Jeśli posiadasz produkt lub usługę, którą można w estetyczny, ciekawy sposób pokazać na zdjęciach - to Instagram jest dla Ciebie! W Sieci konsumenci dokonują wyboru oczami, dlatego jak Cię widzą, tak Cię... kupują!
A może właśnie już działasz na Instagramie, ale nie potrafisz pokazać atutów swojego produktu? Przekonaj się, co możesz zyskać powierzając 4PEOPLE prowadzenie profilu na Instagramie.
Nasze działania wynikają z gruntownej analizy Twojego biznesu i jego pozycji w social media.
Gruntowna analiza
Tworzymy strategię komunikacji opierając się na twardych danych, a nie na przeczuciu. Dzięki temu masz pewność, że stosujemy metody, które dają wymierne korzyści.
Twarde dane
Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań na Instagramie, szczególnie w branżach fashion, beauty, gastronomicznej.
Doświadczony zespół
Stawiamy na otwartą i przejrzystą współpracę, w ramach której jasno określamy cele i sposoby na ich osiągnięcie.
Przejrzysta współpraca
poprowadzimy kampanie z wykorzystaniem Menedżera Reklam Facebooka (o tym więcej w zakładce Kampanie)
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Połową sukcesu jest zgrany zespół. Nasz team social media to konkretni specjaliści, którzy od lat tworzą skuteczną komunikację dla naszych Klientów.
Przewinąłeś całą stronę z góry na dół i szukasz czegoś więcej? W 4PEOPLE zajmujemy się kompleksową obsługą w dziedzinie marketingu internetowego - na podstawie Twoich potrzeb i celów opracujemy strategię i zaproponujemy narzędzia marketingowe. Wszystko po to, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty:
Wiedzą o social media dzielimy się na naszym blogu!
Kampanie reklamowe na Instagramie - jak mogę je poprowadzić?
Możesz utworzyć reklamy na Instagramie: promując post z poziomu aplikacji lub korzystając z Menedżera reklam Facebooka. Aby reklamować się na instagramie z poziomu Menedżera Reklam należy najpierw połączyć konto Instagramowe z Facebookiem.
Tylko poniższe cele umożliwiają tworzenie reklam na Instagram. Rozpoznawalność marki, Zasięg, Ruch (kliknięcia przekierowujące do witryny lub sklepu z aplikacjami), Instalacje aplikacji, Aktywność (tylko dotycząca posta), Wyświetlenia filmu, Konwersje (konwersje w witrynie lub aplikacji).
Prowadzenie profilu na Instagramie - kiedy warto?
Instagram to platforma, która będzie świetnym uzupełnieniem działań marki na Facebooku, ale nie tylko! W przypadku takich branż jak beauty, fitness często profil na Instagramie staje się głównym kanałem komunikacji. To także świetne miejsce dla influencerów oraz osób publicznych. Na Instagramie powinny znaleźć się marki, których produkty czy usługi można uchwycić na zdjęciu. Jeżeli produkt jest nieatrakcyjny wizualnie, ciężko go ująć na zdjęciu, może warto odpuścić sobie działania na tej platformie. Podobnie jak w przypadku Facebooka, to medium sprawdzi się lepiej w przypadku klienta B2C.
Reklama na Instagramie - największe zalety.
Reklama na Instagramie czy ogólnie - reklama w social media - daje wiele możliwości. Po pierwsze, pozwala precyzyjnie określić grupę docelową - dzięki temu docieramy do osób potencjalnie zainteresowanych, wydając budżet reklamowy tylko na nich. Po drugie, efekty widać o wiele szybciej niż w przypadku reklamy tradycyjnej. W ramach jednego budżetu możemy wykonać kilka testów i wybrać te kreacje, na które najlepiej reagują nasi odbiorcy. W przypadku kampanii outdoorowej byłoby to trudne, prawda? Po trzecie, mamy dostęp do zaawansowanej analityki - jesteśmy w stanie określić odbiorców reklamy, ich zachowanie a w rezultacie odpowiednio zoptymalizować działania i osiągnąć zamierzone cele. Instagram jest w tym przypadku jednym z umiejscowień reklamy, który wykorzystujemy dla różnych grup. To dodatkowe miejsce, gdzie nasza reklama może się ukazać. Wykorzystujemy zarówno tak zwane wyświetlanie w Aktualnościach (w postaci grafiki statycznej czy filmu) oraz na InstaStories, gdzie możemy wykorzystać materiał wideo lub grafiki i mamy do dyspozycji aż 3 plansze. To świetnie miejsce na promowanie, gdyż wyświetla się użytkownikowi pomiędzy oglądanymi przez niego relacjami osób, które obserwuje.
Jak zrobić Instastory? Czy możecie się tym zająć?
Zrobienie ładnego i angażującego Instastory wymaga dobrego pomysłu. Aby stworzyć relację przytrzymaj dłużej swoje zdjęcie profilowe na głównej stronie i wybierz “Dodaj do relacji”. Następnie dodaj zdjęcie, nakręć filmik lub załącz ankietę i upublicznij. Korzystaj ze swojej kreatywności.
Jeśli nie chcesz zajmować się relacjami na Instagamie, możemy się tym zająć. Ilość Instastory, które tworzymy na przestrzeni miesiąca, określamy w umowie. Częstotliwość dopasowujemy do specyfiki branży oraz ilości dostępnych materiałów. Tworzymy również kampanie płatne na Instastory - na ten format przeciętny użytkownik poświęca najwięcej czasu.
Czy w ramach oferty nawiązywana jest współpraca z influencerami?
Współpraca z influencerami jest usługą wycenianą odrębnie. Dopasowujemy zakres współdziałania do potrzeb i celów, które mają zostać zrealizowane. Wspieramy również w kwestiach formalnych, komunikacyjnych i egzekucyjnych.
Czy konto firmowe na Instagramie przyniesie wymierne efekty?
Instagram jest kanałem komunikacji o swoistej specyfice. Nie każda branża pozyska tam odpowiednią uwagę użytkowników. Na etapie formułowania oferty analizujemy szanse i możliwości oraz potencjał tej platformy w stosunku do Twojej marki, a następnie sugerujemy działania. Warto pamiętać, że jeśli konto firmowe oraz kampanie zostaną odpowiednio dostosowane, Instagram umożliwia również działalność sprzedażową.
Czy przygotowywane grafiki na Instagram są dedykowane, czy bazują na wzorze?
Rozpoczynając współpracę, tworzymy identyfikację wizualną pod social media zgodną z przyjętym brandingiem marki. Różnicujemy style grafik na Instagram pod względem konkretnych platform, dlatego grafiki umieszczane na Instagramie są przygotowane indywidualnie. W zależności od przyjętego stylu - mogą być to formatki, które się powtarzają, jak również każdy projekt może być zróżnicowany.
Czy profil firmowy szybko zdobędzie followersów na Instagramie?
Narzędzia reklamowe środowiska Facebooka nie przewidują kampanii nastawionej na pozyskiwanie nowych followersów, dlatego nie możemy zapewnić uzyskania konkretnego przyrostu. Zdobywanie followersów na Instagramie jest wypadkową kampanii nakierowanych na aktywność pod poszczególnymi postami oraz w Instastories.
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.
Wróć do stronyZaczekaj!
Nie strać okazji na skuteczną reklamę internetową twojej firmy!
Wypełnij formularz, przygotujemy dla Ciebie atrakcyjną propozycję.