Powrót do listy aktualności

LeadIn Ads - to nie literówka! Case study Engave

LeadIn Ads - to nie literówka! Case study Engave

06/07/2021

Synergia to kluczowe słowo opisujące działania marketingowe w kontekście współpracy z firmą technologiczną Engave. Wdrożyliśmy reklamę LinkedIn Ads wiedząc, że jest to najefektywniejsze źródło zapytań dla sektora B2B, a połączenie pracy naszej agencji nad kampaniami płatnymi z angażującą komunikacją firmy pozwoliło zrealizować główny cel -  pozyskanie jakościowych leadów. Dzięki trafnej strategii zrealizowaliśmy również cele dodatkowe, takie jak zbudowanie świadomości marki w mediach społecznościowych, a co za tym idzie - wzrost zaangażowania obserwujących. 

Jak wyglądały etapy realizowania strategii i dlaczego wdrożone rozwiązania pozwoliły wypracować nam tak dobre efekty? O tym przeczytasz w case study!

Przeczytaj! -> Case study współpracy z Engave

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe.

Wróć do strony