Dla kogo profil na LinkedIn?

Platforma LinkedIn, firmy Microsoft, zrzesza specjalistów z całego świata. Czy wiesz, że aż 97% polskich menedżerów posiada konto w serwisie LinkedIn?

To miejsce, w którym:

  • zbudujesz cenne sieci kontaktów,

  • umocnisz swoją pozycję eksperta,

  • zwiększysz świadomość własnej marki i uzyskasz wartościowe leady sprzedażowe,

  • pozyskasz pracowników.

Jeżeli szukasz skutecznego narzędzia do zawiązywania relacji B2B - LinkedIn sprawdzi się perfekcyjnie. Z chęcią pokażemy Ci jego możliwości i poprowadzimy dla Ciebie działania poszerzające możliwości biznesowe.

Wypełnij formularz i dowiedz się jak efektywnie promować się na LinkedIn!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

Dlaczego warto:

  • Gruntowna analiza

    Nasze działania wynikają z gruntownej analizy Twojego biznesu i jego pozycji w social media.

    Gruntowna analiza

  • Twarde dane

    Tworzymy strategię komunikacji opierając się na twardych danych, a nie na przeczuciu. Dzięki temu masz pewność, że stosujemy metody, które dają wymierne korzyści.

    Twarde dane

  • Doświadczony zespół

    Nasi specjaliści posiadają bogate doświadczenie w prowadzeniu działań na LinkedIn. Specjalizujemy się, jako nieliczni na rynku, w obszarze kampanii reklamowych LinkedIn Ads, generując wymierne korzyści biznesowe. biznesowe dla naszych klientów.

    Doświadczony zespół

  • Przejrzysta współpraca

    Stawiamy na otwartą i przejrzystą współpracę, w ramach której jasno określamy cele i sposoby na ich osiągnięcie.

    Przejrzysta współpraca

W ramach działań na LinkedIn:

  • Stworzymy profil (konto osobiste/firmowe) lub zoptymalizujemy już istniejący

  • Opracujemy koncepcję graficzną

  • Przygotujemy treści oraz grafiki/zdjęcia do publikacji

  • Stworzymy strategię komunikacji profilu osobistego lub firmowego na LinkedIn w oparciu o takie zagadnienia jak personal branding, employee advocacy oraz employer branding

  • Poprowadzimy kampanie reklamowe

  • Wspomożemy działania na profilu osobistym z pomocą konta bezpłatnego STANDARD lub płatnej opcji PREMIUM

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Nasi klienci

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. Pracowaliśmy dla takich marek jak:

  • Ing
  • Pivovsky
  • Luxmed
  • Wawel Development
  • Tubądzin
  • Astratex.pl
  • 5.10.15

Historie sukcesu

Przeczytaj, w jaki sposób osiągnęliśmy cele dla naszych klientów z wykorzystaniem kanałów social media.

Zespół Social Media

Połową sukcesu jest zgrany zespół. Nasz team social media to konkretni specjaliści, którzy od lat tworzą skuteczną komunikację dla naszych Klientów.

Kompleksowy marketing internetowy

To tylko część naszej oferty. W 4PEOPLE zajmujemy się kompleksową obsługą w dziedzinie marketingu internetowego - na podstawie Twoich potrzeb i celów opracujemy strategię i zaproponujemy narzędzia marketingowe. Wszystko po to, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty:

  • Dzięki pozycjonowaniu znajdziesz się wyżej w wynikach wyszukiwania i zwiększysz swoją sprzedaż.
  • Planowanie i przeprowadzanie komunikacji w pozostałych social mediach (Facebook, Instagram) przez specjalistów? Mamy ich!
  • Google Ads i Facebook Ads to kampanie reklamowe, które również prowadzimy. O wielkości sukcesu świadczą zadowoleni klienci.
  • Możemy tworzyć teksty na Twoją stronę - teksty na stronę www lub do newslettera, lub do opisów produktów.
  • Podziel się wiedzą i zostań ekspertem w swojej branży, dzięki profesjonalnie prowadzonemu blogowi firmowemu.
  • Chcesz błyszczeć w sieci? Zdecyduj się na kompleksowy marketing internetowy.

Wypełnij formularz i dowiedz się jak efektywnie promować się na LinkedIn!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

Często zadawane pytania na temat LinkedIn

Jakie budżety są potrzebne by reklamować się na LinkedIn?

Wielkość budżetu reklamowego na LinkedIn może się różnić w zależności od takich czynników jak: cel reklamowy, grupa docelowa, ilość testowanych formatów czy kreacji reklamowych. Każdy budżet potrzebny, by reklamować się na LinkedIn, jest dopasowywany indywidualnie do potrzeb i zdolności klienta. Należy jednak pamiętać, że minimalny dzienny i całkowity budżet kampanii to 10 $. W celu zachowania ciągłości działań reklamowych LinekdIn Ads, a co za tym idzie ich większej efektywności, trzeba liczyć się z miesięcznymi budżetami reklamowymi powyżej 1200 zł.

Reklama na LinkedIn - dostępne formaty.

LinkedIn dysponuje wieloma formatami reklamowymi na bazie wybranego celu reklamowego w Menedżerze Kampanii. Wszystkie dostępne formaty to: reklama z pojedynczym zdjęciem, reklama karuzelowa, reklama wideo, reklama w wiadomościach, reklama konwersacyjna, reklama tekstowa, reklama Spotlight, reklama dla pozyskania obserwujących, reklama ofert pracy, reklama publikacji ofert pracy.

Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn - czy warto?

Twoja strona firmowa na LinkedIn, tzw. LinkedIn Page to wizytówka wśród potencjalnych klientów zainteresowanych Twoim produktem czy usługą, jak również kandydatów do pracy. To jedno z pierwszych miejsc kontaktu z Twoją marką, a jak dobrze wiesz, pierwsze wrażenie robi się tylko raz. To także baza wyjściowa do efektywnej kampanii reklamowej LinkedIn Ads. Bez profilu firmowego nie uruchomisz kampanii reklamowej na tej platformie. Dobrze zoptymalizowany profil firmowy na LinkedIn pozwoli Ci także budować świadomość marki, czy skutecznie rekrutować nowych pracowników do Twojej firmy.

Czy kampanie reklamowe na LinkedIn dają efekty?

Efekty kampanii reklamowych LinkedIn Ads są zależne od wielu zmiennych, takich jak np. grupa docelowa, cel reklamowy, ilość testowanych formatów i kreacji reklamowych czy budżet reklamowy. Kampania reklamowa na LinkedIn przynosi wymierne korzyści biznesowe, np. w postaci spływających leadów sprzedażowych pod warunkiem, że jest ona elementem integralnej i spójnej strategii. Często fundament, który wypracujesz na samym początku w postaci optymalizacji Twojego konta osobistego czy strony firmowej będzie procentował i podnosił efektywność kampanii reklamowej. Potwierdzenie efektywnej kampanii reklamowej na LinkedIn znajdziesz także w naszych case study!

Jakie efekty można osiągnąć, działając na platformie LinkedIn? Kiedy mogę się ich spodziewać?

Efektem Twoich działań na LinkedIn może być m.in.

  • wzrost rozpoznawalności Twojej marki osobistej,
  • wykreowanie wizerunku eksperta,
  • wzrost świadomości marki, którą reprezentujesz,
  • zwiększenie ruchu w witrynie,
  • pozyskanie nowych klientów lub pracowników,
  • większe zainteresowanie Twoją marką,
  • przewaga konkurencyjna,
  • wzrost wolumenu sprzedaży,
  • ocieplenie relacji z grupą odbiorczą.

Trzeba pamiętać, że Twoje działania na LinkedIn zarówno z poziomu konta osobistego, jak i strony firmowej powinny stanowić element przemyślanej strategii, a co za tym idzie efekty niekoniecznie przyjdą tu i teraz, lecz z czasem. W tym przypadku cierpliwość popłaca.

Jakie formaty reklamowe są dostępne na LinkedIn?

Reklamy na LinkedIn dostępne są w kilku formatach. Znajdziesz je na poniższej liście. Ważne jest, by wybrany przez Ciebie rodzaj reklamy pomógł Ci zrealizować zamierzone cele poprzez dotarcie do konkretnej grupy odbiorców.

Formaty reklam dostępnych na LinkedIn:

  • tekstowe - tzw. text ads. Służą do przekazania krótkiej wiadomości; możesz je znaleźć w prawej kolumnie lub zaraz nad kanałem informacji.
  • reklamy w wiadomościach - tzw. message ads. Odbiorcy z Twojej grupy docelowej otrzymają wiadomość w swojej skrzynce na LinkedIn. Takie działanie pozwala na spersonalizowanie wysyłanych przez Ciebie treści! Warto zaznaczyć, że ten format reklamy wysyłany jest najczęściej z konta prywatnego. Zadbaj więc o jego odpowiednią konfigurację jeszcze przed rozpoczęciem pracy nad reklamą.
  • reklamy konwersacyjne - tzw. conversation ads. Również trafiają bezpośrednio do skrzynki odbiorcy, ale tutaj możesz wykorzystać jedynie 500 znaków. Twój przekaz musi być przemyślany i konkretny.
  • reklamy treści sponsorowanych - ten format może przybierać rozmaite formy: od postów przez reklamy z jednym zdjęciem, karuzelą zdjęć, wideo po reklamę oferty pracy. Odnajdziesz je w kanale głównym - dotyczy to każdego urządzenia (komputery, telefony, tablety).
  • reklamy dynamiczne - można ją porównać do kameleona. Dostosowuje się ona formatem do użytkownika. Dzieje się tak dzięki pobranych z profilu odbiorcy danych. Ten rodzaj reklamy spełnia takie cele jak: zbudowanie świadomości marki (Follower ads), dotarcie do odpowiednich kandydatów na oferowane przez Ciebie stanowisko pracy (Job ads) czy zachęcenie użytkownika do wizyt na Twojej witrynie (Spotlight ads)
  • reklamy na wydarzenie - tzw. event ads. Umożliwia rozpropagowanie Twojego wydarzenia szerszej grupie odbiorców.możesz promować swoje wydarzenie stworzone poprzez stronę firmową.

Jakie posty powinienem publikować na LinkedIn?

Przede wszystkim ważna jest regularność. Warto przygotować sobie plan publikacji takich postów. Ale właśnie - jakie posty publikować i jak często? Nie ma niestety na te pytania jednej odpowiedzi. Jeden post miesięcznie nie będzie pracował na Twoją widoczność w sieci, podobnie jak kilka postów w tygodniu, ale o mało ciekawej treści. Algorytm ogranicza widoczność postów, które uznaje za nudne. Warto zatem publikować posty angażujące:

  • podziel się sukcesem lub porażką,
  • napisz o nowościach w Twojej branży,
  • stwórz cykl postów, w ramach którego będziesz poruszał określoną tematykę,
  • odwołaj się do interesującej dyskusji, na którą natrafiłeś,
  • znalazłeś jakąś ciekawostkę? Poinformuj o tym innych.

Zastanów się - co sam chciałbyś przeczytać? Co jest dla Ciebie interesujące? Krótko mówiąc, twórz takie posty, które zaangażują Twoich odbiorców i będą dla nich wartościowe.

Jak mogę zwiększyć zasięgi na LinkedIn?

By mówić o zwiększeniu zasięgów na LinkedIn, musisz przede wszystkim znać dobrze swój cel i grupę docelową, a następnie precyzyjnie dostosować do niej strategię komunikacji. Angażująca komunikacja to jeden z kluczowych elementów. Niech stanowi ona wartość dodaną dla odbiorcy, wówczas chętnie polubi on Twojego posta, skomentuje, lub nawet poleci dalej innym użytkownikom.

Dodatkowo ważnym elementem jest przemyślane budowanie swojej sieci kontaktów - ich precyzyjny dobór będzie miał wpływ na zasięgi publikowanych przez Ciebie treści na LinkedIn.

W kontekście strony firmowej na LinkedIn kluczowe będzie zaangażowanie ambasadorów marki w działania organiczne, aby tworzone przez Ciebie treści generowały jeszcze lepsze zasięgi.

Czy płatna reklama na LinkedIn jest droga?/Ile kosztuje płatna reklama na LinkedIn?

Minimalny dzienny koszt kampanii na LinkedIn to 10$ - rozliczając się z polskiej walucie, wynosi on około 40 złotych. Planując kampanię ciągłą, musisz liczyć się z kosztem około 1200 zł na miesiąc. Możesz zdecydować się na mniejszy budżet, ale pamiętaj, że wówczas zmniejszą się również możliwości testowania, a i osiągane wyniki również będą ograniczone.

Jak skutecznie generować leady na LinkedIn?

Leadem nazywany jest potencjalny nowy klient. Dzięki opcjom oferowanym przez LinkedIn masz możliwość przyjąć strategię, która umożliwi Ci ich pozyskanie. Jedną z metod jest pozyskiwanie klientów za pomocą contentu. Wartościowe treści - posty lub artykuły - zaciekawią odbiorcę i zachęcą go do interakcji. Zachęć w nich do komentowania i polecania dalej.

Drugim sposobem są płatne kampanie reklamowe - dzięki dostępności różnych formatów reklam możesz wybrać taką, która odpowiada potrzebom Twoim i Twoich odbiorców. Tworząc kampanię, kieruj się celem, który chcesz osiągnąć oraz zastosuj personalizację. Sama platforma LinkedIn ma specjalny cel reklamowy w kontekście pozyskiwania leadów - generowanie potencjalnych klientów. Po wyborze tego celu pojawią się różne rodzaje kampanii, które wspomogą Cię w pozyskiwaniu klientów.

Kolejną skuteczną metodą jest połączenie działań contentowych z prowadzeniem płatnych kampanii na LinkedIn. W ten sposób możesz m.in. dotrzeć do osób, które zapisały się na webinar lub skorzystały z Twojego e-booka. Pamiętaj o dobrze zbudowanym landing page’u - podaj wszystkie informacje, których potencjalny odbiorca mógłby potrzebować, i zachęć go do skorzystania z oferty.

Jak działania Twoich pracowników mogą wesprzeć prowadzoną komunikację na stronie firmowej na LinkedIn?

Chcąc budować wizerunek specjalisty w swojej branży, konieczny jest szereg działań, które pokażą Twoim odbiorcom, że rzeczywiście znasz się na rzeczy. Budowanie zaufania to proces, do którego warto zaangażować pracowników obecnych na LinkedIn. Któż zna firmę lepiej niż ludzie, którzy w niej pracują? Polecanie firmowych postów oraz ich współtworzenie pokaże innym odbiorcom, że działalność firmy jest wartościowa. Każdy z Twoich pracowników posiadający konto na LinkedIn ma swoją sieć kontaktów - dzięki temu masz możliwość dotarcia do nowych użytkowników z ofertą firmy.

Jak wypromować webinar na LinkedIn?

Przede wszystkim powinieneś zaplanować taką promocję oraz przygotować konkretną strategię - dwa dni na pewno na to nie wystarczą. Aby promocja webinaru była jak najbardziej efektywna, trzeba podjąć szereg działań. Dobrą praktyką jest przygotowanie landing page, która będzie prezentowała najważniejsze informacje związane z webinarem. Umieść tam również przycisk zachęcający do zapisu. Wykorzystaj słowa kluczowe. Możesz również podarować zapisanym użytkownikom bonus w postaci np. krótkiego e-booka. Na pewno nie zaszkodzi Ci utworzenie wydarzenia promującego webinar, na które zaprosisz potencjalnie zainteresowanych użytkowników. Takie wydarzenie możesz później podpromować za pomocą kampanii LinkedIn Ads.

W osiągnięciu jak najlepszego wyniku kluczowe są działania organiczne z poziomu strony firmowej na LinkedIn oraz ambasadorów marki.

Czy można utworzyć wydarzenie na LinkedIn?

LinkedIn umożliwia takie działanie, jak tworzenie wydarzenia. Klikając główną ikonę na stronie głównej LinkedIn, wybierz opcję DODAJ (obok pozycji WYDARZENIA). Następnie postępuj zgodnie z instrukcją, uzupełniając pola w oknie UTWÓRZ. Zatwierdź zmiany i gotowe. Utworzenie takiego wydarzenia może odbywać się zarówno z poziomu konta osobistego, jak i strony firmowej.

Oczywiście możesz edytować wydarzenie aż do momentu jego rozpoczęcia. Uczestnicy otrzymają komunikat o zmianie daty lub miejsca, jeśli na taką zmianę się zdecydujesz.

Czym jest employee advocacy na LinkedIn?

Employee advocacy to takie działanie, które polega na budowaniu marki pracodawcy/firmy opartej o marki osobiste konkretnych pracowników. Sprawia to, że komunikacja firmy jest bardziej wiarygodna - dzięki tej strategii pracownicy mają możliwość wystąpienia w roli ekspertów w danej branży. Konkretne osoby pokazując swoje kompetencje, podkreślają jednocześnie wartość samej firmy. Dzięki ich aktywności wizerunek firmy budowany jest w sposób naturalny - pracownicy zyskują swobodę i przestrzeń do rozwoju.

Czy Twoja firma potrzebuje strony firmowej na LinkedIn?

Już prawie 100 tys. polskich firm posiada swoją stronę na LinkedIn. Sama platforma posiada największy potencjał sprzedażowy w sektorze B2B - około 22% polskich użytkowników to osoby, które w swoich firmach podejmują decyzje biznesowe. Jest to największy współczynnik wśród innych kanałów social media. Strona firmowa na LinkedIn przyda Ci się wtedy, gdy Twoim celem jest:

  • budowanie lub umocnienie wizerunku Twojej firmy,
  • zdobycie wartościowych kontaktów biznesowych,
  • stworzenie możliwości pracownikom do budowania marki osobistej,
  • utworzenie kampanii reklamowych i skierowanie ich do konkretnej grupy odbiorców,
  • dotarcie z Twoimi treściami do innych specjalistów z branży.

Zobacz w jakich innych kanałach możemy Ci pomóc

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony