Powrót do listy ofert

Social Media

Po nitce kreatywności do kłębka skuteczności, czyli siła social media w budowaniu Twojej marki!

W 4PEOPLE łączymy kompetencje kreatywności i analitycznego myślenia, by social media były najlepszą wizytówką Twojego biznesu i źródłem konwersji. Kreatywność w różnych kanałach social media połączona z językiem korzyści i uzupełniona kampaniami reklamowymi to prosta droga dotarcia do Twojej grupy docelowej. Wejdź na nią pewnym krokiem, dumnie reprezentując swoją markę i zbuduj bazę klientów.

Zespół

Pracuj z najlepszymi

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2023. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.

Certyfikaty

Co robimy?

  • Prowadzenie strony

    Dobierzemy i poprowadzimy odpowiednie dla Ciebie i Twojej marki profile w mediach społecznościowych – od kreacji graficznej, przez teksty, po promocję płatną.

  • Kampanie

    Stworzymy od A do Z skuteczną kampanię płatną w mediach społecznościowych w oparciu o realne cele.

  • Konsulting

    Wcielając się w rolę konsultanta, doradzimy i pomożemy rozwinąć Twoje profile w mediach społecznościowych.

  • Strategie

    Wcielając się w rolę konsultanta, doradzimy i pomożemy rozwinąć Twoje profile w mediach społecznościowych.

  • Zarządzanie kryzysowe

    Opracujemy i wdrożymy dla Twojej marki strategię zarządzania kryzysowego.

  • Audyty

    Opracujemy i wdrożymy dla Twojej marki strategię zarządzania kryzysowego.

Wędka, nie ryba - czyli social mediowa strategia sprzedaży

W social media nie zalewamy odbiorców nachalnymi przekazami, nie podajemy produktu na tacy.

Działamy w taki sposób, by sami doszli do wniosku, że Twój produkt lub usługa są im potrzebne.

Szaleją z nimi, jak za chłopakami z Backstreet Boys!
Pobawisz się ze mną w chowanego?
bomba witaminowa
Zgarnij od 8000 do 10000 zł

Wskazujemy drogę i przedstawiamy w umiejętny, kreatywny i graficzny sposób walory, które posiadają.

Atrakcyjna grafika i przekonująca treść przyciągają klientów jak magnes, a chęć zakupu rodzi się w nich sama!

18% Redukcja śladu węglowego ręczników papierowych Tork od 2011 r.
Forbes

Co zyskasz, dzięki działaniom w social media z 4PEOPLE?

Optymalizację kosztów przedsiębiorstwa
Optymalizację kosztów przedsiębiorstwa

Dobierzemy i poprowadzimy odpowiednie dla Ciebie i Twojej marki profile w mediach społecznościowych – od kreacji graficznej, przez teksty, po promocję płatną.

Stałe wsparcie specjalistów
Stałe wsparcie specjalistów

w efektywnej realizacji celów marketingowych i biznesowych. Potwierdzeniem naszej pracy są raporty wysyłane do Ciebie i szczegółowo omawiane podczas wspólnych spotkań, wraz z naszymi rekomendacjami.

Skalowanie Twojego biznesu
Skalowanie Twojego biznesu

Dzięki odpowiedniemu doborowi i optymalizacji kampanii na różnych platformach mediów społecznościowych. Pozwala to na wielowymiarowy rozwój firmy.

Budowanie świadomości u osób, które nie znają Twoich usług
Budowanie świadomości u osób, które nie znają Twoich usług

Dotrzemy także do osób, które nie znają Twojej firmy i usług. To ważne, aby budować zasięg o nowych zainteresowanych usługami marki użytkowników, ponieważ to zwiększa szanse na pozyskanie wartościowych klientów.

Budowanie wizerunku eksperta
Budowanie wizerunku eksperta

Dzieląc się wiedzą, edukujesz potencjalnych klientów i udowadniasz, że Twoja marka jest liderem w swojej branży, a ludzie przecież bardziej lubią to, co już znają.

Zadajesz sobie pytanie, które media społecznościowe sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojej firmy?

Doradzimy w wyborze odpowiednich!

Historie sukcesu

Przeczytaj, w jaki sposób osiągnęliśmy cele dla naszych klientów z wykorzystaniem kanałów social media.

Efekty naszej pracy

Sindbad Dom

5 miesięcy

skrócenie czasu sprzedaży inwestycji deweloperskiej

Robot World

350%

wzrost przychodu r/r

122%

wzrost liczby transakcji r/r

Nails Company

200%

wzrost przychodu r/r

197%

wzrost liczby transakcji r/r

Escribo

306%

wzrost przychodu r/r

306%

wzrost liczby transakcji r/r

Poznaj nasz zespół specjalistów Social Media

Często zadawane pytania na temat Social Media

Czy warto współpracować z Agencją social media?

Z agencją Social Media warto współpracować z kilku powodów. Po pierwsze, agencja pomoże Ci efektywniej zainwestować budżety na reklamę ze względu na długoletnie doświadczenie. Po drugie, oszczędzasz swój czas na planowanie tych działań, ich realizację oraz analizę, by wyciągać szybko wnioski. Po trzecie, współpraca z agencją jest tańsza od utrzymania pracowników wewnątrz Twojego zespołu. W projekcie pracuje kilka osób. Jedna z nich jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii postów i ich treści, inne za przygotowanie graficzne a kolejne za moderację komentarzy.

Reklama w social media - jakie ma zalety?

Prowadzenie reklam w social media ma kilka zalet. Po pierwsze, docieramy do nowych klientów i wzbudzamy w nich zainteresowanie zakupem waszej usługi czy produktu. To ogromna społeczność aktywna w tym medium. Po drugie, reklamy w social media dają możliwość precyzyjnego targetowania reklam do wybranej grupy docelowej oraz różnych formatów reklam nie tylko tych statycznych (animacje, wideo, pokaz slajdów, wydarzenia). W rezultacie szybko uzyskamy zamierzone efekty. Po trzecie, daje ona możliwość budowania relacji z klientem na bazie komentarzy pozostawianych pod reklamami.

Jak określić budżet na reklamę w mediach społecznościowych?

Każdą kampanię wyceniamy indywidualnie. Koszty na reklamę w mediach społecznościowych określamy na podstawie celów jakie chcemy osiągnąć. Celami kampanii mogą być: kliknięcia w reklamę, aktywność dot. posta, pozyskanie kontaktu, zasięg, czyli dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Koszty na reklamę wynoszą od kilkuset złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie w zależności od wielkości grupy docelowej oraz jego celu do spełnienia.

Media społecznościowe - jakie mają cele?

Reklamy w mediach społecznościowe realizują kilka celów: pozyskiwanie nowych klientów, budowanie społeczności, kreowanie wizerunku marki oraz jej rozpoznawalności, działania sprzedażowe skoncentrowane np. na aktualnych promocjach.

Jak się prowadzi social media?

Prowadzenie social mediów nie ogranicza się tylko do tworzenia treści. Jest to złożony proces, który obejmuje analizę konkurencji, przygotowanie postów na podstawie wyodrębnionych cykli tematycznych odpowiadających na potrzeby Twojej grupy docelowej. To również dobór kreacji graficznej oraz moderacja komentarzy i bieżące śledzenie zmian, które pojawią się w zakresie poszczególnych kanałów. Social media to nieustanne budowanie społeczności wokół Twojej marki.

Dlaczego warto być w social mediach?

To proste — tam spędzają czas Twoi potencjalni klienci, których w nienachalny sposób możesz zachęcić do interakcji z Twoją marką. Tam też jest Twoja konkurencja, która być może ma już zgromadzoną zaufaną grupę odbiorców i wciąż ją poszerza. Zatem odpowiednio zaprojektowany profil Twojej marki w social mediach pozwoli na wzajemną komunikację oraz budowanie wizerunku, relacji (w tym zaufania) do Twoich produktów czy usług. Jakościowa społeczność to jeden z najcenniejszych zasobów marki.

Jakie są najpopularniejsze social media?

Na pierwszym miejscu plasuje się Facebook (dane z początku roku 2022 wskazują, że portal należący do Meta może cieszyć się ponad 25 milionami użytkowników w Polsce), a za nim Messenger i Instagram. Tuż za podium znalazł się WhatsApp, a dogania go TikTok.

Ile kosztuje obsługa social mediów?

To zależy od wielu czynników. Wycena obejmuje ilość postów, kompetencje i czas poświęcony na przygotowanie komunikacji, moderację, codzienną kontrolę nowych komentarzy, koszt przygotowania kreacji przez profesjonalnych grafików oraz regularne raportowanie wyników. Koszt prowadzenia fanpage w przypadku Facebooka zaczyna się od 1050 zł (1 post na tydzień) i rośnie wraz z rozbudowywaniem zakresu działań.

Jakie social media wybrać?

Wybór jest uzależniony od specyfiki Twojej marki oraz branży, w której działasz, a także grupy docelowej - B2B lub B2C. Dużą popularnością i skutecznością cieszą się: Facebook, Linkedin, Instagram oraz TikTok.

Jak można się dowiedzieć, na której platformie społecznościowej najlepiej skoncentrować swoje wysiłki?

Przede wszystkim warto przeanalizować, kim są Twoi potencjalni klienci, w jakim kanale społecznościowym się udzielają, a także gdzie konkurencja koncentruje swoje działania. W tym przypadku warto skorzystać z wiedzy specjalistów w zakresie social mediów, którzy mają dostęp do specjalistycznych narzędzi dedykowanych analizie rynkowej.

Jak skutecznie sprzedawać w social media?

Najefektywniejszym rozwiązaniem będzie połączenie prowadzenia profilu marki z kampaniami reklamowymi zorientowanymi na konkretny cel. Skuteczna sprzedaż za pomocą social mediów zaczyna się od zbudowania rozpoznawalności Twojej marki, a następnie na konsekwentnym monitorowaniu działań odbiorców. Poza tym na Facebooku występuje dodatkowa zakładka “Sklep”, w której można umieścić produkty, podobnie jak w zwykłym sklepie internetowym.

Jakie są zalety korzystania z mediów społecznościowych w przypadku firm, które chcą się reklamować lokalnie?

Social media ułatwiają dotarcie do nowych klientów, budowanie świadomości marki, promowanie oferowanych produktów i usług oraz efektów Twojej pracy, zbieranie opinii dotychczasowych klientów czy też umożliwiają odesłanie odbiorców bezpośrednio na Twoją stronę internetową. Nie każdy mieszkaniec danego miasta czy regionu może kojarzyć Twoją firmę, a kampanie reklamowe pozwalają na targetowanie odbiorców na podstawie miejsca zamieszkania.

Jaki styl komunikacji sprawdzi się, jeśli chcesz przyciągnąć odbiorców do swojej sieci społecznościowej?

Nie ma uniwersalnego przepisu na komunikację marki, wszystko zależy od jej osobowości oraz charakterystyki grupy docelowej. Jednak tym, co warto wprowadzić, jest różnorodność materiałów, które publikowane są w social mediach. Dzielenie się przydatną wiedzą z zakresu Twojej branży, wykorzystywanie ciekawych infografik, dobrej jakości zdjęć i materiałów wideo czy animacji urozmaici Twój profil, czyniąc go atrakcyjnym w oczach odbiorców.

Twój Sukces z Social Mediami

Sukces

Obecność firmy w Social Mediach to dziś niemalże warunek konieczny do zbudowania społeczności wiernej marce. Dlatego nie obawiaj się tego medium, czerp z niego pełnymi garściami, ponieważ naprawdę warto. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące Social Mediów i pokażemy, jak nasze usługi mogą przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony