Powrót do listy ofert

YuPi!SEM - Staż w dziale Google Ads - Google Ads Manager

Staż w dziale AdWords

Interesujesz się marketingiem internetowym i chciałbyś postawić w nim pierwsze zawodowe kroki? Świetnie się składa - w ramach naszego programu stażowego szukamy ambitnej osoby do działu Google Ads (dawniej AdWords), który wspomoże działania na rzecz realizacji celów biznesowych naszych klientów. Myślisz analityczne, potrafisz sprawnie wyszukiwać informacji i rozumiesz różnicę między kanałami reklamowymi? Chcesz poznać specyfikę pracy z Google Ads (AdWords), sprawdzić się w konkretnych działaniach marketingowych i rozwijać pod okiem specjalistów? Mamy dla Ciebie propozycję - staż w ramach programu 4YoungPeople, czyli YuPi!

Celem stażu YuPi!SEM w 4People jest przygotowanie do pracy na stanowisku Google Ads Managera w naszej Agencji. A poza tym:

  • będziesz pracować z doświadczonymi specjalistami przy świetnych projektach (polskich i zagranicznych),
  • będziesz uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Google (i nie tylko!),
  • poznasz takie narzędzia jak: Google Ads (AdWords) i Analytics, Google Tag Manager, Senuto, Semstorm czy Yandex Metrica,
  • zyskasz możliwość rozwoju zawodowego i realizowania własnych pomysłów w ramach programu stażowego,
  • znajdziesz komfortowe warunki pracy,
  • dostaniesz możliwość wdrażania nowych pomysłów i rozwiązań,
  • otrzymasz wynagrodzenie w wysokości 1000 zł netto/msc na umowie o staż - na drobne wydatki.

W pakiecie: dogodna lokalizacja (centrum Katowic!), przerwa na lunch i karnet na siłownię! Dobrą atmosferę i możliwości rozwoju masz w standardzie.

Staż YuPi!SEM ma przygotować Cię do samodzielnej pracy w naszej agencji, dlatego do Twoich zadań należeć będzie:

  • wsparcie działu Ads (AdWords) w tworzeniu kampanii,
  • tworzenie koncepcji banerów reklamowych o prowadzonych kampanii,
  • analiza skuteczności prowadzonych kampanii z użyciem Google Ads (AdWords) i Google Analytics,
  • przygotowanie analiz i raportów podsumowujących prowadzone działania,
  • współpraca z innymi działami agencji (Handlowy, SEO, Social Media, Content Marketing),
  • zdobywanie umiejętności niezbędnych do samodzielnej pracy na stanowisku Google Ads Managera.

Czego oczekujemy?

  • żywego zainteresowania marketingiem internetowym i panującymi w nim trendami,
  • analitycznego podejścia i umiejętności wyciągania wniosków,
  • sprawnego posługiwania się słowem pisanym, abyś poprawnie budował(a) komunikaty reklamowe,
  • podstawowej wiedzy z zakresu budowy stron internetowych - HTML to dla Ciebie nie to samo, co CSS,
  • kreatywności, bo dobry pomysł to podstawa,
  • poczucia estetyki, które pomoże w projektowaniu wizualnym reklam.
Kogo szukamy?

Zainteresowany/Zainteresowana?

Jeśli po przeczytaniu powyższej listy oczekiwań czujesz, że mówimy o Tobie, to wyślij aplikację wypełniając poniższy formularz lub mailowo na adres: adwords-staz@4people.pl

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji." Jeśli chcesz, by Twoja aplikacja, była wykorzystana również w innych rekrutacjach, napisz o tym w klauzuli.

Aplikuj na to stanowisko!

Lista dołączonych plików

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi procesu rekrutacyjnego. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Formularz został wysłany

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony