Powrót do listy ofert

Pozycjonowanie stron -
Pozycjonowanie szerokie

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to jeden z kluczy do zwiększenia sprzedaży - wykorzystaj to!

My przedstawiamy konkrety - zapewniamy:
  • Umowę bezterminową z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Prosto, skutecznie i z korzyścią dla obu stron.
  • Możliwość wcześniejszego zakończenia współpracy bez obciążeń finansowych! Naszych klientów przyciągamy jakością pracy, a nie zapisami drobnym druczkiem w umowie.
  • Darmowy audyt i optymalizację. Inwestujemy w długofalową współpracę i wiemy, że tylko z audytem i optymalizacją możemy robić to dobrze!
  • Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma w wynikach wyszukiwania.
Wyślij zapytanie i sprawdź jak działamy!

Wypełnij formularz i dowiedz się jak szybko i bezpiecznie wypozycjonować twoją stronę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

Kompleksowy marketing internetowy

Potrzebujesz innej usługi? Pamiętaj, że to tylko część naszej oferty. W 4PEOPLE zajmujemy się kompleksową obsługą w dziedzinie marketingu internetowego - na podstawie Twoich potrzeb i celów opracujemy strategię i zaproponujemy narzędzia marketingowe. Wszystko po to, byś osiągał jak najlepsze wyniki:

  • Nasi profesjonaliści zajmą się planowaniem i przeprowadzaniem komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn).
  • Prowadzimy kampanie reklamowe - Google Ads, LinkedIn Ads i Facebook Ads. O wielkości sukcesu świadczą zadowoleni klienci.
  • Stworzymy teksty na Twoją stronę - zajmujemy się tekstami na stronę www do newslettera, a także do opisów produktów.
  • Aktualny blog firmowy - to dobre miejsce, by podzielić się wiedzą i zostać ekspertem w swojej branży. Już piszemy!
  • Twoja obecność w sieci nie obędzie się bez strategii - zdecyduj się na kompleksowy marketing internetowy.

Poznaj konkretne korzyści

  • Docieraj do właściwych klientów

    Frazy dobieramy tak, by na Twoją stronę trafiali potencjalni klienci z wszystkich etapów procesu zakupowego.

    Popraw swoją sprzedaż

    Domyślnie badamy czy pozycjonowanie przynosi efekty w postaci zwiększonej sprzedaży, wzrostu liczby zapytań ofertowych lub wzrostu liczby pobrań katalogu.

  • Analizuj efekty

    Po każdym miesiącu naszej pracy otrzymasz raport podsumowujący prowadzone działania z rekomendacjami na przyszłość.

    Korzystaj z wiedzy specjalistów

    Przy każdej kampanii pracuje zespół specjalistów - Webdeveloper, Copywriter oraz - oczywiście - Specjalista ds. SEO. Jeśli masz pytanie możesz być pewien że otrzymasz najbardziej fachową odpowiedź.

    Podglądaj wyniki online

    Google Analytics i panel klienta 4PEOPLE to podstawowe narzędzia, gdzie możesz zweryfikować jakość naszej pracy.

Zobacz, co o pozycjonowaniu w 4PEOPLE mówią inni

  • Marek Kuźma

    Koordynator marketingu marek

    Luxmed

    Pozycjonując naszą stronę agencja 4PEOPLE przekonała nas, że tego rodzaju reklama może przynosić konkretne efekty.

  • Patryk Kozioł

    Inter/Intranet specialist

    Nestle

    Z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy agencje 4PEOPLE wszystkim, którzy poszukują profesjonalnych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego.

  • Dorota Kawalec

    Dyrektor marketingu

    5.10.15.

    Oprócz wysokich kompetencji, które przełożyły się na oczekiwane przez nas efekty, na uwagę zasługuje również fakt, że kontakty ze specjalistami z 4PEOPLE są bardzo ciepłe, otwarte i przyjemne.

Zespół SEO

Połową sukcesu jest zgrany zespół. Nasz team SEO od lat tworzy skuteczną komunikację dla naszych Klientów.

Zaufali nam

  • Nestle
  • 5.10.15.
  • Żak
  • Luxmed
  • Wosana
  • ING
  • Tubadzin

Często zadawane pytania na temat pozycjonowania

Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Pozycjonowanie szerokie (lub też inaczej pozycjonowanie long-tail) to w odróżnieniu od tradycyjnego pozycjonowania szereg działań mających na celu poprawę widoczności strony pod wieloma bardzo szczegółowymi frazami. W metodzie tej nacisk kładziony jest na zwiększenie ruchu na stronie z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Ten typ pozycjonowania jest wskazany głównie dla sklepów internetowych.

Co to jest pozycjonowanie na frazy?

Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały proces mający na celu uzyskanie w organicznych wynikach wyszukiwania jak najwyższych pozycji pod wybranymi frazami kluczowymi. W Polsce pojęcie pozycjonowanie stron jest stosowane zamiennie z SEO (search engine optimisation – czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarkę).

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) to zbiór wszystkich działań mających na celu poprawę widoczności strony zarówno pod frazami lokalnymi (z dopiskiem nazwy miasta, województwa, dzielnicy czy nawet ulicy), jak również pod frazami bardziej ogólnymi, ale wyszukiwanymi przez użytkowników znajdujących się w danej lokalizacji geograficznej. Jest to strategia idealna dla biznesów świadczących swoje usługi lokalnie (warsztaty samochodowe, restauracje, salony kosmetyczne itp.).

Dlaczego warto współpracować z agencją SEO?

Agencja SEO dysponuje zarówno wiedzą, doświadczeniem, jak i szeregiem narzędzi niezbędnych przy pozycjonowaniu strony. Nawiązując współpracę z agencją SEO, można skorzystać z tych elementów, które oszczędzają czas (na wykonanie niezbędnych prac oraz testy tego, co działa, a co nie) i pieniądze (na zakup specjalistycznych narzędzi analitycznych, link building czy copywriting).

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Wyniki organiczne są jednym z najpopularniejszych kanałów wejścia na strony internetowe. Im wyższe pozycje strony internetowej, tym większa szansa na przyciągnięcie na stronę klientów i zwiększenie tym samym liczby transakcji (czy też innego rodzaju konwersji). Warto zadbać o wysokie pozycje w top10, i zdecydować się na pozycjonowanie stron internetowych. W przypadku wielu firm jest to główne źródło pozyskiwania nowych klientów.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Cena pozycjonowania może się różnić w zależności od takich czynników jak: stan strony internetowej (jej budowa i poziom zoptymalizowania), domena (wiek i historia) oraz jej obecna sytuacja w organicznych wynikach wyszukiwania. Różnica w cenie będzie również pomiędzy małą stroną a sklepem internetowym, dla którego koszt jest zazwyczaj wyższy. Pozycjonowanie stron to najczęściej koszt pomiędzy tysiącem a kilkoma (a nawet kilkunastoma) tysiącami złotych miesięcznie.

Audyt SEO - co to jest?

Audyt SEO to dokładna analiza strony przeprowadzana w celu sprawdzenia aspektów technicznych oraz treści pod kątem skuteczności strony w wynikach wyszukiwania. Efektem audytu SEO jest najczęściej dokument, który zawiera ocenę stanu obecnego witryny oraz wytyczne co do tego, jakie elementy i w jaki sposób poprawić. Dokument ten będzie stanowił cenne źródło wiedzy zarówno dla programisty odpowiedzialnego za stronę, jak i copywritera odpowiedzialnego za tworzenie treści.

Co to jest optymalizacja strony www?

Optymalizacja strony to proces polegający wprowadzeniu na stronie szeregu zmian, których celem jest poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwania pod wybranymi frazami kluczowymi. Optymalizacja strony wykonywana jest najczęściej na podstawie przygotowanego wcześniej audytu SEO. Jest to proces często wymagający wprowadzania poprawek i kolejnych zmian dostosowanych do zmieniających się wytycznych wyszukiwarki.

Czy strony są optymalizowane pod Core Web Vitals (CWV)?

Wiele zależy od tego, jakie zmiany są konieczne do wprowadzenia - w niektórych przypadkach możemy wprowadzić ważniejsze poprawki (choć nie zawsze te poprawki pozwalają spełnić wytyczne). Najczęściej optymalizacja strony pod Core Web Vitals wymaga dużego nakładu pracy programisty - z tego powodu ta usługa jest dodatkowo płatna.

Czy jest wykonywany pełny audyt strony pod Core Web Vitals (CWV)?

Oczywiście, wykonujemy pełen audyt pod Core Web Vitals.

Jakie są modele rozliczeń za pozycjonowanie strony?

Przyjmujemy rozliczenie w formie ryczałtu lub ewentualnie półryczałtu, a więc za pozyskany ruch lub za zdobyte pozycje. Podstawą prowadzenia kampanii pozycjonowania jest stała kwota, którą ustalamy na samym początku współpracy.

Jaka strategia link buildingu jest prowadzona w ramach pozycjonowania?

Opracowujemy strategię i pozyskujemy linki do fraz, na które strona została zoptymalizowana. W naszych działaniach podchodzimy do tego w sposób zdywersyfikowany. Linki publikowane są w jak najlepszych miejscach - zależą one od Twojego budżetu. Najczęściej linki pozyskiwane są w tekstach na blogach tematycznych i ogólnotematycznych oraz na forach internetowych. Należy zaznaczyć, że działania mają na celu wyłącznie poprawę profilu linków, ich celem nie jest budowanie rozpoznawalności marki czy pozyskiwanie ruchu.

Czy oferta obejmuje SEO lokalne?

Nasza oferta obejmuje również SEO lokalne. Warto jednak zaznaczyć, że działania SEO nakierowane na rynek lokalny nie różnią się znacząco od tych mających na celu pozycjonowanie na całą Polskę.

Czy warto prowadzić SEO dla strony inwestycji deweloperskiej?

Najczęściej nie jest to opłacalne. Nasi specjaliści doradzają takie działania SEO, które holistycznie oddziałują na Twoją markę. Oczywiście indywidualnie rozpatrzymy, czy w przypadku Twojej firmy takie działanie nie okaże się najkorzystniejsze.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Pierwsze efekty widać między 4 a 6 miesiącem pracy. Zwrot z inwestycji, tj. zrównanie kwoty wykładanej na SEO i pozyskiwanej ze sprzedaży usług i produktów z tego kanału, uzależniony jest od charakteru Twojego biznesu, obecnej pozycji na rynku. Przewidzenie dokładnej daty nie jest zatem w pełni możliwe.

Kto wykonuje optymalizację strony?

Zmiany optymalizacyjne są wprowadzane przed profesjonalistów: specjalista ds. SEO, specjalista ds. Content Marketingu i programista.

Czy dostanę plan optymalizacji strony?

Tak, na początku współpracy przygotowujemy audyt SEO - pełni on funkcję planu optymalizacji strony. Zawiera on ogólny zamysł i strategię działań prowadzonych na Twojej stronie.

Czy działania pozycjonowania są niebezpieczne? (filtr / ban)

Nie prowadzimy działań, które mogą zaszkodzić Twojej stronie. Podczas optymalizacji opieramy się wyłącznie na wskazaniach wyszukiwarki. Należy natomiast pamiętać, że pozyskiwanie linków było, jest i będzie działaniem wbrew wytycznym wyszukiwarki. Natomiast sposób, w jaki my pozyskujemy linki do stron, ani razu nie przyczynił się do uzyskania kary. Kluczem jest prowadzenie szerokich działań i nie skupianie się wyłącznie na jednej podstronie i tylko kilku frazach. Najbezpieczniejsze jest pozycjonowanie strony na wiele fraz, które są przypisane do wielu różnych podstron.

Czy treści do wrzucenia na stronę są najpierw przesyłane do mnie do zaakceptowania?

Tak, każdorazowo przesyłamy do Ciebie treści do akceptacji. Masz kontrolę nad tym, jakie treści są umieszczane na Twojej stronie.

Czy strona jest czyszczona z linków o niskiej jakości?

Obecnie nie jest to konieczne - takie linki już nie szkodzą. Jeśli natomiast do strony prowadzą szkodliwe linki, to oczywiście są one zgłaszane w specjalnym narzędziu Google - w ten sposób następuje zrzeknięcie się z określonych linków. Dzięki temu przestają one mieć jakikolwiek wpływ na stronę.

Jak często profil backlinkowy jest weryfikowany?

Co miesiąc pozyskujemy nowe linki do Twojej strony. Równie często weryfikujemy profil backlinkowy. Pamiętaj jednak, że taki profil linków to jedynie sugestia - jego poprawność jest mierzona za pomocą takich narzędzi jak Ahrefs lub Majestic, które same w sobie nie są częścią wyszukiwarki (działają niezależnie - ich aktualizacje są dopiero wynikiem zmian algorytmu Google, nie zaś jego częścią). Korzystając z wyżej wymienionych narzędzi, należy pamiętać o zasadzie ograniczonego zaufania - kierowanie się tylko i wyłącznie nimi może nie przynieść pożądanych efektów.

Czy analizowane jest to, jaka fraza generuje konwersje?

Jeśli Twoja strona jest podpięta pod narzędzia wyszukiwarki Google umożliwiające mierzenie danych, taka analiza jest przeprowadzana.

Na jakiej podstawie wybierane są frazy do pozycjonowania?

Po audycie przeprowadzany jest research fraz kluczowych dla poszczególnych podstron, który następnie przesyłamy do Ciebie do akceptacji. Po ich zatwierdzeniu optymalizujemy stronę w oparciu o ten dokument. W zależności od potrzeb lista fraz jest uzupełniania w pełni już na początku lub w kolejnych miesiącach współpracy (w zależności od rozmiaru strony i wielkości Twojego budżetu).

A Ty ciągle nie jesteś przekonany, że pozycjonowanie w 4PEOPLE po prostu działa?

Przewiń stronę do góry, wypełnij formularz i umów się na niezobowiązującą rozmowę. Przekonasz się o tym, że i Ty możesz osiągnąć wzrosty sprzedaży ze swojej strony internetowej!

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony