Na Facebooku jest już 16 milionów polskich użytkowników - wśród nich są Twoi potencjalni klienci, a my wiemy, jak do nich dotrzeć.
A może już posiadasz fanpage na Facebooku, ale nie wiesz, jak zbudować społeczność zaangażowanych odbiorców, a następnie realizować cele biznesowe?
Jeśli tak, to powierz prowadzenie firmowego profilu agencji 4PEOPLE.
Nasze działania wynikają z gruntownej analizy Twojego biznesu i jego pozycji w social media.
Gruntowna analiza
Tworzymy strategię komunikacji opierając się na twardych danych, a nie na przeczuciu. Dzięki temu masz pewność, że stosujemy metody, które dają wymierne korzyści.
Twarde dane
Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań na Facebooku dużych i mniejszych firm, jak również w branżach: gastronomicznej, farmaceutycznej, odzieżowej czy deweloperskiej.
Doświadczony zespół
Stawiamy na otwartą i przejrzystą współpracę, w ramach której jasno określamy cele i sposoby na ich osiągnięcie.
Przejrzysta współpraca
stworzymy konkurs na Facebooku,
wdrożymy zarządzanie kryzysowe na profilu,
przygotujemy i poprowadzimy kampanie reklamowe (o tym więcej w zakładce Kampanie).
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Połową sukcesu jest zgrany zespół. Nasz team social media to konkretni specjaliści, którzy od lat tworzą skuteczną komunikację dla naszych Klientów.
Wiedzą o social media dzielimy się na naszym blogu!
Jakie są dostępne formaty w Facebooku?
Jeśli chodzi o formaty dostępne na Facebooku, to mamy możliwość publikacji wpisów ze zdjęciem, filmem, albumem, karuzelą, pokazem slajdów, materiałem błyskawicznym czy też ankietą. W publikacji postów na fanpage’u trzeba zwracać uwagę zarówno na treść, jak i elementy graficzne, które w głównej mierze skupiają wzrok odbiorcy. Im więcej się dzieje, tym lepiej czy mniej, znaczy więcej? Wszystko zależy od przyjętej strategii komunikacji.
Jakie są dostępne reklamy na Facebooku?
Kluczowe z perspektywy realizacji celów biznesowych jest wybranie odpowiednich kampanii. Na Facebooku mamy takie cele jak: rozpoznawalność, zasięg, ruch (na stronę WWW), aktywność (wobec publikowanych postów), instalacje aplikacji, wyświetlenia filmu, pozyskiwanie kontaktów (leady), wiadomości (kontakt poprzez Messenger), konwersje, sprzedaż z katalogu, ruch w firmie (promowanie wizyt np. w sklepie stacjonarnym). Zazwyczaj działamy w oparciu o kilka rodzajów kampanii, by zmaksymalizować efekty działań.
Jeśli chodzi o formaty reklam na Facebooku, możemy wykorzystać: obraz, film, materiał błyskawiczny, pokaz slajdów, karuzelę oraz kolekcję. Ich wybór uzależniony jest zarówno od celu biznesowego, jak i od grupy docelowej, do której kierujemy przekaz reklamowy.
Prowadzenie fanpage na Facebooku - czy warto zlecić agencji?
Prowadzenie fanpage’a na Facebooku warto oddać w profesjonalne ręce agencji marketingu online. Dlaczego? Masz gwarancję tego, że działania będą prowadzone w oparciu o zintegrowaną strategię oraz modyfikowane w trakcie trwania współpracy. Profil na Facebooku to nie tylko dodawanie zdjęć oraz treści, to działania mające na celu informowanie oraz edukowanie odbiorcy np. na temat danego produktu. To również działania wizerunkowe i budowanie społeczności. W agencji social media znajdziesz odpowiedź na swoje potrzeby w zakresie prowadzenia fanpage’a na poziomie treści oraz grafik, a także wsparcia działań poprzez treści sponsorowane.
Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Klient oczekuje szybkiej odpowiedzi na pytanie, z jakimi kosztami wiąże się prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Warto jednak pamiętać, że nie ma jednej odpowiedzi dla każdego. Koszty uzależnione są od wielu czynników np. czy mamy do czynienia z nowym produktem lub usługą, czy z taką o ugruntowanej renomie. Dodatkowo trzeba wziąć pod uwagę kwestię aktualnej sytuacji danej marki - jeśli mamy do czynienia z kryzysem wizerunkowym, na pewno kwota będzie wyższa ze względu na zwiększoną liczbę godzin poświęconą na projekt. Przy prowadzeniu profilu musimy zwrócić uwagę na cały zespół pracujący nad nim, czyli content designer, grafik, moderator oraz account, który czuwa nad całym projektem. Jeśli poznamy oczekiwania klienta, jego sytuację oraz cele biznesowe, na pewno będziemy mogli przygotować adekwatną do potrzeb wycenę.
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.
Wróć do stronyZaczekaj!
Nie strać okazji na skuteczną reklamę internetową twojej firmy!
Wypełnij formularz, przygotujemy dla Ciebie atrakcyjną propozycję.