Powrót do listy ofert

Google Ads Specialist

Miejsce pracy: hybrydowo 1 dzień tygodniowo w biurze w Katowicach + praca zdalna

Wynagrodzenie: od 4 500 zł do 6 300 zł brutto na UoP (możliwa współpraca również na B2B)

Aktualnie poszukujemy brakującego puzzla do naszego zespołu Google Ads. 

Co się dla nas liczy? Coś więcej niż „szacunek ludzi ulicy”. A tak całkiem poważnie, liczymy na to, że Twoje teksty reklam będą dopasowane do klienta, a konwersja rosła będzie wprost proporcjonalnie do Twojego zadowolenia z wykonanej pracy. 

Jesteśmy drużyną i gramy zespołowo, dlatego pozytywne nastawienie i chęć rozwoju bierzemy z Tobą w pakiecie. Wejdź z nami na wyższy poziom w marketingu internetowym i sprawdź, czego oczekujemy od przyszłego Google Ads Specialist.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads,
  • analiza skuteczności prowadzonych kampanii z użyciem Google Ads i Google Analytics,
  • raportowanie wyników swojej pracy,
  • tworzenie ofert dla działań Google Ads i wsparcie zespołu handlowego,
  • kontakt z klientami w sprawie realizowanych działań,
  • współpraca z grafikami przy tworzeniu materiałów graficznych niezbędnych do realizacji kampanii Google Ads.

W 4PEOPLE:

  • otrzymasz wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję od zrealizowanych projektów w ramach umowy o pracę,
  • dołączysz do doświadczonego zespołu specjalistów Google Ads i otrzymasz szansę pracy przy interesujących projektach (polskich i zagranicznych),
  • będziesz uczestniczyć w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz spotkaniach branżowych,
  • wykorzystasz w pracy różnego rodzaju narzędzia takie jak: Zapier, Supermetrics, Hotjar, a jeśli masz sugestie co do nowych - chętnie je wypróbujemy!
  • zyskasz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wdrożysz własne pomysły oraz rozwiązania, bo lubimy czerpać z wiedzy innych,
  • będziesz miał możliwość łączenia pracy w biurze i zdalnej.

W pakiecie: dogodna lokalizacja (centrum Katowic) i karnet na siłownię! Dobrą atmosferę i możliwości rozwoju masz w standardzie.

Oczekujemy że:

  • masz przynajmniej 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads - najlepiej w agencji marketingu internetowego,
  • potrafisz biegle korzystać z Google Analytics i wykorzystujesz dane analityczne do optymalizacji konwersji,
  • znasz takie narzędzia jak Google Tag Manager czy Semstorm,
  • masz wiedzę z zakresu budowy stron internetowych - HTML to dla Ciebie nie to samo co CSS :)
  • interesujesz się marketingiem internetowym, aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań na rynku polskim i zagranicznym oraz jesteś up-to-date z tym, co dzieje się na rynku SEM,
  • jesteś osobą samodzielną, ale potrafisz również pracować w zespole,
  • posiadasz umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków,
  • doskonale organizujesz swój czas pracy,
  • znasz język angielski w stopniu wystarczającym do czytania/komunikacji mailowej.

Mile widziane będzie:

Doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych na innych platformach (np. Facebook Ads) lub w innych językach.

Zainteresowany/Zainteresowana?

Daj się poznać i wyślij do nas swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą!

Wyślij aplikację na adres gads-specialist@4people.pl z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji" (jeśli chcesz, by Twoja aplikacja była wykorzystana również w innych rekrutacjach, dopisz "Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji") lub wypełnij poniższy formularz.

Aplikuj na to stanowisko!

Lista dołączonych plików

Formularz został wysłany

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony