Szukasz najskuteczniejszego sposobu na pozyskiwanie jakościowych leadów w branży B2B? A może chcesz budować ekspercki wizerunek firmy i promować jej usługi? Bądź tam, gdzie Twoi klienci - a oni są na LinkedIn!
Jeśli nie wiesz, jak ich odnaleźć, pomogą Ci w tym nasi specjaliści ds. LinkedIn, którzy zajmują się prowadzeniem stron firmowych, kampanii reklamowych czy szkoleń z tego obszaru.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Zacznij wykorzystywać w pełni jej potencjał i zyskaj przewagę konkurencyjną!
Na polskim LinkedIn funkcjonuje już ponad 200 tysięcy stron firmowych, ale niewiele z nich wykorzystuje potencjał generowania zysków. Część przedsiębiorstw nie wie, jak skutecznie prowadzić komunikację na stronie firmowej, a także jak efektywnie optymalizować kampanie LinkedIn Ads. Nie bądź wśród nich - Twoja firma już dziś może wejść na wyższy poziom marketingu!
LinkedIn posiada największy potencjał sprzedażowy dla sektora B2B – aż 20% polskich użytkowników podejmuje kluczowe decyzje biznesowe w przedsiębiorstwach! To liczba nieporównywalnie większa w stosunku do innych, alternatywnych rozwiązań. Z tego względu stale rośnie zainteresowanie holdingów zarówno efektywnym prowadzeniem strony firmowej, jak i kampanii LinkedIn Ads.
Specjaliści 4PEOPLE pomogli już takim markom, jak m.in. TÜV Rheinland Polska, Engave czy Coders Lab w skutecznych działaniach na LinkedIn. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów, aby ocenić efekty naszej pracy, przeczytaj poniższe case studies!
przeczytaj, jak pomogliśmy innym klientom
dzięki LinkedIn!
- sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!
W ramach naszej oferty zajmujemy się zarówno prowadzeniem strony firmowej, jak i obsługą kampanii LinkedIn Ads, a także szkoleniami. Dowiedz się, co zyskasz dzięki współpracy ze specjalistami 4PEOPLE w działaniach na LinkedIn!
Wiemy, jakich słów używać, aby nawiązać relację z odbiorcami. Dzięki naszym działaniom zapewnimy Twojej firmie profesjonalną komunikację, dostosowaną do potrzeb grupy docelowej.
Twoja marka zostanie zapamiętana przez potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych.
Możliwość nawiązywania i utrzymywania relacji z kontaktami biznesowymi z Polski i całego świata.
Funkcjonalności oferowane przez LinkedIn skutecznie wspierają procesy rekrutacyjne.
Prowadzenie strony firmowej umożliwia realizację płatnych kampanii LinkedIn Ads.
Twoja firma wykorzysta ukryty potencjał pracowników w ramach działań Employee Advocacy.
Jesteśmy nastawieni na cele i ich realizację, chcąc dostarczyć Ci wyniki, jakich oczekujesz.
System reklamowy posiada bardzo rozbudowane możliwości targetowania.
Odpowiednio wykorzystane zaawansowane możliwości targetowania wpływają na wyższą konwersję.
Wzmocnienie przekazu strony firmowej dzięki wykorzystaniu płatnych zasięgów.
Możliwość przekierowania płatnego ruchu z LinkedIn na domenę firmy.
Połączenie profesjonalnie prowadzonej strony firmowej z kampaniami LinkedIn gwarantuje najlepsze rezultaty!
Na szkoleniach z LinkedIn dla firm, prowadzonych przez specjalistów 4PEOPLE, Ty i Twój zespół dowiecie się, jak:
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
1. Czym są kampanie reklamowe na LinkedIn?
Płatne kampanie reklamowe na LinkedIn, tzw. LinkedIn Ads, oferują możliwość niezwykle precyzyjnego i skutecznego dotarcia do ponad 810 mln użytkowników tej platformy z całego świata. 4,7 mln z nich znajduje się w Polsce, z czego aż 20% to osoby decyzyjne!
Dzięki kampaniom reklamowym LinkedIn Ads możesz realizować kluczowe cele biznesowe w firmie, takie jak: budowanie świadomości marki, generowanie jakościowego ruchu na stronę www, wsparcie procesów rekrutacyjnych czy pozyskanie wartościowych kontaktów.
2. Jak prowadzić profil na LinkedIn?
Platforma LinkedIn oferuje możliwość prowadzenia profilu zarówno dla marki osobistej, jak i firmowej. Jednak w pierwszej kolejności należy zadbać o prawidłowe zoptymalizowanie własnego profilu osobistego, aby późniejsza aktywność z poziomu LinkedIn Page była efektywniejsza. Na co więc należy zwrócić uwagę i jakie kroki podjąć, aby skutecznie prowadzić profil osobisty na LinkedIn?
3. Reklama na LinkedIn - rodzaje, charakterystyka, na co zwracać uwagę
Aby reklama na LinkedIn była skuteczna oraz dotarła do osób z grupy docelowej, poza atrakcyjną kreacją reklamową liczy się także wybór odpowiedniego celu reklamowego:świadomości marki,
Jakie formaty reklam na LinkedIn można wybrać w swojej kampanii? Między innymi:
Pamiętaj o tym, aby przed rozpoczęciem konfiguracji reklam na LinkedIn zebrać odpowiednie materiały do promocji. Zastanów się także, czy niosą one wartość dodaną dla potencjalnego odbiorcy komunikatu reklamowego, np. lead magnet w postaci e-booka, za wypełnienie formularza reklamowego. Warto także przemyśleć, czy dysponujesz właściwą kwotą na prowadzenie płatnych form promocji na LinkedIn, których minimalna dzienna stawka to 10 dolarów. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu krok po kroku reklam na LinkedIn unikniesz niepotrzebnego rozczarowania i przepalonego budżetu.
4. Reklama na LinkedIn - krok po kroku
Jeśli chcesz rozpocząć działania w obrębie płatnych formatów reklamowych na LinkedIn, poznaj kroki, które warto podjąć, aby odpowiednio przygotować się do skutecznego prowadzenia kampanii LinkedIn Ads.
5. Jak stworzyć stronę firmową na LinkedIn?
Choć tworzenie strony firmowej na LinkedIn może wydawać się trudne i czasochłonne, wystarczy tylko kilka kroków, aby założyć konto dla Twojej firmy na tej platformie. Na samym początku należy kliknąć ikonę “PRACA” znajdującą się na górnym pasku menu - obok miniaturki Twojego zdjęcia profilowego. Po wyświetleniu się po prawej stronie paska, na samym dole znajdziesz ikonę “STWÓRZ STRONĘ FIRMOWĄ”. Po jej kliknięciu zostaniesz poproszony o wybranie rodzaju strony, którą chcesz utworzyć. Do dyspozycji masz 3 opcje:
Następnie uzupełnij podstawowe informacje na temat swojej firmy, takie jak:
Po uzupełnieniu wszystkich powyższych informacji należy kliknąć przycisk “UTWÓRZ STRONĘ”.
Gratulacje! Posiadasz już własną stronę firmową. Dowiedz się więcej na temat optymalizacji Twojego konta firmowego na LinkedIn.
6. Strona firmowa na LinkedIn - jak ją skutecznie prowadzić?
Prowadzenie strony firmowej na LinkedIn wymaga ogólnej znajomości tej platformy oraz opracowania szczegółowej strategii komunikacji. W postach na stronie firmowej na LinkedIn warto poruszać te zagadnienia, które są związane z działaniami podejmowanymi przez firmę, ważnymi wydarzeniami z jej życia, przybliżaniem odbiorcom sposobu jej działania, edukowanie ich w zakresie produktów i usług, jakie oferuje oraz prezentowaniu ludzi, którzy stoją za jej sukcesem.
Pamiętaj - każde podjęte przez Ciebie działanie w kontekście prowadzenia strony firmowej na LinkedIn powinno przybliżać Cię do realizacji wyznaczonych celów! Pamiętaj, że na skuteczność Twoich działań na LinkedIn składa się wiele elementów. Jakich? Przede wszystkim:
7. LinkedIn dla firm - dlaczego warto skorzystać z najlepszej platformy biznesowej?
O tym, że warto skorzystać z oferty LinkedIn dla firm, świadczy liczba kont firmowych na LinkedIn, która w styczniu 2022 roku wynosiła około 57 mln (z czego około 200 tys. w Polsce). Niechęć do platformy LinkedIn i bagatelizowanie jej w wielu firmach jako skutecznego narzędzia do promocji danego przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych najczęściej wywodzi się z niedostatecznej wiedzy na jego temat. Dlatego też tak ważne jest edukowanie i uświadamianie wielu osób zasiadających w zarządach, działach PR czy działach marketingowych o skuteczności, zaletach oraz efektach prowadzenia strony firmowej na LinkedIn.
Czynnikiem, który najczęściej przekonuje drugą stronę o rozważeniu wprowadzenia działań marketingowych na LinkedIn, jest przede wszystkim dotarcie do decyzyjnej grupy odbiorców, która w 2022 roku stanowiła 20% wszystkich użytkowników w Polsce: dyrektorów, członków zarządów czy specjalistów. Jeśli więc prowadzisz małe, średnie lub duże przedsiębiorstwo, które oferuje towary lub usługi dla sektora B2B - to właśnie prowadzenie skutecznych działań na stronie firmowej LinkedIn, przy aktywnym wsparciu ambasadorów marki, pozwoli Ci dotrzeć ze swoją ofertą do kluczowych klientów!
Rozwój biznesu dzięki działaniom na LinkedIn zależy od dobrej strategii marketingowej i wyznaczenia celu, jaki ma spełnić ta platforma. Komunikacja nie powinna przypominać też tej na Facebooku. Dlaczego? Na to i jak inne Twoje pytania odpowiedzą nasi eksperci podczas darmowych konsultacji. Chętnie podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi praktykami. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wskazówek dotyczących tworzenia treści, optymalizacji reklam czy budowania zaangażowanej społeczności.
Zaczekaj!
Nie strać okazji na skuteczną reklamę internetową twojej firmy!
Wypełnij formularz, przygotujemy dla Ciebie atrakcyjną propozycję.
Umów się na konsultację
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24H (w dni robocze) by porozmawiać i lepiej zrozumieć Twój Twój biznes i oczekiwania.
Wybierz interesujące Cię usługi lub po prostu podaj swoje dane kontaktowe:
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24H (w dni robocze).