Zapisz się na darmowe
szkolenie marketingowe
z jednym z ekspertów 4PEOPLE

Szukasz wartościowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego? Mamy kompetencje i doświadczenie, dlatego chcemy się nimi dzielić! Sprawdź aktualny harmonogram bezpłatnych szkoleń zespołu 4PEOPLE i zapisz się już teraz, lub też obejrzyj wcześniejsze nagrania!

Zobacz nagrane szkolenia

  • 5 największych błędów w komunikacji marek na LinkedIn, które blokują biznes

    10 listopada 2022

    • Patryk Kułagowski

      Patryk Kułagowski

  • Strategie marketingowe

    Jak budować strategie komunikacji, by zoptymalizować wydatki na marketing?

    16 lutego 2023

    • Paulina Rapacz

      Paulina Rapacz

  • Deweloperzy

    Jak zaplanować marketing i sprzedaż inwestycji deweloperskiej na rok 2024, by nie przepalić nawet 75% budżetów?

    23 sierpnia 2023

    • Joanna Rechnio

      Joanna Rechnio

    • Patryk Kułagowski

      Patryk Kułagowski

    • Kinga Gołębiewska

      Kinga Gołębiewska

    • Katarzyna Kilka

      Katarzyna Kilka

  • Marketing medyczny

    Jak dostosować marketing kliniki medycyny estetycznej do najnowszych przepisów, by uniknąć kar?

    15 czerwca 2023

    • Paweł Pawlak

      Paweł Pawlak

    • Joanna Rechnio

      Joanna Rechnio

    • Paulina Rapacz

      Paulina Rapacz

    • Justyna Hanak

      Justyna Hanak

  • Marketing medyczny

    Jak zwiększyć liczbę pacjentów w Twojej klinice czy gabinecie kosmetycznym przy obecnych zmianach: nowej ustawie, narzędziach AI?

    21 września 2023

    • Paweł Pawlak

      Paweł Pawlak

    • Joanna Rechnio

      Joanna Rechnio

    • Paulina Rapacz

      Paulina Rapacz

    • Justyna Hanak

      Justyna Hanak

  • Marketing medyczny

    Marketing klinik w 2024: uniknij tych 5 kosztownych błędów

    21 listopada 2023

    • Paweł Pawlak

      Paweł Pawlak

    • Joanna Rechnio

      Joanna Rechnio

    • Paulina Rapacz

      Paulina Rapacz

    • Justyna Hanak

      Justyna Hanak

  • Deweloperzy

    Jak sprzedawać domy i mieszkania bez BK 2%?

    27 marca 2024

    • Joanna Rechnio

      Joanna Rechnio

    • Katarzyna Kilka

      Katarzyna Kilka

  • Skuteczny marketing online dla producentów wnętrzarskich

    20 marca 2024

    • Paweł Pawlak

      Paweł Pawlak

    • Aleksandra Bortel

      Aleksandra Bortel

    • Paulina Rapacz

      Paulina Rapacz

    • Justyna Hanak

      Justyna Hanak

    • Patrycja Narożnik

      Patrycja Narożnik

  • Deweloperzy

    Gdy sprzedaż spada o 60% - strategie na trudne czasy w marketingu nieruchomości

    15 lipca 2024

    • Joanna Rechnio

      Joanna Rechnio

    • Katarzyna Kilka

      Katarzyna Kilka

  • Jak zmienić stronę na nową i na tym nie stracić? Obejrzyj nagranie webinaru

    17 września 2024

    • Paweł Pawlak

      Paweł Pawlak

    • Aleksandra Bortel

      Aleksandra Bortel

Chcesz otrzymywać powiadomienia o planowanych szkoleniach/webinarach?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

Oni już byli na naszych szkoleniach

W naszej pracy stawiamy na innowacyjne metody, które dają naszym Pacjentom poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Dlatego poszukując agencji marketingu internetowego do współpracy, zwracaliśmy uwagę zarówno na doświadczenie w prowadzeniu działań dla naszej branży, zakres świadczonych usług, kompleksowość działań, jak i na osoby, które pracować będą przy projekcie dedykowanym KOSMO DENTAL CLINIC S.C. Wybrana przez nas Agencja Interaktywna 4People zrealizowała w pełni nasze oczekiwania. Możemy z pełną odpowiedzialnością polecić Agencję Interaktywną 4People wszystkim, którzy wymagają efektywnych i precyzyjnych działań dla swojej firmy w szeroko pojętym marketingu internetowym.

Aleksander Baron

Właściciel KOSMO DENTAL CLINIC S.C.

  • engave
  • Atal
  • Coders Lab
  • TUV Theinland
  • AB Partners
  • Ista
  • Epal
  • Computer Controls
  • Dom Sindbad
  • Anmar

Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Masz pytania?

Dziękujemy za zapis na webinar!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.