Zdobywaj nowych klientów na własnych zasadach dzięki kampaniom Google Ads!

Z kampaniami Google Ads jest tak - odbiorca już wie, że szuka czerwonych trampek z białą podeszwą, lub wie, że potrzebuje butów na lato (kreowanie potrzeby). Naszym zadaniem jest wskazanie mu drogi do firmy konkretnego klienta, gdzie znajdzie dokłatnie taki produkt, jaki sobie wymarzył.

Zespół

Poznaj 5 korzyści działań
w kanale Google Ads

Dotarcie do już zainteresowanych klientów w krótkim czasie
Dotarcie do już
zainteresowanych klientów
w krótkim czasie

Z kampaniami Google Ads trafiasz do użytkowników, którzy już szukają Twoich usług w wyszukiwarce Google. Wykorzystaj to i daj im się znaleźć!

Skuteczny pomiar działań
Skuteczny
pomiar działań

Google Ads wykazuje najwyższy współczynnik konwersji w porównaniu do innych kanałów. Dzięki połączeniu Google Ads z Google Analytics wiesz dokładnie, co dzieje się na Twojej stronie i jak zachowują się na niej użytkownicy. Możesz precyzyjnie ocenić skuteczność prowadzonych działań i wyznaczać im kolejne cele do osiągnięcia.

Dopasowane rozwiązanie i precyzyjne targetowanie
Dopasowane rozwiązanie
i precyzyjne targetowanie

Duży walor płatnych kampanii Google, ponieważ dokładne określenie parametrów to pewność efektywności działań. Jednak wiedząc, że każdy zainteresowany Twoją ofertą ma odmienne oczekiwania i zachowania konsumencki - zanim zaproponujemy rozwiązanie, analizujemy proces decyzyjny i na jego podstawie dobieramy trafną kombinację form promocji.

Kontrola kosztów i wyników
Kontrola kosztów
i wyników

Sam określasz budżet, jaki chcesz przeznaczyć na płatne działania kampanii. Tyle, ile inwestujesz, tyle otrzymujesz - tutaj nie ma nieoczekiwanych zwrotów akcji w postaci dodatkowych płatności, masz pełną kontrolę nad wydatkami. Co więcej, zapłacisz za reklamę tylko wtedy, gdy odbiorca w nią kliknie, czyli przejdzie na stronę internetową Twojej firmy.

Szybka reakcja i elastyczność działań
Szybka reakcja
i elastyczność działań

Dopasowujemy wyświetlane komunikaty do zmian w Twojej ofercie. Promocja na Black Friday? Krótkoterminowo jesteśmy w stanie stworzyć nowe formaty reklamowe i dobrać odpowiednie słowa kluczowe.

Formy reklamy, jakie możemy dla Ciebie zrealizować

  • Sieć
    wyszukiwania

    Twoje reklamy docierają do internautów, którzy wpisują do wyszukiwarki określone frazy kluczowe.

  • Sieć
    reklamowa

    Ogromny zasięg sieci sprawia, że reklamy są emitowane na szeroką skalę; sieć reklamowa kreuje potrzebę i buduje świadomość marki.

  • YouTube

    Kampanie banerowe czy video to format, który przyciągnie użytkowników tej platformy współpracy bez obciążeń finansowych.

  • Kampanie
    produktowe

    Dedykowane sklepom internetowym, występujące w formie graficznych boxów, które przekierują internautę na kartę danego produktu.

  • Kampania
    Performance Max

    Kampania wykorzystująca sztuczną inteligencję i nauczanie maszynowe, aby jeszcze skuteczniej docierać do użytkowników z przekazem reklamowym.

  • Kampania w sieci
    reklamowej

    Kampanie wyświetlające się w formie banerów na stronach internetowych. Świetnie sprawdzające się w budowaniu świadomości marki.

3 bezcenne korzyści,

które zyskasz powierzając nam realizację Twojej kampanii Google Ads

  • Pewność
    i analiza

    Inwestujesz tylko w te działania, które przynoszą Ci konkretne wyniki. Zawsze pracujemy, opierając się na analizie wyników oraz mierzeniu konwersji natomiast w przypadku urlopu wyznaczamy osobę, którą wdrażamy w projekt klienta, dzięki czemu zachowana jest ciągłość działań.

  • Gwarancja skuteczności

    W branży działamy od 2005 roku i jesteśmy pewni swoich umiejętności. Wiemy, jak realizować Twoje cele biznesowe - bez względu na branżę, w której funkcjonujesz.

  • Przejrzyste zasady współpracy

    Comiesięczne raporty to nie wszystko. W naszej pracy kierujemy się wartościami agencji, którymi są: uczciwość, zaangażowanie, skuteczność i rozwój.

European 2022 Search Awards Finalist

Z wielką dumą możemy ogłosić, że nasza praca została doceniona m.in. na europejskiej arenie marketingu internetowego w konkursie

European Search Awards 2022

w kategorii BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC): LARGE

Pokazaliśmy, że każdy klient, nawet ten z małym budżetem jest dla nas wartościowy i z wielkim zaangażowaniem podchodzimy do prowadzonych dla niego działań!

Efekty naszej pracy

Sindbad Dom

5 miesięcy

skrócenie czasu sprzedaży inwestycji deweloperskiej

Robot World

350%

wzrost przychodu r/r

122%

wzrost liczby transakcji r/r

Nails Company

200%

wzrost przychodu r/r

197%

wzrost liczby transakcji r/r

Escribo

306%

wzrost przychodu r/r

306%

wzrost liczby transakcji r/r

Historie sukcesu

przeczytaj, jak pomogliśmy innym klientom dzięki Google Ads!

Przekonaj się, jak prowadzimy kampanie Google Ads w 4PEOPLE:

  • Przed podjęciem współpracy analizujemy Twój biznes pod kątem zasad kampanii Google Ads.

  • Uruchamiamy lub optymalizujemy dostępne narzędzia mierzące skuteczność wcześniejszych działań.

  • Analizujemy dane, na podstawie których wyznaczamy realne cele biznesowe.

  • Przygotowujemy pełną ofertę.

  • Po rozpoczęciu współpracy uruchamiamy kampanię wg wcześniejszych analiz i wniosków.

  • W razie potrzeby optymalizujemy kampanię pod kątem zmieniających się celów biznesowych.

  • Weryfikujemy wyniki i regularnie raportujemy efekty działań, dzięki czemu możemy nieustannie ulepszać naszą pracę.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Poznaj nasz zespół specjalistów Google Ads

Często zadawane pytania na temat Google Ads

Google Ads - jak można kierować reklamy?

Reklamy w Google Ads (dawniej Google Adwords) można kierować na sieć wyszukiwania, sieć reklamową oraz partnerów Google. Kierowanie reklam obejmuje także filmy wideo w YouTube oraz reklamy w Gmailu.

Google Ads- jakie są koszty kliknięcia?

Koszty za kliknięcia w Google Ads (Google Adwords) wahają się najczęściej od kilku groszy do kilku złotych. Wszystko zależy od wyniku jakości, typu kampanii i metody kierowania. Najtańsze są reklamy wideo w YouTube, gdzie uzyskujemy koszty na poziomie 2-7 gr, z kolei najdroższe są reklamy Google Ads w wyszukiwarce na popularne frazy, gdzie koszt może wynosić kilka - kilkanaście zł.

YouTube- dostępne formaty reklamy.

W kampaniach wideo na YouTube można wykorzystać kilka formatów reklam, które dzielą się na reklamy pomijalne i niepomijalne. Są to: reklamy In-Stream możliwe do pominięcia, reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia, reklamy wideo Discovery, bumpery reklamowe, Reklamy Out-Stream, reklamy w banerze masthead.

Google AdWords a Google Ads

Koncern Google zdecydował w 2018 r. na rebranding swej platformy reklamowej i 24 lipca 2018 roku Google Adwords zmieniło nazwę na Google Ads. To jednak w dalszym ciągu ta sama platforma.

Co to jest Google Zakupy?

Zakupy Google, inaczej Google Shopping, to kampanie produktowe, dzięki którym sklepy internetowe mogą promować swój asortyment w postaci specjalnych reklam produktowych. Reklamy w Google Zakupy składają się ze zdjęcia produktu, jego nazwy, ceny, oraz nazwy sklepu lub firmy.

Google Ads prowadzone w agencji - czy warto?

Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords) warto prowadzić w agencji, ponieważ są one obsługiwane przez specjalistów posiadających wiedzę i doświadczenie, które są niezbędne do osiągania wysokich zwrotów z inwestycji. Zlecenie kampanii agencji pozwala też na oszczędność czasu i skupienie się na pracy operacyjnej związanej z rozwojem swojej firmy.

Google Ads - ile kosztuje?

Miesięczny koszt Google Ads (dawniej - Google AdWords), inaczej budżet, może się wahać od kilkuset złotych do nawet kilkuset tysięcy złotych miesięcznie. Wszystko zależy od celu biznesowego, branży oraz dostępnego budżetu marketingowego. Na podstawie analizy tych danych dobierany jest optymalny dla każdego klienta budżet.

Reklama w Google. Czy istnieje cennik?

Nie istnieje cennik Google Ads (Google AdWords). Stawki określane są każdorazowo dla danej aukcji, a budżet i obsługa kampanii dobierane są indywidualnie do potrzeb konkretnego klienta po przeprowadzeniu analizy przez zespół specjalistów.

Reklama w wyszukiwarce Google

Dzięki reklamie w wyszukiwarce Google możesz promować swoje towary i usługi za pomocą reklam tekstowych tworzonych na platformie Google Ads. Użytkownicy codziennie wyszukują w Google miliardy haseł. Reklama w wyszukiwarce pomaga zdobywać nowych klientów za pomocą płatnych kliknięć. Specjaliści wykorzystują swoją wiedzę, dane analityczne i zaawansowane algorytmy, aby docierać do właściwych klientów we właściwym czasie i maksymalizować zyski z reklam.

Jak wygląda proces po podpisaniu umowy Google Ads?

Po podpisaniu umowy przygotowujemy harmonogram działań, które podejmujemy w ramach współpracy - będziesz wiedział co, gdzie i kiedy! Ustalamy spotkania i kompletujemy informacje o specyfice Twojej działalności. Przekazujemy Ci również rekomendacje dotyczące zmian na Twojej stronie - w razie potrzeby pomożemy Ci znaleźć partnera, który te zmiany wprowadzi. Analizujemy Twoją konkurencję i zbieramy dane do stworzenia komunikacji. Precyzujemy również grupę odbiorców.

Zakładamy konto Google Ads lub dodajemy do naszego konta managera konto klienta, ustawiamy i sprawdzamy poprawność narzędzi analitycznych i mierzenia konwersji. Przygotowujemy kampanię na podstawie otrzymanego wcześniej zarysu i wysłanej do klienta oferty. Następnie konfigurujemy kampanię Google Ads, tworzymy listy słów kluczowych, listy wykluczeń, listy remarketingowe, przygotowujemy komunikaty reklamowe.

Jak wygląda monitoring i optymalizacja kampanii Google Ads?

Działania dostosowane są do Twoich potrzeb. Każdorazowo indywidualnie dobieramy strategię optymalizacji kampanii Google Ads. Konta są z kolei stale monitorowane przez naszych specjalistów, którzy poza ręczną weryfikacją wykorzystują także skrypty i reguły pomagające w codziennym monitoringu kont i kampanii oraz pomagają w szybkiej reakcji w przypadku wystąpienia jakiegoś błędu.

Kampania Google Ads. Na jakiej podstawie przygotowujecie rekomendacje budżetu reklamowego?

Rekomendacja budżetu reklamowego przygotowywana jest na podstawie doświadczenia wynikającego z prowadzenia kampanii w tej samej branży, a także w oparciu o dostępne narzędzia, takie jak m.in Keyword Planner, Semstorm i Google Trends.

Z czego wynika cena obsługi kampanii Google Ads i jakie działania się na nią składają?

W ramach obsługi zajmujemy się bieżącą optymalizacją kampanii, której częstotliwość wynika ze specyfiki branży i która jest modyfikowana w zależności od uzyskiwanych efektów. Przygotowujemy raport miesięczny, a także - w razie potrzeby - rekomendacje dotyczące zmian na witrynie w celu podniesienia współczynnika konwersji i doświadczeń użytkownika (UX).

Cena obsługi zależna jest w głównej mierze od branży oraz od potrzeb klienta. Częstsze spotkania i bardziej szczegółowe raporty przekazywane kilkakrotnie w ciągu miesiąca (standardem jest jeden raport na miesiąc) wpływają na jej wzrost. Podobnie dzieje się w przypadku branży o mocnej konkurencji - nasi specjaliści poświęcą więcej czasu, by uzyskane efekty były satysfakcjonujące.

Czy w ramach kampanii Google Ads przygotowujecie banery do kampanii?

Tak. Banery możemy przygotować na dwa sposoby: za pomocą kreatora w panelu Google Ads (w ramach kwoty obsługi kampanii) lub zlecając zadanie jednemu z naszych grafików (dodatkowo płatne).

Kampania Google Ads. Czy zasięg wpływa na koszt inwestycji?

Wiele zależy od tego, jak potoczy się kampania. Przygotowując propozycję obsługi kampanii, uwzględniany jest określony przez Ciebie lub agencję zasięg terytorialny. Do niego dostosowany zostaje budżet. Jeśli jednak w trakcie działań zajdą okoliczności sprzyjające poszerzeniu zasięgu terytorialnego kierowania kampanii, sugerujemy podniesienie budżetu do odpowiedniej wysokości. Jest to niezbędne, aby pokryć zwiększoną liczbę wyszukiwań haseł generowaną przez użytkowników na rozszerzonym terytorium.

Kampania Google Ads. Czy opłata za obsługę a budżet reklamowy.

W 4PEOPLE obowiązuje stała opłata i pokrywa ona koszt wszystkich prac przy projekcie. Uwzględnia konfigurację, optymalizację i monitoring kampanii oraz raportowanie pracy i konsultacje. Jeśli ustalony na początku współpracy budżet znacząco wzrośnie, wtedy do części stałej doliczany jest jeszcze procent od zwiększonego budżetu, którego wysokość jest z góry określona. Celem takiego działania jest pokrycie kosztów zwiększonego czasu pracy w danym projekcie.

Czy będę miał dostęp do konta, na którym prowadzona jest kampania Google Ads?

Oczywiście - kierujemy się zasadą przejrzystości działań. W każdej chwili będziesz mógł zalogować się na konto i podejrzeć prowadzone działania i strukturę kampanii.

Czy otrzymam raport z prowadzonych działań Google Ads?

Tak, do 10. dnia miesiąca otrzymasz raport za poprzedni miesiąc.

Formularz kontaktowy

Zainteresowany/a?

Wypełnij formularz, a my przygotujemy dedykowaną wycenę oraz propozycję działań!

Imię i nazwisko

Telefon

E-mail

Adres strony

Treść zapytania

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony