Po nitce kreatywności do kłębka skuteczności, czyli siła social media w budowaniu Twojej marki!
W 4PEOPLE łączymy kompetencje kreatywności i analitycznego myślenia, by social media były najlepszą wizytówką Twojego biznesu i źródłem konwersji. Kreatywność w różnych kanałach social media połączona z językiem korzyści i uzupełniona kampaniami reklamowymi to prosta droga dotarcia do Twojej grupy docelowej. Wejdź na nią pewnym krokiem, dumnie reprezentując swoją markę i zbuduj bazę klientów.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Optymalizację kosztów przedsiębiorstwa
Stałe wsparcie specjalistów
Skalowanie Twojego biznesu
Budowanie świadomości u osób, które nie znają Twoich usług
Dotrzemy także do osób, które nie znają Twojej firmy i usług. To ważne, aby budować zasięg o nowych zainteresowanych usługami marki użytkowników, ponieważ to zwiększa szanse na pozyskanie wartościowych klientów.
Budowanie wizerunku eksperta
Historie sukcesu
- Social media
Astratex
- Content marketing, Google Ads, SEO, Social media, Web dev
Hymon
- Nieruchomości, Social media
Lipkowe Zacisze
- Google Ads, Nieruchomości, Social media
Osiedle Piastowskie WMG Opole
- Facebook, Google Ads, Meta Ads, PPC, Social media
Serwico
- Google Ads, Nieruchomości, Social media
SINDABAD DOM
- Google Ads, SEO, Social media
Technica
- Google Ads, Social media
Toscanizazzione
Co robimy?
Prowadzenie strony
Dobierzemy i poprowadzimy odpowiednie dla Ciebie i Twojej marki profile w mediach społecznościowych – od kreacji graficznej, przez teksty, po promocję płatną.
Kampanie
Stworzymy od A do Z skuteczną kampanię płatną w mediach społecznościowych w oparciu o realne cele.
Konsulting
Wcielając się w rolę konsultanta, doradzimy i pomożemy rozwinąć Twoje profile w mediach społecznościowych.
Strategie
Wcielając się w rolę konsultanta, doradzimy i pomożemy rozwinąć Twoje profile w mediach społecznościowych.
Zarządzanie kryzysowe
Opracujemy i wdrożymy dla Twojej marki strategię zarządzania kryzysowego.
Audyty
Opracujemy i wdrożymy dla Twojej marki strategię zarządzania kryzysowego.
Skonsultuj się z nami bezpłatnie
Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poznaj nasz zespół specjalistów
Nasze artykuły
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
Kategoria:
Jak prowadzić profil firmy na LinkedIn?
5 największych błędów w komunikacji marek na stronach firmowych na LinkedIn
Często zadawane pytania na temat Social Media
Czy warto współpracować z Agencją social media?
Z agencją Social Media warto współpracować z kilku powodów. Po pierwsze, agencja pomoże Ci efektywniej zainwestować budżety na reklamę ze względu na długoletnie doświadczenie. Po drugie, oszczędzasz swój czas na planowanie tych działań, ich realizację oraz analizę, by wyciągać szybko wnioski. Po trzecie, współpraca z agencją jest tańsza od utrzymania pracowników wewnątrz Twojego zespołu. W projekcie pracuje kilka osób. Jedna z nich jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii postów i ich treści, inne za przygotowanie graficzne a kolejne za moderację komentarzy.
Reklama w social media - jakie ma zalety?
Prowadzenie reklam w social media ma kilka zalet. Po pierwsze, docieramy do nowych klientów i wzbudzamy w nich zainteresowanie zakupem waszej usługi czy produktu. To ogromna społeczność aktywna w tym medium. Po drugie, reklamy w social media dają możliwość precyzyjnego targetowania reklam do wybranej grupy docelowej oraz różnych formatów reklam nie tylko tych statycznych (animacje, wideo, pokaz slajdów, wydarzenia). W rezultacie szybko uzyskamy zamierzone efekty. Po trzecie, daje ona możliwość budowania relacji z klientem na bazie komentarzy pozostawianych pod reklamami.
Jak określić budżet na reklamę w mediach społecznościowych?
Każdą kampanię wyceniamy indywidualnie. Koszty na reklamę w mediach społecznościowych określamy na podstawie celów jakie chcemy osiągnąć. Celami kampanii mogą być: kliknięcia w reklamę, aktywność dot. posta, pozyskanie kontaktu, zasięg, czyli dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Koszty na reklamę wynoszą od kilkuset złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie w zależności od wielkości grupy docelowej oraz jego celu do spełnienia.
Media społecznościowe - jakie mają cele?
Reklamy w mediach społecznościowe realizują kilka celów: pozyskiwanie nowych klientów, budowanie społeczności, kreowanie wizerunku marki oraz jej rozpoznawalności, działania sprzedażowe skoncentrowane np. na aktualnych promocjach.
Jak się prowadzi social media?
Prowadzenie social mediów nie ogranicza się tylko do tworzenia treści. Jest to złożony proces, który obejmuje analizę konkurencji, przygotowanie postów na podstawie wyodrębnionych cykli tematycznych odpowiadających na potrzeby Twojej grupy docelowej. To również dobór kreacji graficznej oraz moderacja komentarzy i bieżące śledzenie zmian, które pojawią się w zakresie poszczególnych kanałów. Social media to nieustanne budowanie społeczności wokół Twojej marki.
Dlaczego warto być w social mediach?
To proste — tam spędzają czas Twoi potencjalni klienci, których w nienachalny sposób możesz zachęcić do interakcji z Twoją marką. Tam też jest Twoja konkurencja, która być może ma już zgromadzoną zaufaną grupę odbiorców i wciąż ją poszerza. Zatem odpowiednio zaprojektowany profil Twojej marki w social mediach pozwoli na wzajemną komunikację oraz budowanie wizerunku, relacji (w tym zaufania) do Twoich produktów czy usług. Jakościowa społeczność to jeden z najcenniejszych zasobów marki.
Jakie są najpopularniejsze social media?
Na pierwszym miejscu plasuje się Facebook (dane z początku roku 2022 wskazują, że portal należący do Meta może cieszyć się ponad 25 milionami użytkowników w Polsce), a za nim Messenger i Instagram. Tuż za podium znalazł się WhatsApp, a dogania go TikTok.
Ile kosztuje obsługa social mediów?
To zależy od wielu czynników. Wycena obejmuje ilość postów, kompetencje i czas poświęcony na przygotowanie komunikacji, moderację, codzienną kontrolę nowych komentarzy, koszt przygotowania kreacji przez profesjonalnych grafików oraz regularne raportowanie wyników. Koszt prowadzenia fanpage w przypadku Facebooka zaczyna się od 1050 zł (1 post na tydzień) i rośnie wraz z rozbudowywaniem zakresu działań.
Jakie social media wybrać?
Wybór jest uzależniony od specyfiki Twojej marki oraz branży, w której działasz, a także grupy docelowej – B2B lub B2C. Dużą popularnością i skutecznością cieszą się: Facebook, Linkedin, Instagram oraz TikTok.
Jak można się dowiedzieć, na której platformie społecznościowej najlepiej skoncentrować swoje wysiłki?
Przede wszystkim warto przeanalizować, kim są Twoi potencjalni klienci, w jakim kanale społecznościowym się udzielają, a także gdzie konkurencja koncentruje swoje działania. W tym przypadku warto skorzystać z wiedzy specjalistów w zakresie social mediów, którzy mają dostęp do specjalistycznych narzędzi dedykowanych analizie rynkowej.
Jak skutecznie sprzedawać w social media?
Najefektywniejszym rozwiązaniem będzie połączenie prowadzenia profilu marki z kampaniami reklamowymi zorientowanymi na konkretny cel. Skuteczna sprzedaż za pomocą social mediów zaczyna się od zbudowania rozpoznawalności Twojej marki, a następnie na konsekwentnym monitorowaniu działań odbiorców. Poza tym na Facebooku występuje dodatkowa zakładka “Sklep”, w której można umieścić produkty, podobnie jak w zwykłym sklepie internetowym.
Jakie są zalety korzystania z mediów społecznościowych w przypadku firm, które chcą się reklamować lokalnie?
Social media ułatwiają dotarcie do nowych klientów, budowanie świadomości marki, promowanie oferowanych produktów i usług oraz efektów Twojej pracy, zbieranie opinii dotychczasowych klientów czy też umożliwiają odesłanie odbiorców bezpośrednio na Twoją stronę internetową. Nie każdy mieszkaniec danego miasta czy regionu może kojarzyć Twoją firmę, a kampanie reklamowe pozwalają na targetowanie odbiorców na podstawie miejsca zamieszkania.
Jaki styl komunikacji sprawdzi się, jeśli chcesz przyciągnąć odbiorców do swojej sieci społecznościowej?
Nie ma uniwersalnego przepisu na komunikację marki, wszystko zależy od jej osobowości oraz charakterystyki grupy docelowej. Jednak tym, co warto wprowadzić, jest różnorodność materiałów, które publikowane są w social mediach. Dzielenie się przydatną wiedzą z zakresu Twojej branży, wykorzystywanie ciekawych infografik, dobrej jakości zdjęć i materiałów wideo czy animacji urozmaici Twój profil, czyniąc go atrakcyjnym w oczach odbiorców.