PODCAST: Jak komunikować się z grupą docelową, jeśli są nią osoby starsze

Komunikacja z klientem 50+

Jeżeli Twoją grupą docelową są osoby seniorskie, koniecznie musisz znać odpowiedzi na kilka kluczowych kwestii!

  • Platformy, z których osoby 50+ korzystają najchętniej?
  • Czym charakteryzuje się senior jako klient?
  • Jakie treści najmocniej angażują seniorów?

Grupa docelowa Seniorzy – jak do nich skutecznie dotrzeć?

Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w najnowszym odcinku podcastu naszej agencji,

w którym Adam Perz prowadzi rozmowę z Senior Social Media Specialist Lidią Borowską.

Odcinek znajdziesz 👉TUTAJ👈

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Lidia Borowska

Specjalistka w dziedzinie marketingu z ponad 5-letnim doświadczeniem. Przez większość tego czasu prowadziła efektywną komunikację oraz działania reklamowe w Social Mediach z ramienia agencji marketingowej. W swojej karierze miała też okazję pracować bezpośrednio po stronie klienta, co pozwoliło jej na pełne zrozumienie ich potrzeb. W 4PEOPLE zajmuje się komunikacją i kampaniami w Social Mediach. Prywatnie, wielbicielka designu i projektowania wnętrz. W wolnych chwilach lubi uciec do Włoch – kraju, który uważa za niekończące się źródło inspiracji.
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!