Powrót do listy aktualności

Zaangażowanie klienta, skuteczna strategia i pandemiczne okoliczności - Case study Nowe Przylesie

Zaangażowanie klienta, skuteczna strategia i pandemiczne okoliczności - Case study Nowe Przylesie

08/06/2021

Dobrze dobrana strategia w połączeniu z zaangażowaniem klienta potrafi zapewnić ponadprzeciętne rezultaty. Dowodem na to jest współpraca z SINDBAD DOM - w ramach działań marketingowych prowadziliśmy komunikację oraz kampanie reklamowe w mediach społecznościowych i Google Ads. To wszystko pozwoliło zrealizować cel, który wyznaczyliśmy wspólnie z klientem - pozyskanie leadów ze strony internetowej oraz kanałów social media, które przełożyły się na sprzedaż mieszkań w nowej inwestycji SINDBAD DOM - Nowym Przylesiu.

Chcesz poznać szczegóły sukcesu wypracowanego wspólnie z deweloperem? Cały proces opisaliśmy w case study!

Przeczytaj! -> Case study współpracy Nowe Przylesie

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe.

Wróć do strony