Audyt Sprzedaży i Obsługi Klienta

Audyt sprzedaży i obsługi klienta to wnikliwa analiza działalności firmy pod kątem sprzedaży,bjak również jakości obsługi klientów. Pokazuje on, co szwankuje w kontakcie z potencjalnymi klientami oraz daje receptę w postaci gotowych rozwiązań.

Wychodząc naprzeciw firmom z różnych branż i posiadających różne potrzeby, w ramach usługi audytu sprzedaży oferujemy dwie wersje:

1. Audyt sprzedaży i obsługi klienta, w którym przeprowadzimy dla Ciebie następujące badania:

  • telefoniczne badanie tajemniczego klienta;
  • mailowe badanie jakości obsługi klienta;
  • analiza rejestru połączeń;
  • badanie opinii klientów;
  • badanie opinii pracowników.

2. Mini audyt sprzedaży i obsługi klienta, dzięki któremu poznasz:

  • jak wygląda telefoniczna obsługa klienta;
  • jakość obsługi klienta za pośrednictwem maili.

Dzięki audytowi dowiesz się:

  • jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie;
  • jakich błędów unikać w rozmowach z klientami;
  • jakie błędy są najczęściej popełniane przez Twoich pracowników;
  • czy pracownicy dążą do zainteresowania klienta ofertą;
  • jakie metody sprzedażowe są wykorzystywane;
  • czy i w jaki sposób jest budowana relacja z klientem;
  • jak skutecznie prezentować ofertę.

Powyższy audyt jest niezbędny w każdej firmie, z którą klienci kontaktują się za pośrednictwem telefonu lub maila, np. z branży medycznej, hotelarskiej, edukacyjnej, beauty, deweloperskiej. Ceny audytów w podstawowym zakresie zaczynają się już od kilkuset złotych.

Jeżeli zatem:

  • chcesz zwiększyć zyski;
  • chcesz, by Twoi pracownicy prowadzili skuteczne rozmowy z kontrahentami;
  • chcesz, by w rozmowach pojawiały się treści sprzedażowe oraz by klienci wiedzieli, co mogą zyskać dzięki współpracy z Tobą;
  • chcesz, by każdy mail wychodzący z Twojej skrzynki miał profesjonalny charakter;
  • sam nie potrafisz zdiagnozować, czy pracownicy prowadzą dobre rozmowy mogące się przyczynić do wzrostu liczby klientów;
  • nie wiesz, w jaki sposób podnieść standard obsługi.

Specjalnie dla Ciebie przeprowadzimy wnikliwą analizę rozmów oraz maili w Twojej firmie, powiemy Ci, jakie zdanie mają o Tobie klienci i Twoi pracownicy, a wszystko po to, byś mógł cieszyć się jeszcze większymi zyskami i satysfakcją z profesjonalnie prowadzonej firmy.

Po wykonanym audycie jesteśmy także w stanie przeprowadzić dla Ciebie dedykowane szkolenie sprzedażowe bądź z obsługi klienta dostosowane w 100% do Twoich potrzeb.

Zapytaj o audyt szyty na miarę Twoich potrzeb!

Wypełnij formularz! Przygotujemy rozwiązanie

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

  • Firma 4People wyróżnia się wyjątkowym podejściem do klienta. Każda kampania opracowywana jest z niezwykłym wyczuciem.

    Ewa Łukasz-Załęcka - Dealer BMW i MINI Bawaria Motors

  • Z przyjemnością możemy polecić współpracę z agencją 4People jako firmą efektywną, profesjonalną i dbającą o realne korzyści klienta.

    Piotr Frączek - Stalbau

  • Na szczególną uwagę zasługuje fakt indywidualnej opieki oraz bieżącego analizowania sytuacji zarówno naszej strony jak i trendów rynkowych.

    Jakub Giereszewski - Platinium Oil

  • Z przyjemnością rekomendujemy 4People jako partnera godnego zaufania, który każdego dnia potwierdza swoją pozycję lidera na rynku marketingu internetowego.

    Łukasz de Lubicz-Szeliski - Hotel Lubicz

  • Współpraca z 4People daje nam pewność wysokiej jakości analiz oraz skuteczności prowadzonych działań.

    Aneta Rawecka - Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Masz wątpliwości dotyczące tego, na ile wiedza o słabych i mocnych stronach Twojej witryny może pomóc Ci w prowadzeniu biznesu?

Przewiń stronę do góry, wypełnij formularz i umów się na niezobowiązującą rozmowę. Przekonasz się o tym, że i Ty możesz osiągnąć wzrosty sprzedaży ze swojej strony internetowej!

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony