Dlaczego mojej firmie potrzebne jest konto na Instagramie?

Jeśli posiadasz produkt lub usługę, którą można w estetyczny, ciekawy sposób pokazać na zdjęciach - to Instagram jest dla Ciebie! W Sieci konsumenci dokonują wyboru oczami, dlatego jak Cię widzą, tak Cię... kupują!

A może właśnie już działasz na Instagramie, ale nie potrafisz pokazać atutów swojego produktu? Przekonaj się, co możesz zyskać powierzając 4PEOPLE prowadzenie profilu na Instagramie.

Wypełnij formularz i nie strać okazji na efektywną komunikację z klientami!

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Dlaczego warto:

  • Gruntowna analiza

    Nasze działania wynikają z gruntownej analizy Twojego biznesu i jego pozycji w social media.

    Gruntowna analiza

  • Twarde dane

    Tworzymy strategię komunikacji opierając się na twardych danych, a nie na przeczuciu. Dzięki temu masz pewność, że stosujemy metody, które dają wymierne korzyści.

    Twarde dane

  • Doświadczony zespół

    Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań na Instagramie, szczególnie w branżach fashion, beauty, gastronomicznej.

    Doświadczony zespół

  • Przejrzysta współpraca

    Stawiamy na otwartą i przejrzystą współpracę, w ramach której jasno określamy cele i sposoby na ich osiągnięcie.

    Przejrzysta współpraca

W ramach działań na Instagramie:

  • Stworzymy profil lub zoptymalizujemy istniejący

  • Opracujemy koncepcję graficzną

  • Połączymy profil z fanpagem na Facebooku

  • Przygotujemy treści oraz grafiki/zdjęcia do publikacji

  • Będziemy obserwować ważne dla Twojej marki hasztagi i stworzymy Twój unikalny hasztag firmowy

  • Będziemy obserwować inne profile oraz ich publikacje

  • Dodamy materiały do IGTV

  • Wypromujemy profil bezpośrednio z aplikacji

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Dodatkowo:

  • poprowadzimy kampanie z wykorzystaniem Menedżera Reklam Facebooka (o tym więcej w zakładce Kampanie)

Nasi klienci

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. Pracowaliśmy dla takich marek jak:

  • Ing
  • Pivovsky
  • Luxmed
  • Wawel Development
  • Tubądzin
  • Astratex.pl
  • 5.10.15

O nas

Połową sukcesu jest zgrany zespół. Nasz team social media to konkretni specjaliści, którzy od lat tworzą skuteczną komunikację dla naszych Klientów.

Wypełnij formularz i nie strać okazji na efektywną komunikację z klientami!

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Często zadawane pytania na temat Instagram

Kampanie reklamowe na Instagramie - jak mogę je poprowadzić?

Możesz utworzyć reklamy na Instagramie: promując post z poziomu aplikacji lub korzystając z Menedżera reklam Facebooka. Aby reklamować się na instagramie z poziomu Menedżera Reklam należy najpierw połączyć konto Instagramowe z Facebookiem.

Tylko poniższe cele umożliwiają tworzenie reklam na Instagram. Rozpoznawalność marki, Zasięg, Ruch (kliknięcia przekierowujące do witryny lub sklepu z aplikacjami), Instalacje aplikacji, Aktywność (tylko dotycząca posta), Wyświetlenia filmu, Konwersje (konwersje w witrynie lub aplikacji).

Prowadzenie profilu na Instagramie - kiedy warto?

Instagram to platforma, która będzie świetnym uzupełnieniem działań marki na Facebooku, ale nie tylko! W przypadku takich branż jak beauty, fitness często profil na Instagramie staje się głównym kanałem komunikacji. To także świetne miejsce dla influencerów oraz osób publicznych. Na Instagramie powinny znaleźć się marki, których produkty czy usługi można uchwycić na zdjęciu. Jeżeli produkt jest nieatrakcyjny wizualnie, ciężko go ująć na zdjęciu, może warto odpuścić sobie działania na tej platformie. Podobnie jak w przypadku Facebooka, to medium sprawdzi się lepiej w przypadku klienta B2C.

Reklama na Instagramie - największe zalety.

Reklama na Instagramie czy ogólnie - reklama w social media - daje wiele możliwości. Po pierwsze, pozwala precyzyjnie określić grupę docelową - dzięki temu docieramy do osób potencjalnie zainteresowanych, wydając budżet reklamowy tylko na nich. Po drugie, efekty widać o wiele szybciej niż w przypadku reklamy tradycyjnej. W ramach jednego budżetu możemy wykonać kilka testów i wybrać te kreacje, na które najlepiej reagują nasi odbiorcy. W przypadku kampanii outdoorowej byłoby to trudne, prawda? Po trzecie, mamy dostęp do zaawansowanej analityki - jesteśmy w stanie określić odbiorców reklamy, ich zachowanie a w rezultacie odpowiednio zoptymalizować działania i osiągnąć zamierzone cele. Instagram jest w tym przypadku jednym z umiejscowień reklamy, który wykorzystujemy dla różnych grup. To dodatkowe miejsce, gdzie nasza reklama może się ukazać. Wykorzystujemy zarówno tak zwane wyświetlanie w Aktualnościach (w postaci grafiki statycznej czy filmu) oraz na InstaStories, gdzie możemy wykorzystać materiał wideo lub grafiki i mamy do dyspozycji aż 3 plansze. To świetnie miejsce na promowanie, gdyż wyświetla się użytkownikowi pomiędzy oglądanymi przez niego relacjami osób, które obserwuje.

Zobacz w jakich innych kanałach możemy Ci pomóc

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony