Dla kogo profil na LinkedIn?

Platforma LinkedIn, firmy Microsoft, zrzesza specjalistów z całego świata. Czy wiesz, że aż 97% polskich menedżerów posiada konto w serwisie LinkedIn?

To miejsce, w którym:

  • zbudujesz cenne sieci kontaktów,

  • umocnisz swoją pozycję eksperta,

  • zwiększysz świadomość własnej marki i uzyskasz wartościowe leady sprzedażowe,

  • pozyskasz pracowników.

Jeżeli szukasz skutecznego narzędzia do zawiązywania relacji B2B - LinkedIn sprawdzi się perfekcyjnie. Z chęcią pokażemy Ci jego możliwości i poprowadzimy dla Ciebie działania poszerzające możliwości biznesowe.

Wypełnij formularz i dowiedz się jak efektywnie promować się na LinkedIn!

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Dlaczego warto:

  • Gruntowna analiza

    Nasze działania wynikają z gruntownej analizy Twojego biznesu i jego pozycji w social media.

    Gruntowna analiza

  • Twarde dane

    Tworzymy strategię komunikacji opierając się na twardych danych, a nie na przeczuciu. Dzięki temu masz pewność, że stosujemy metody, które dają wymierne korzyści.

    Twarde dane

  • Doświadczony zespół

    Nasi specjaliści posiadają bogate doświadczenie w prowadzeniu działań na LinkedIn. Specjalizujemy się, jako nieliczni na rynku, w obszarze kampanii reklamowych LinkedIn Ads, generując wymierne korzyści biznesowe. biznesowe dla naszych klientów.

    Doświadczony zespół

  • Przejrzysta współpraca

    Stawiamy na otwartą i przejrzystą współpracę, w ramach której jasno określamy cele i sposoby na ich osiągnięcie.

    Przejrzysta współpraca

W ramach działań na LinkedIn:

  • Stworzymy profil (konto osobiste/firmowe) lub zoptymalizujemy już istniejący

  • Opracujemy koncepcję graficzną

  • Przygotujemy treści oraz grafiki/zdjęcia do publikacji

  • Stworzymy strategię komunikacji profilu osobistego lub firmowego na LinkedIn w oparciu o takie zagadnienia jak personal branding, employee advocacy oraz employer branding

  • Poprowadzimy kampanie reklamowe

  • Wspomożemy działania na profilu osobistym z pomocą konta bezpłatnego STANDARD lub płatnej opcji PREMIUM

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Nasi klienci

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. Pracowaliśmy dla takich marek jak:

  • Ing
  • Pivovsky
  • Luxmed
  • Wawel Development
  • Tubądzin
  • Astratex.pl
  • 5.10.15

Historie sukcesu

Przeczytaj, w jaki sposób osiągnęliśmy cele dla naszych klientów z wykorzystaniem kanałów social media.

O nas

Połową sukcesu jest zgrany zespół. Nasz team social media to konkretni specjaliści, którzy od lat tworzą skuteczną komunikację dla naszych Klientów.

Wypełnij formularz i dowiedz się jak efektywnie promować się na LinkedIn!

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Często zadawane pytania na temat LinkedIn

Jakie budżety są potrzebne by reklamować się na LinkedIn?

Wielkość budżetu reklamowego na LinkedIn może się różnić w zależności od takich czynników jak: cel reklamowy, grupa docelowa, ilość testowanych formatów czy kreacji reklamowych. Każdy budżet potrzebny, by reklamować się na LinkedIn, jest dopasowywany indywidualnie do potrzeb i zdolności klienta. Należy jednak pamiętać, że minimalny dzienny i całkowity budżet kampanii to 10 $. W celu zachowania ciągłości działań reklamowych LinekdIn Ads, a co za tym idzie ich większej efektywności, trzeba liczyć się z miesięcznymi budżetami reklamowymi powyżej 1200 zł.

Reklama na LinkedIn - dostępne formaty.

LinkedIn dysponuje wieloma formatami reklamowymi na bazie wybranego celu reklamowego w Menedżerze Kampanii. Wszystkie dostępne formaty to: reklama z pojedynczym zdjęciem, reklama karuzelowa, reklama wideo, reklama w wiadomościach, reklama konwersacyjna, reklama tekstowa, reklama Spotlight, reklama dla pozyskania obserwujących, reklama ofert pracy, reklama publikacji ofert pracy.

Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn - czy warto?

Twoja strona firmowa na LinkedIn, tzw. LinkedIn Page to wizytówka wśród potencjalnych klientów zainteresowanych Twoim produktem czy usługą, jak również kandydatów do pracy. To jedno z pierwszych miejsc kontaktu z Twoją marką, a jak dobrze wiesz, pierwsze wrażenie robi się tylko raz. To także baza wyjściowa do efektywnej kampanii reklamowej LinkedIn Ads. Bez profilu firmowego nie uruchomisz kampanii reklamowej na tej platformie. Dobrze zoptymalizowany profil firmowy na LinkedIn pozwoli Ci także budować świadomość marki, czy skutecznie rekrutować nowych pracowników do Twojej firmy.

Czy kampanie reklamowe na LinkedIn dają efekty?

Efekty kampanii reklamowych LinkedIn Ads są zależne od wielu zmiennych, takich jak np. grupa docelowa, cel reklamowy, ilość testowanych formatów i kreacji reklamowych czy budżet reklamowy. Kampania reklamowa na LinkedIn przynosi wymierne korzyści biznesowe, np. w postaci spływających leadów sprzedażowych pod warunkiem, że jest ona elementem integralnej i spójnej strategii. Często fundament, który wypracujesz na samym początku w postaci optymalizacji Twojego konta osobistego czy strony firmowej będzie procentował i podnosił efektywność kampanii reklamowej. Potwierdzenie efektywnej kampanii reklamowej na LinkedIn znajdziesz także w naszych case study!

Zobacz w jakich innych kanałach możemy Ci pomóc

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony