PODCAST: Czy powinieneś myśleć o marketingu internetowym prowadząc lokalny biznes?

W najnowszym odcinku podcastu Wojtek Klecki i Adam Perz rozmawiają o tym, czy lokalny biznes powinien inwestować w reklamę internetową. Wspólnie analizują, jakie korzyści płyną z obecności w sieci oraz jak skutecznie dotrzeć do lokalnych klientów. Poruszają również kwestie optymalnego budżetu reklamowego i narzędzi, które mogą pomóc w promocji lokalnych firm. Jednym z tematów jest także Wizytówka Google Moja Firma – czy warto ją posiadać i jak może pomóc w budowaniu rozpoznawalności biznesu? Tego dowiesz się z podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE! Odcinek znajdziesz TUTAJ!

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Wojciech Klecki

Jako Account Manager zajmuje się kompleksową obsługą klientów, włączając w to proces sprzedażowy usług agencji – od przygotowania briefu poprzez utworzenie strategii, analizę możliwości, aż po zarządzanie projektami i raportowanie. Do każdego klienta podchodzi w sposób profesjonalny i zaangażowany. Buduje partnerskie relacje, które przynoszą korzyść dla obu stron. W ramach pracy zainteresowany jest również obszarem analityki. Prywatnie od wielu lat prowadzi swoje studio muzyczne, gdzie zajmuje się produkcją muzyczną oraz prowadzeniem szkoleń dla osób zainteresowanych tego typu tematyką. Po godzinach wielki miłośnik biegania w terenie.
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!