Social Media

Po nitce kreatywności do kłębka skuteczności, czyli siła social media w budowaniu Twojej marki!

W 4PEOPLE łączymy kompetencje kreatywności i analitycznego myślenia, by social media były najlepszą wizytówką Twojego biznesu i źródłem konwersji. Kreatywność w różnych kanałach social media połączona z językiem korzyści i uzupełniona kampaniami reklamowymi to prosta droga dotarcia do Twojej grupy docelowej. Wejdź na nią pewnym krokiem, dumnie reprezentując swoją markę i zbuduj bazę klientów.

grupowe fun scaled
Pracuj z najlepszymi

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.

img pracuj z nalepszymi logotypy 1
Co zyskasz, dzięki działaniom w social media z 4PEOPLE?

Optymalizację kosztów przedsiębiorstwa

Dobierzemy i poprowadzimy odpowiednie dla Ciebie i Twojej marki profile w mediach społecznościowych – od kreacji graficznej, przez teksty, po promocję płatną.
pozowane
grupowe powazne 4 scaled

Stałe wsparcie specjalistów

W efektywnej realizacji celów marketingowych i biznesowych. Potwierdzeniem naszej pracy są raporty wysyłane do Ciebie i szczegółowo omawiane podczas wspólnych spotkań, wraz z naszymi rekomendacjami.

Skalowanie Twojego biznesu

Dzięki odpowiedniemu doborowi i optymalizacji kampanii na różnych platformach mediów społecznościowych. Pozwala to na wielowymiarowy rozwój firmy.
pozowane rozmowa 1 scaled
grupowe uśmiechnięte

Budowanie świadomości u osób, które nie znają Twoich usług

Dotrzemy także do osób, które nie znają Twojej firmy i usług. To ważne, aby budować zasięg o nowych zainteresowanych usługami marki użytkowników, ponieważ to zwiększa szanse na pozyskanie wartościowych klientów.

Budowanie wizerunku eksperta

Dzieląc się wiedzą, edukujesz potencjalnych klientów i udowadniasz, że Twoja marka jest liderem w swojej branży, a ludzie przecież bardziej lubią to, co już znają.
Dyrektorzy 4Pepople

Historie sukcesu

Zadajesz sobie pytanie, które media społecznościowe sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojej firmy?

(oprócz wysokich pozycji)?

Facebook

Instagram

LinkedIn

TikTok

Co robimy?

Prowadzenie strony

Dobierzemy i poprowadzimy odpowiednie dla Ciebie i Twojej marki profile w mediach społecznościowych – od kreacji graficznej, przez teksty, po promocję płatną.

Kampanie

Stworzymy od A do Z skuteczną kampanię płatną w mediach społecznościowych w oparciu o realne cele.

Konsulting

Wcielając się w rolę konsultanta, doradzimy i pomożemy rozwinąć Twoje profile w mediach społecznościowych.

Strategie

Wcielając się w rolę konsultanta, doradzimy i pomożemy rozwinąć Twoje profile w mediach społecznościowych.

Zarządzanie kryzysowe

Opracujemy i wdrożymy dla Twojej marki strategię zarządzania kryzysowego.

Audyty

Opracujemy i wdrożymy dla Twojej marki strategię zarządzania kryzysowego.

img cta newsletter ga4

Skonsultuj się z nami bezpłatnie

Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci

Pracowaliśmy dla takich marek jak:

Poznaj nasz zespół specjalistów

Nasze artykuły

Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!

Kategoria:

profil 1

Jak prowadzić profil firmy na LinkedIn?

bledy li min

5 największych błędów w komunikacji marek na stronach firmowych na LinkedIn

Często zadawane pytania na temat Social Media

img faq oferta

Czy warto współpracować z Agencją social media?

Z agencją Social Media warto współpracować z kilku powodów. Po pierwsze, agencja pomoże Ci efektywniej zainwestować budżety na reklamę ze względu na długoletnie doświadczenie. Po drugie, oszczędzasz swój czas na planowanie tych działań, ich realizację oraz analizę, by wyciągać szybko wnioski. Po trzecie, współpraca z agencją jest tańsza od utrzymania pracowników wewnątrz Twojego zespołu. W projekcie pracuje kilka osób. Jedna z nich jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii postów i ich treści, inne za przygotowanie graficzne a kolejne za moderację komentarzy.

Prowadzenie reklam w social media ma kilka zalet. Po pierwsze, docieramy do nowych klientów i wzbudzamy w nich zainteresowanie zakupem waszej usługi czy produktu. To ogromna społeczność aktywna w tym medium. Po drugie, reklamy w social media dają możliwość precyzyjnego targetowania reklam do wybranej grupy docelowej oraz różnych formatów reklam nie tylko tych statycznych (animacje, wideo, pokaz slajdów, wydarzenia). W rezultacie szybko uzyskamy zamierzone efekty. Po trzecie, daje ona możliwość budowania relacji z klientem na bazie komentarzy pozostawianych pod reklamami.

Każdą kampanię wyceniamy indywidualnie. Koszty na reklamę w mediach społecznościowych określamy na podstawie celów jakie chcemy osiągnąć. Celami kampanii mogą być: kliknięcia w reklamę, aktywność dot. posta, pozyskanie kontaktu, zasięg, czyli dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Koszty na reklamę wynoszą od kilkuset złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie w zależności od wielkości grupy docelowej oraz jego celu do spełnienia.

Reklamy w mediach społecznościowe realizują kilka celów: pozyskiwanie nowych klientów, budowanie społeczności, kreowanie wizerunku marki oraz jej rozpoznawalności, działania sprzedażowe skoncentrowane np. na aktualnych promocjach.

Prowadzenie social mediów nie ogranicza się tylko do tworzenia treści. Jest to złożony proces, który obejmuje analizę konkurencji, przygotowanie postów na podstawie wyodrębnionych cykli tematycznych odpowiadających na potrzeby Twojej grupy docelowej. To również dobór kreacji graficznej oraz moderacja komentarzy i bieżące śledzenie zmian, które pojawią się w zakresie poszczególnych kanałów. Social media to nieustanne budowanie społeczności wokół Twojej marki.

To proste — tam spędzają czas Twoi potencjalni klienci, których w nienachalny sposób możesz zachęcić do interakcji z Twoją marką. Tam też jest Twoja konkurencja, która być może ma już zgromadzoną zaufaną grupę odbiorców i wciąż ją poszerza. Zatem odpowiednio zaprojektowany profil Twojej marki w social mediach pozwoli na wzajemną komunikację oraz budowanie wizerunku, relacji (w tym zaufania) do Twoich produktów czy usług. Jakościowa społeczność to jeden z najcenniejszych zasobów marki.

Na pierwszym miejscu plasuje się Facebook (dane z początku roku 2022 wskazują, że portal należący do Meta może cieszyć się ponad 25 milionami użytkowników w Polsce), a za nim Messenger i Instagram. Tuż za podium znalazł się WhatsApp, a dogania go TikTok.

To zależy od wielu czynników. Wycena obejmuje ilość postów, kompetencje i czas poświęcony na przygotowanie komunikacji, moderację, codzienną kontrolę nowych komentarzy, koszt przygotowania kreacji przez profesjonalnych grafików oraz regularne raportowanie wyników. Koszt prowadzenia fanpage w przypadku Facebooka zaczyna się od 1050 zł (1 post na tydzień) i rośnie wraz z rozbudowywaniem zakresu działań.

Wybór jest uzależniony od specyfiki Twojej marki oraz branży, w której działasz, a także grupy docelowej – B2B lub B2C. Dużą popularnością i skutecznością cieszą się: Facebook, Linkedin, Instagram oraz TikTok.

Przede wszystkim warto przeanalizować, kim są Twoi potencjalni klienci, w jakim kanale społecznościowym się udzielają, a także gdzie konkurencja koncentruje swoje działania. W tym przypadku warto skorzystać z wiedzy specjalistów w zakresie social mediów, którzy mają dostęp do specjalistycznych narzędzi dedykowanych analizie rynkowej.

Najefektywniejszym rozwiązaniem będzie połączenie prowadzenia profilu marki z kampaniami reklamowymi zorientowanymi na konkretny cel. Skuteczna sprzedaż za pomocą social mediów zaczyna się od zbudowania rozpoznawalności Twojej marki, a następnie na konsekwentnym monitorowaniu działań odbiorców. Poza tym na Facebooku występuje dodatkowa zakładka “Sklep”, w której można umieścić produkty, podobnie jak w zwykłym sklepie internetowym.

Social media ułatwiają dotarcie do nowych klientów, budowanie świadomości marki, promowanie oferowanych produktów i usług oraz efektów Twojej pracy, zbieranie opinii dotychczasowych klientów czy też umożliwiają odesłanie odbiorców bezpośrednio na Twoją stronę internetową. Nie każdy mieszkaniec danego miasta czy regionu może kojarzyć Twoją firmę, a kampanie reklamowe pozwalają na targetowanie odbiorców na podstawie miejsca zamieszkania.

Nie ma uniwersalnego przepisu na komunikację marki, wszystko zależy od jej osobowości oraz charakterystyki grupy docelowej. Jednak tym, co warto wprowadzić, jest różnorodność materiałów, które publikowane są w social mediach. Dzielenie się przydatną wiedzą z zakresu Twojej branży, wykorzystywanie ciekawych infografik, dobrej jakości zdjęć i materiałów wideo czy animacji urozmaici Twój profil, czyniąc go atrakcyjnym w oczach odbiorców.

zdj social media dol strony

Twój Sukces z Social Mediami

Obecność firmy w Social Mediach to dziś niemalże warunek konieczny do zbudowania społeczności wiernej marce. Dlatego nie obawiaj się tego medium, czerp z niego pełnymi garściami, ponieważ naprawdę warto. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące Social Mediów i pokażemy, jak nasze usługi mogą przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu.