Jesteśmy zespołem specjalistów ds. komunikacji na LinkedIn - dziś możemy pomóc także Twojej firmie!

Szukasz najskuteczniejszego sposobu na pozyskiwanie jakościowych leadów w branży B2B? A może chcesz budować ekspercki wizerunek firmy i promować jej usługi? Bądź tam, gdzie Twoi klienci - a oni są na LinkedIn!

Jeśli nie wiesz, jak ich odnaleźć, pomogą Ci w tym nasi specjaliści ds. LinkedIn, którzy zajmują się prowadzeniem stron firmowych, kampanii reklamowych czy szkoleń z tego obszaru.

Zespół

Pracuj z najlepszymi

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.

Certyfikaty

LinkedIn - najskuteczniejsza platforma dla sektora B2B

Zacznij wykorzystywać w pełni jej potencjał i zyskaj przewagę konkurencyjną!

Social Media work

Na polskim LinkedIn funkcjonuje już ponad 200 tysięcy stron firmowych, ale niewiele z nich wykorzystuje potencjał generowania zysków. Część przedsiębiorstw nie wie, jak skutecznie prowadzić komunikację na stronie firmowej, a także jak efektywnie optymalizować kampanie LinkedIn Ads. Nie bądź wśród nich - Twoja firma już dziś może wejść na wyższy poziom marketingu!

Team discussion

LinkedIn posiada największy potencjał sprzedażowy dla sektora B2B – aż 20% polskich użytkowników podejmuje kluczowe decyzje biznesowe w przedsiębiorstwach! To liczba nieporównywalnie większa w stosunku do innych, alternatywnych rozwiązań. Z tego względu stale rośnie zainteresowanie holdingów zarówno efektywnym prowadzeniem strony firmowej, jak i kampanii LinkedIn Ads.

Welcome to LinkedIn

Specjaliści 4PEOPLE pomogli już takim markom, jak m.in. TÜV Rheinland Polska, Engave czy Coders Lab w skutecznych działaniach na LinkedIn. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów, aby ocenić efekty naszej pracy, przeczytaj poniższe case studies!

Historie sukcesu

przeczytaj, jak pomogliśmy innym klientom
dzięki LinkedIn!

Poznaj naszą ofertę działań
na LinkedIn

- sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

W ramach naszej oferty zajmujemy się zarówno prowadzeniem strony firmowej, jak i obsługą kampanii LinkedIn Ads, a także szkoleniami. Dowiedz się, co zyskasz dzięki współpracy ze specjalistami 4PEOPLE w działaniach na LinkedIn!

  1. Zalety prowadzenia przez 4PEOPLE strony firmowej Twojej marki na LinkedIn

    • Spersonalizowana
      Angażująca
      komunikacja

      Wiemy, jakich słów używać, aby nawiązać relację z odbiorcami. Dzięki naszym działaniom zapewnimy Twojej firmie profesjonalną komunikację, dostosowaną do potrzeb grupy docelowej.

    • Budowanie
      eksperckiego
      wizerunku

      Twoja marka zostanie zapamiętana przez potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych.

    • Największa
      baza profesjonalistów
      na świecie

      Możliwość nawiązywania i utrzymywania relacji z kontaktami biznesowymi z Polski i całego świata.

    • Pozyskanie
      utalentowanych
      pracowników

      Funkcjonalności oferowane przez LinkedIn skutecznie wspierają procesy rekrutacyjne.

    • Realizowania
      kampanii
      LinkedIn Ads

      Prowadzenie strony firmowej umożliwia realizację płatnych kampanii LinkedIn Ads.

    • Wsparcie komunikacji
      przez ambasadorów
      marki

      Twoja firma wykorzysta ukryty potencjał pracowników w ramach działań Employee Advocacy.

  2. Zalety prowadzenia przez 4PEOPLE kampanii LinkedIn Ads dla Twojej firmy

    • Pozyskanie
      wysokiej jakości
      leadów

      Jesteśmy nastawieni na cele i ich realizację, chcąc dostarczyć Ci wyniki, jakich oczekujesz.

    • Precyzyjne
      dotarcie do
      grupy docelowej

      System reklamowy posiada bardzo rozbudowane możliwości targetowania.

    • Zwiększenie
      współczynnika
      konwersji

      Odpowiednio wykorzystane zaawansowane możliwości targetowania wpływają na wyższą konwersję.

    • Budowanie
      eksperckiego
      wizerunku marki

      Wzmocnienie przekazu strony firmowej dzięki wykorzystaniu płatnych zasięgów.

    • Zwiększenie ruchu
      na stronie
      internetowej

      Możliwość przekierowania płatnego ruchu z LinkedIn na domenę firmy.

    • Wykorzystanie
      pełnego potencjału
      platformy

      Połączenie profesjonalnie prowadzonej strony firmowej z kampaniami LinkedIn gwarantuje najlepsze rezultaty!

  3. Zalety udziału w szkoleniach 4PEOPLE z LinkedIn dla Ciebie i Twojego zespołu

    Szkolenie Szkolenie

    Na szkoleniach z LinkedIn dla firm, prowadzonych przez specjalistów 4PEOPLE, Ty i Twój zespół dowiecie się, jak:

    • budować profesjonalną markę osobistą na LinkedIn;
    • zoptymalizować własne konto osobiste;
    • kształtować wizerunek profesjonalnej firmy na LinkedIn;
    • skutecznie komunikować do odbiorców z grupy docelowej;
    • zdobyć nowych wartościowych klientów;
    • skutecznie angażować pracowników w działania firmowej na LinkedIn i wyłonić wśród nich ambasadorów marki;
    • budować wartościową sieć kontaktów;
    • tworzyć angażujące posty;
    • działa algorytm LinkedIn;
    • ukształtować wartościowe relacje biznesowe.

Naszą najlepszą reklamą są nasi
zadowoleni klienci.

Pracowaliśmy dla takich marek jak:

Engave
Atal
Coders Lab
TUV Rheinland
AB Partners
Ista
Epal
Computer Controls
Dom Sindbad
Anmar

Poznaj nasz zespół specjalistów od LinkedIn

Często zadawane pytania
na temat LinkedIn

1. Czym są kampanie reklamowe na LinkedIn?

Płatne kampanie reklamowe na LinkedIn, tzw. LinkedIn Ads, oferują możliwość niezwykle precyzyjnego i skutecznego dotarcia do ponad 810 mln użytkowników tej platformy z całego świata. 4,7 mln z nich znajduje się w Polsce, z czego aż 20% to osoby decyzyjne!

Dzięki kampaniom reklamowym LinkedIn Ads możesz realizować kluczowe cele biznesowe w firmie, takie jak: budowanie świadomości marki, generowanie jakościowego ruchu na stronę www, wsparcie procesów rekrutacyjnych czy pozyskanie wartościowych kontaktów.

2. Jak prowadzić profil na LinkedIn?

Platforma LinkedIn oferuje możliwość prowadzenia profilu zarówno dla marki osobistej, jak i firmowej. Jednak w pierwszej kolejności należy zadbać o prawidłowe zoptymalizowanie własnego profilu osobistego, aby późniejsza aktywność z poziomu LinkedIn Page była efektywniejsza. Na co więc należy zwrócić uwagę i jakie kroki podjąć, aby skutecznie prowadzić profil osobisty na LinkedIn?

  • Zadbać o dobrej jakości zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle.
  • Przygotować prawidłowo opisany nagłówek na swoim profilu osobistym na LinkedIn.
  • Uzupełnić informacje kontaktowe.
  • Zadbać o uproszczenie adresu URL.
  • Uzupełnić pola z informacjami.
  • Uzupełnić pola z poleceniami materiałów tekstowych.
  • Uzupełnić pola z doświadczeniem, wykształceniem, wolontariatem i osiągnięciami.
  • Uzupełnić umiejętności i zadbać o ich potwierdzenia.
  • Zadbać o otrzymywanie rekomendacji od innych użytkowników LinkedIn.
  • Uzupełnić swoje zainteresowania.
  • Zadbać o bieżącą aktywność na swoim profilu osobistym na LinkedIn.

3. Reklama na LinkedIn - rodzaje, charakterystyka, na co zwracać uwagę

Aby reklama na LinkedIn była skuteczna oraz dotarła do osób z grupy docelowej, poza atrakcyjną kreacją reklamową liczy się także wybór odpowiedniego celu reklamowego:świadomości marki,

  • odwiedziny witryny,
  • interakcje,
  • wyświetlenia wideo,
  • generowanie potencjalnych klientów,
  • konwersje witryny,
  • liczby kandydatów na ofertę pracy.

Jakie formaty reklam na LinkedIn można wybrać w swojej kampanii? Między innymi:

  • Reklamy tekstowe (Text ads),
  • Reklamy treści sponsorowanych:
    • Reklamy z pojedynczym zdjęciem (Single Image ads),
    • Reklamy karuzelowe (Carousel ads),
    • Reklamy wideo (Video ads),
    • Reklamy pojedynczej oferty pracy.
  • Reklamy dynamiczne:
    • Follower ads,
    • Spotlight ads,
    • Reklamy ofert pracy (Job ads),
  • Reklamy w wiadomościach (Message ads).
  • Reklamy konwersacyjne (Conversation ads),
  • Reklamy na wydarzenia (Event ads).

Pamiętaj o tym, aby przed rozpoczęciem konfiguracji reklam na LinkedIn zebrać odpowiednie materiały do promocji. Zastanów się także, czy niosą one wartość dodaną dla potencjalnego odbiorcy komunikatu reklamowego, np. lead magnet w postaci e-booka, za wypełnienie formularza reklamowego. Warto także przemyśleć, czy dysponujesz właściwą kwotą na prowadzenie płatnych form promocji na LinkedIn, których minimalna dzienna stawka to 10 dolarów. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu krok po kroku reklam na LinkedIn unikniesz niepotrzebnego rozczarowania i przepalonego budżetu.

4. Reklama na LinkedIn - krok po kroku

Jeśli chcesz rozpocząć działania w obrębie płatnych formatów reklamowych na LinkedIn, poznaj kroki, które warto podjąć, aby odpowiednio przygotować się do skutecznego prowadzenia kampanii LinkedIn Ads.

  • Upewnij się, że posiadasz zarówno konto osobiste, jak i firmowe na LinkedIn, które możesz ze sobą powiązać przy tworzeniu konta reklamowego w Menedżerze Kampanii.
  • Zapoznaj się z polityką LinkedIn dotyczącą publikowania reklam w witrynie (upewnij się, że Twoja firma posiada opublikowaną na swojej stronie internetowej politykę prywatności).
  • Określ cel swoich działań reklamowych na LinkedIn (możesz wybrać spośród trzech dostępnych kategorii: świadomość, zainteresowanie, konwersje).
  • Zweryfikuj, czy Twoja grupa docelowa korzysta z tej platformy, a produkt lub usługa oferowana przez Ciebie znajdzie tu swoich potencjalnych nabywców.
  • Wybierz odpowiedni format i cel reklamowy na LinkedIn.
  • Zapoznaj się z dostępnymi modelami rozliczeniowymi na LinkedIn.
  • Zastanów się, jakimi materiałami promocyjnymi dysponujesz i czy wniosą one wartość dodaną dla potencjalnego odbiorcy komunikatu reklamowego.
  • Określ, w jaki sposób będziesz weryfikował efektywność działań reklamowych LinkedIn Ads.
  • Testuj różne formaty i cele reklamowe na LinkedIn.
  • Traktuj płatną reklamę na LinkedIn jako element WSPARCIA sprzedaży!

5. Jak stworzyć stronę firmową na LinkedIn?

Choć tworzenie strony firmowej na LinkedIn może wydawać się trudne i czasochłonne, wystarczy tylko kilka kroków, aby założyć konto dla Twojej firmy na tej platformie. Na samym początku należy kliknąć ikonę “PRACA” znajdującą się na górnym pasku menu - obok miniaturki Twojego zdjęcia profilowego. Po wyświetleniu się po prawej stronie paska, na samym dole znajdziesz ikonę “STWÓRZ STRONĘ FIRMOWĄ”. Po jej kliknięciu zostaniesz poproszony o wybranie rodzaju strony, którą chcesz utworzyć. Do dyspozycji masz 3 opcje:

  • firma (małe, średnie i duże firmy),
  • strona marki (podstrony powiązane z istniejącą stroną),
  • instytucja edukacyjna (szkoły i uczelnie).

Następnie uzupełnij podstawowe informacje na temat swojej firmy, takie jak:

  • nazwa firmy,
  • publiczny adres URL na LinkedIn,
  • adres Twojej witryny www,
  • branża, wielkość firmy oraz rodzaj firmy,
  • logo w formie JPG, JPEG lub PNG,
  • slogan,
  • potwierdzenie, że posiadasz prawa do działania i utworzenia strony w imieniu danej firmy lub uczelni.

Po uzupełnieniu wszystkich powyższych informacji należy kliknąć przycisk “UTWÓRZ STRONĘ”.

Gratulacje! Posiadasz już własną stronę firmową. Dowiedz się więcej na temat optymalizacji Twojego konta firmowego na LinkedIn.

6. Strona firmowa na LinkedIn - jak ją skutecznie prowadzić?

Prowadzenie strony firmowej na LinkedIn wymaga ogólnej znajomości tej platformy oraz opracowania szczegółowej strategii komunikacji. W postach na stronie firmowej na LinkedIn warto poruszać te zagadnienia, które są związane z działaniami podejmowanymi przez firmę, ważnymi wydarzeniami z jej życia, przybliżaniem odbiorcom sposobu jej działania, edukowanie ich w zakresie produktów i usług, jakie oferuje oraz prezentowaniu ludzi, którzy stoją za jej sukcesem.

Pamiętaj - każde podjęte przez Ciebie działanie w kontekście prowadzenia strony firmowej na LinkedIn powinno przybliżać Cię do realizacji wyznaczonych celów! Pamiętaj, że na skuteczność Twoich działań na LinkedIn składa się wiele elementów. Jakich? Przede wszystkim:

  • Ustalenie celu, jaki chcesz osiągnąć poprzez działania prowadzone na stronie firmowej na LinkedIn.
  • Ustalenie, kim jest Twoja grupa docelowa.
  • Odnalezienie i poznanie konkurencji na LinkedIn.
  • Opracowanie strategii działań na LinkedIn.
    • Uwzględnienie tematyki wpisów na tej platformie.
    • Tone of voice Twojej firmy.
    • Opracowanie content planu.
    • Dobór kreacji graficznych - jak Cię widzą, tak Cię piszą - pamiętaj, że spójność to podstawa.
    • Edukowanie odbiorców.
    • Komunikowanie wyróżników marki.
    • Zaangażowanie w komunikację - Twoje i Twoich pracowników!
    • Wsparcie prowadzonych działań płatnymi kampaniami reklamowymi LinkedIn Ads, zarówno w obszarze promocji poszczególnych postów jak i dedykowanych kampanii poza stroną firmową.

7. LinkedIn dla firm - dlaczego warto skorzystać z najlepszej platformy biznesowej?

O tym, że warto skorzystać z oferty LinkedIn dla firm, świadczy liczba kont firmowych na LinkedIn, która w styczniu 2022 roku wynosiła około 57 mln (z czego około 200 tys. w Polsce). Niechęć do platformy LinkedIn i bagatelizowanie jej w wielu firmach jako skutecznego narzędzia do promocji danego przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych najczęściej wywodzi się z niedostatecznej wiedzy na jego temat. Dlatego też tak ważne jest edukowanie i uświadamianie wielu osób zasiadających w zarządach, działach PR czy działach marketingowych o skuteczności, zaletach oraz efektach prowadzenia strony firmowej na LinkedIn.

Czynnikiem, który najczęściej przekonuje drugą stronę o rozważeniu wprowadzenia działań marketingowych na LinkedIn, jest przede wszystkim dotarcie do decyzyjnej grupy odbiorców, która w 2022 roku stanowiła 20% wszystkich użytkowników w Polsce: dyrektorów, członków zarządów czy specjalistów. Jeśli więc prowadzisz małe, średnie lub duże przedsiębiorstwo, które oferuje towary lub usługi dla sektora B2B - to właśnie prowadzenie skutecznych działań na stronie firmowej LinkedIn, przy aktywnym wsparciu ambasadorów marki, pozwoli Ci dotrzeć ze swoją ofertą do kluczowych klientów!

Twój Sukces z LinedIn

Sukces

Rozwój biznesu dzięki działaniom na LinkedIn zależy od dobrej strategii marketingowej i wyznaczenia celu, jaki ma spełnić ta platforma. Komunikacja nie powinna przypominać też tej na Facebooku. Dlaczego? Na to i jak inne Twoje pytania odpowiedzą nasi eksperci podczas darmowych konsultacji. Chętnie podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi praktykami. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wskazówek dotyczących tworzenia treści, optymalizacji reklam czy budowania zaangażowanej społeczności.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe.

Wróć do strony