Audyt użyteczności i funkcjonalności strony

Wpłynąłem na internetowego przestwór oceanu,
Już żagle rozwijam utkane z barchanu,
Lecz wciąż mi piach w oczy jakoby z orkanu,
Ta strona mnie straszy jak zjawa z kurhanu.

Adam Mickiewicz nie mógł wiedzieć, czym jest User Experience (UX). My wiemy i chętnie dzielimy się tą wiedzą z naszymi klientami.

Jak w 4People rozumiemy User Experience?

Dla nas użyteczność i funkcjonalność strony to przede wszystkim wiedza o tym, jak zwiększyć liczbę konwersji i sprzedaż poprzez stronę. Dzięki naszemu audytowi UX dowiesz się, jakie doznania towarzyszą użytkownikom Twojego serwisu i co możesz zrobić, by podnieść jego efektywność i skuteczność w osiąganiu wyznaczonych celów.

To, jak sprawnie strona komunikuje się ze swoim odbiorcą ma kolosalny wpływ na jego zachowania. Wygląd i funkcjonalność strony decydują o tym, czy internauta zdecyduje się podjąć oczekiwaną akcję, do jakich treści dotrze i jak wiele czasu im poświęci. Jeśli serfujący po niej użytkownik natrafi na jakiekolwiek niedogodności, bez mrugnięcia okiem zacznie szukać odpowiedzi na swoje pytania u konkurencji. Dzięki audytowi użyteczności i funkcjonalności strony w wykonaniu 4People przekonasz się, czy Twoja strona jest przyjazna, zrozumiała i intuicyjna dla użytkowników. Usługa wskaże Ci także, które elementy warto poprawić, by zwiększyć sprzedaż w sieci.

Dla kogo audyt użyteczności i funkcjonalności strony?

Masz wątpliwości, czy Twoja strona WWW spełnia wszystkie wymagania nowoczesnego projektowania? Nie wiesz, jakie odczucia towarzyszą osobom, które na oceanie internetu zawinęły do Twojego portu? Zastanawiasz się nad tym, jak zwiększyć czas spędzany na stronie i ułatwić dostęp do wartościowych treści z olbrzymim potencjałem? Trapi Cię brak konwersji mimo że Twoja oferta w niczym nie ustępuje konkurencji? Gratulujemy! Jesteś pod właściwym adresem! Audyt User Experience w wykonaniu 4People da Ci odpowiedzi na te pytania. Audyt UX to usługa dedykowana wszystkim, którzy chcą zwiększyć liczbę klientów pozyskiwanych przez internet. Niezależnie od tego, czy:

  • masz swój sklep internetowy,
  • zawiadujesz stroną firmową,
  • prowadzisz portal,
  • piszesz bloga,
  • zarządzasz forum,

audyt pomoże Ci rozwiać wątpliwości i tchnie wiatr w żagle odwiedzających Twoją wirtualną przystań.

Jakie korzyści uzyskasz z przeprowadzenia audytu?

Audyt użyteczności i funkcjonalności strony w 4People pozwoli Ci:

  • zwiększyć skuteczność sprzedaży w internecie;
  • uwolnić pełen potencjał Twojej strony, treści i produktów, które się na niej znajdują;
  • zoptymalizować czas spędzany na stronie przez użytkowników;
  • pomnożyć liczbę konwersji w Twoim e-commerce;
  • określić błędy i zdefiniować przyczyny opuszczania serwisu przez internautów.

Metodologia audytu i rezultaty

W 4People zawsze stawiamy na elastyczność i specyficzne zrozumienie potrzeb każdego klienta. Tak jest też w przypadku audytu użyteczności i funkcjonalności strony. Metodę oraz zakres usługi dobieramy indywidualnie w zależności od oczekiwań zamawiającego. Najczęściej korzystamy z jednej z następujących metod badawczych:

  • wędrówka poznawcza – badamy proces poszukiwania informacji oraz wykonywania najbardziej prawdopodobnych czynności z punktu widzenia użytkownika wcielając się w jego rolę;
  • heurystyka – analizujemy serwis pod kątem heurystyk, czyli podstawowych zasad i wskazówek, dzięki którym możliwa jest ocena efektywności i skuteczności serwisu,
  • lista kontrolna – sprawdzamy, czy strona spełnia konkretne kryteria wg listy najważniejszych cech i warunków, aby móc uznać ją za użyteczną.

Szyty na miarę audyt użyteczności i funkcjonalności strony w 4People zajmuje zwykle 10-15 dni roboczych w zależności od jego zakresu. Rezultaty prac są przedstawiane klientowi w formie przejrzystego raportu punktującego niedociągnięcia i zawierającego wskazówki możliwych usprawnień.

Zamów audyt UX w 4People, zdobądź nowych klientów i sprzedawaj więcej w internecie. Napisz do nas, tchnij nową jakość w Twój serwis internetowy i daj się poznać użytkownikom z jeszcze lepszej strony!

Wyślij zapytanie lub zadzwoń:

32 307 65 47
  • Firma 4People wyróżnia się wyjątkowym podejściem do klienta. Każda kampania opracowywana jest z niezwykłym wyczuciem.

    Ewa Łukasz-Załęcka - Dealer BMW i MINI Bawaria Motors

  • Z przyjemnością możemy polecić współpracę z agencją 4People jako firmą efektywną, profesjonalną i dbającą o realne korzyści klienta.

    Piotr Frączek - Stalbau

  • Na szczególną uwagę zasługuje fakt indywidualnej opieki oraz bieżącego analizowania sytuacji zarówno naszej strony jak i trendów rynkowych.

    Jakub Giereszewski - Platinium Oil

  • Z przyjemnością rekomendujemy 4People jako partnera godnego zaufania, który każdego dnia potwierdza swoją pozycję lidera na rynku marketingu internetowego.

    Łukasz de Lubicz-Szeliski - Hotel Lubicz

  • Współpraca z 4People daje nam pewność wysokiej jakości analiz oraz skuteczności prowadzonych działań.

    Aneta Rawecka - Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Masz wątpliwości dotyczące tego, na ile wiedza o słabych i mocnych stronach Twojej witryny może pomóc Ci w prowadzeniu biznesu?

Przewiń stronę do góry, wypełnij formularz i umów się na niezobowiązującą rozmowę. Przekonasz się o tym, że i Ty możesz osiągnąć wzrosty sprzedaży ze swojej strony internetowej!

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony