Powrót do listy ofert

Social Media

Tworzymy skuteczny social media marketing w oparciu o analizę i twarde dane.

Wieloletnie doświadczenie w branży pokazało nam, że prowadzenie działań w social media to często być albo nie być marki.

Zadajesz sobie pytanie, które media społecznościowe sprawdzą się najlepiej dla Twojej firmy? Pomożemy Ci je określić i wdrożyć te odpowiednie.

A jeśli potrzebujesz jedynie wsparcia merytorycznego bądź określenia kierunku działań jesteśmy dla Ciebie!

Wypełnij formularz i poznaj szczegóły współpracy

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Co robimy

  • Prowadzenie strony

    Dobierzemy i poprowadzimy odpowiednie dla Ciebie i Twojej marki profile w mediach społecznościowych – od kreacji graficznej, przez teksty, po promocję płatną.

    Prowadzenie strony

  • Kampanie

    Stworzymy od A do Z skuteczną kampanię płatną w mediach społecznościowych w oparciu o realne cele.

    Kampanie

  • Konsulting

    Wcielając się w rolę konsultanta, doradzimy i pomożemy rozwinąć Twoje profile w mediach społecznościowych.

    Konsulting

  • Strategie

    Opierając się na analizie rynku oraz audycie Twojej marki, opracujemy strategię działań w mediach społecznościowych.

    Strategie

  • Zarządzanie kryzysowe

    Opracujemy i wdrożymy dla Twojej marki strategię zarządzania kryzysowego.

    Zarządzanie kryzysowe

  • Audyty

    Wykonamy audyt Twojego profilu w mediach społecznościowych oparty o specyfikę danego medium i analizę konkurencji.

    Audyty

Jakie media społecznościowe?

Nasze działania oparte na celach prowadzimy na trzech popularnych platformach społecznościowych.

Historie sukcesu

Przeczytaj, w jaki sposób osiągnęliśmy cele dla naszych klientów z wykorzystaniem kanałów social media.

O nas

Połową sukcesu jest zgrany zespół. Nasz team social media to konkretni specjaliści, którzy od lat tworzą skuteczną komunikację dla naszych Klientów.

Nasi klienci

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. Pracowaliśmy dla takich marek jak:

  • Ing
  • Pivovsky
  • Luxmed
  • Wawel Development
  • Tubądzin
  • Astratex.pl
  • 5.10.15

Wypełnij formularz i poznaj szczegóły współpracy

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Często zadawane pytania na temat Social Media

Czy warto współpracować z Agencją social media?

Z agencją Social Media warto współpracować z kilku powodów. Po pierwsze, agencja pomoże Ci efektywniej zainwestować budżety na reklamę ze względu na długoletnie doświadczenie. Po drugie, oszczędzasz swój czas na planowanie tych działań, ich realizację oraz analizę, by wyciągać szybko wnioski. Po trzecie, współpraca z agencją jest tańsza od utrzymania pracowników wewnątrz Twojego zespołu. W projekcie pracuje kilka osób. Jedna z nich jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii postów i ich treści, inne za przygotowanie graficzne a kolejne za moderację komentarzy.

Reklama w social media - jakie ma zalety?

Prowadzenie reklam w social media ma kilka zalet. Po pierwsze, docieramy do nowych klientów i wzbudzamy w nich zainteresowanie zakupem waszej usługi czy produktu. To ogromna społeczność aktywna w tym medium. Po drugie, reklamy w social media dają możliwość precyzyjnego targetowania reklam do wybranej grupy docelowej oraz różnych formatów reklam nie tylko tych statycznych (animacje, wideo, pokaz slajdów, wydarzenia). W rezultacie szybko uzyskamy zamierzone efekty. Po trzecie, daje ona możliwość budowania relacji z klientem na bazie komentarzy pozostawianych pod reklamami.

Jak określić budżet na reklamę w mediach społecznościowych?

Każdą kampanię wyceniamy indywidualnie. Koszty na reklamę w mediach społecznościowych określamy na podstawie celów jakie chcemy osiągnąć. Celami kampanii mogą być: kliknięcia w reklamę, aktywność dot. posta, pozyskanie kontaktu, zasięg, czyli dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Koszty na reklamę wynoszą od kilkuset złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie w zależności od wielkości grupy docelowej oraz jego celu do spełnienia.

Media społecznościowe - jakie mają cele?

Reklamy w mediach społecznościowe realizują kilka celów: pozyskiwanie nowych klientów, budowanie społeczności, kreowanie wizerunku marki oraz jej rozpoznawalności, działania sprzedażowe skoncentrowane np. na aktualnych promocjach.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony