Powrót do listy ofert

Reklama Google Ads

Prowadzimy skuteczne kampanie Google Ads (AdWords), które pomogą zrealizować Twoje cele biznesowe

Powierzając realizację kampanii Google Ads (AdWords) 4PEOPLE, zyskujesz:

1. Pewność. Inwestujesz tylko w te działania, które przynoszą Ci konkretne wyniki. Zawsze pracujemy opierając się na analizie wyników oraz mierzeniu konwersji.

2. Gwarancje skuteczności. W branży działamy od 2005 roku i jesteśmy pewni swoich umiejętności. Wiemy, jak realizować Twoje cele biznesowe - bez względu na branżę, w której funkcjonujesz.

3. Uczciwość i przejrzyste zasady współpracy. Comiesięczne raporty to nie wszystko. W naszej pracy kierujemy się wartościami Agencji, którymi są: uczciwość, zaangażowanie, skuteczność i rozwój.

Sprawdź naszą specjalną ofertę Google Ads dla sklepów internetowych.

Dzięki CSS 4PEOPLE, CPC niższe nawet o 20% w Google Zakupy!

Wypełnij formularz i poznaj nasze pomysły na twoją kampanię!

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

4PEOPLE jest certyfikowanym partnerem Google.
Dzięki temu zyskujesz pewność co do jakości świadczonych przez nas usług.

Przekonaj się, jak prowadzimy kampanie Google Ads w 4PEOPLE:

  • Przed podjęciem współpracy analizujemy Twój biznes pod kątem zasad kampanii Google Ads.

  • Uruchamiamy lub optymalizujemy dostępne narzędzia mierzące skuteczność wcześniejszych działań.

  • Analizujemy dane, na podstawie których wyznaczamy realne cele biznesowe.

  • Przygotowujemy pełną ofertę.

  • Po rozpoczęciu współpracy uruchamiamy kampanię wg wcześniejszych analiz i wniosków.

  • W razie potrzeby optymalizujemy kampanię pod kątem zmieniających się celów biznesowych.

  • Weryfikujemy wyniki i regularnie raportujemy efekty działań, dzięki czemu możemy nieustannie ulepszać naszą pracę.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Realizując kampanie Google Ads w 4PEOPLE korzystamy z:

  • Yandex Metrica
  • Google Analytics
  • Hotjar
  • Supermetrics
  • Google Optimize
  • Search Ads 360
  • Semstorm
  • Youtube

Portfolio

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci. Pracowaliśmy dla takich marek jak:

  • Ing
  • Pivovsky
  • Luxmed
  • Wawel Development
  • Tubądzin
  • Astratex.pl
  • 5.10.15

Zobacz, co o współpracy z 4PEOPLE sądzą inni

  • Natasza Nikiel

    kierownik działu marketingu i PR Wosana SA

    Wosana

    Działania 4PEOPLE mają charakter profesjonalny, nie budzący zastrzeżeń pod względem merytorycznym i organizacyjnym.

  • Anna Poniedziałek

    kierownik działu marketingu Abra SA

    Abra

    Agencja 4PEOPLE zagwarantowała nam doskonałą optymalizację całości ogólnopolskie kampanii oraz pełne dostosowanie ceny do oczekiwanych efektów. Dodatkowo, przygotowane przez copywriterów komunikaty skutecznie wyróżniły nas (...) zapewniając wysoką liczbę odwiedzin.

Rozpoczynamy działania?

Reklama w internecie to podstawa działań marketingowych. Jeśli szukasz skutecznych rozwiązań, które przynoszą realne korzyści, to napisz do napisz@4people.pl lub po prostu zadzwoń na numer +48 32 307 65 47 - przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Wypełnij formularz i poznaj nasze pomysły na twoją kampanię!

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Często zadawane pytania na temat Google Ads

Google Ads - jak można kierować reklamy?

Reklamy w Google Ads (dawniej Google Adwords) można kierować na sieć wyszukiwania, sieć reklamową oraz partnerów Google. Kierowanie reklam obejmuje także filmy wideo w YouTube oraz reklamy w Gmailu.

Google Ads- jakie są koszty kliknięcia?

Koszty za kliknięcia w Google Ads (Google Adwords) wahają się najczęściej od kilku groszy do kilku złotych. Wszystko zależy od wyniku jakości, typu kampanii i metody kierowania. Najtańsze są reklamy wideo w YouTube, gdzie uzyskujemy koszty na poziomie 2-7 gr, z kolei najdroższe są reklamy Google Ads w wyszukiwarce na popularne frazy, gdzie koszt może wynosić kilka - kilkanaście zł.

YouTube- dostępne formaty reklamy.

W kampaniach wideo na YouTube można wykorzystać kilka formatów reklam, które dzielą się na reklamy pomijalne i niepomijalne. Są to: reklamy In-Stream możliwe do pominięcia, reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia, reklamy wideo Discovery, bumpery reklamowe, Reklamy Out-Stream, reklamy w banerze masthead.

Google AdWords a Google Ads

Koncern Google zdecydował w 2018 r. na rebranding swej platformy reklamowej i 24 lipca 2018 roku Google Adwords zmieniło nazwę na Google Ads. To jednak w dalszym ciągu ta sama platforma.

Co to jest Google Zakupy?

Zakupy Google, inaczej Google Shopping, to kampanie produktowe, dzięki którym sklepy internetowe mogą promować swój asortyment w postaci specjalnych reklam produktowych. Reklamy w Google Zakupy składają się ze zdjęcia produktu, jego nazwy, ceny, oraz nazwy sklepu lub firmy.

Google Ads prowadzone w agencji - czy warto?

Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords) warto prowadzić w agencji, ponieważ są one obsługiwane przez specjalistów posiadających wiedzę i doświadczenie, które są niezbędne do osiągania wysokich zwrotów z inwestycji. Zlecenie kampanii agencji pozwala też na oszczędność czasu i skupienie się na pracy operacyjnej związanej z rozwojem swojej firmy.

Google Ads - ile kosztuje?

Miesięczny koszt Google Ads (dawniej - Google AdWords), inaczej budżet, może się wahać od kilkuset złotych do nawet kilkuset tysięcy złotych miesięcznie. Wszystko zależy od celu biznesowego, branży oraz dostępnego budżetu marketingowego. Na podstawie analizy tych danych dobierany jest optymalny dla każdego klienta budżet.

Reklama w Google. Czy istnieje cennik?

Nie istnieje cennik Google Ads (Google AdWords). Stawki określane są każdorazowo dla danej aukcji, a budżet i obsługa kampanii dobierane są indywidualnie do potrzeb konkretnego klienta po przeprowadzeniu analizy przez zespół specjalistów.

Reklama w wyszukiwarce Google

Dzięki reklamie w wyszukiwarce Google możesz promować swoje towary i usługi za pomocą reklam tekstowych tworzonych na platformie Google Ads. Użytkownicy codziennie wyszukują w Google miliardy haseł. Reklama w wyszukiwarce pomaga zdobywać nowych klientów za pomocą płatnych kliknięć. Specjaliści wykorzystują swoją wiedzę, dane analityczne i zaawansowane algorytmy, aby docierać do właściwych klientów we właściwym czasie i maksymalizować zyski z reklam.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony