Powrót do listy ofert

Audyt Sprzedaży i Obsługi Klienta

Audyt sprzedaży i obsługi klienta to wnikliwa analiza działalności firmy pod kątem sprzedaży,bjak również jakości obsługi klientów. Pokazuje on, co szwankuje w kontakcie z potencjalnymi klientami oraz daje receptę w postaci gotowych rozwiązań.

Wychodząc naprzeciw firmom z różnych branż i posiadających różne potrzeby, w ramach usługi audytu sprzedaży oferujemy dwie wersje:

1. Audyt sprzedaży i obsługi klienta, w którym przeprowadzimy dla Ciebie następujące badania:
  • telefoniczne badanie tajemniczego klienta;
  • mailowe badanie jakości obsługi klienta;
  • analiza rejestru połączeń;
  • badanie opinii klientów;
  • badanie opinii pracowników.
2. Mini audyt sprzedaży i obsługi klienta, dzięki któremu poznasz:
  • jak wygląda telefoniczna obsługa klienta;
  • jakość obsługi klienta za pośrednictwem maili.
Dzięki audytowi dowiesz się:
  • jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie;
  • jakich błędów unikać w rozmowach z klientami;
  • jakie błędy są najczęściej popełniane przez Twoich pracowników;
  • czy pracownicy dążą do zainteresowania klienta ofertą;
  • jakie metody sprzedażowe są wykorzystywane;
  • czy i w jaki sposób jest budowana relacja z klientem;
  • jak skutecznie prezentować ofertę.

Powyższy audyt jest niezbędny w każdej firmie, z którą klienci kontaktują się za pośrednictwem telefonu lub maila, np. z branży medycznej, hotelarskiej, edukacyjnej, beauty, deweloperskiej. Ceny audytów w podstawowym zakresie zaczynają się już od kilkuset złotych.

Jeżeli zatem:
  • chcesz zwiększyć zyski;
  • chcesz, by Twoi pracownicy prowadzili skuteczne rozmowy z kontrahentami;
  • chcesz, by w rozmowach pojawiały się treści sprzedażowe oraz by klienci wiedzieli, co mogą zyskać dzięki współpracy z Tobą;
  • chcesz, by każdy mail wychodzący z Twojej skrzynki miał profesjonalny charakter;
  • sam nie potrafisz zdiagnozować, czy pracownicy prowadzą dobre rozmowy mogące się przyczynić do wzrostu liczby klientów;
  • nie wiesz, w jaki sposób podnieść standard obsługi.

Specjalnie dla Ciebie przeprowadzimy wnikliwą analizę rozmów oraz maili w Twojej firmie, powiemy Ci, jakie zdanie mają o Tobie klienci i Twoi pracownicy, a wszystko po to, byś mógł cieszyć się jeszcze większymi zyskami i satysfakcją z profesjonalnie prowadzonej firmy.

Po wykonanym audycie jesteśmy także w stanie przeprowadzić dla Ciebie dedykowane szkolenie sprzedażowe bądź z obsługi klienta dostosowane w 100% do Twoich potrzeb.

Zapytaj o audyt szyty na miarę Twoich potrzeb!

Wypełnij formularz i poznaj szczegóły współpracy

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Zobacz, co o pozycjonowaniu w 4PEOPLE mówią inni

  • Marek Kuźma

    Koordynator marketingu marek

    Luxmed

    Pozycjonując naszą stronę agencja 4PEOPLE przekonała nas, że tego rodzaju reklama może przynosić konkretne efekty.

  • Patryk Kozioł

    Inter/Intranet specialist

    Nestle

    Z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy agencje 4PEOPLE wszystkim, którzy poszukują profesjonalnych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego.

  • Dorota Kawalec

    Dyrektor marketingu

    5.10.15.

    Oprócz wysokich kompetencji, które przełożyły się na oczekiwane przez nas efekty, na uwagę zasługuje również fakt, że kontakty ze specjalistami z 4PEOPLE są bardzo ciepłe, otwarte i przyjemne.

Zaufali nam między innymi

  • Nestle
  • 5.10.15.
  • Żak
  • Luxmed
  • Wosana
  • ING
  • Tubadzin

Masz wątpliwości dotyczące tego, na ile wiedza o słabych i mocnych stronach Twojej witryny może pomóc Ci w prowadzeniu biznesu?

Przewiń stronę do góry, wypełnij formularz i umów się na niezobowiązującą rozmowę. Przekonasz się o tym, że i Ty możesz osiągnąć wzrosty sprzedaży ze swojej strony internetowej!

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony