PODCAST: Jak wykorzystać SEO, Google Ads i Social Media w docieraniu do klientów na różnych etapach sprzedaży

Jak skutecznie wykorzystać lejek sprzedażowy
w marketingu internetowym?

Lejek sprzedażowy, znany także jako lejek marketingowy, to kluczowe narzędzie w planowaniu i realizacji skutecznych działań marketingu internetowego. Może składać się z czterech etapów:

  • świadomości,
  • zainteresowania,
  • rozważania,
  • decyzji.

Na każdym z nich warto stosować inne narzędzia marketingowe – od ogólnych treści blogowych i kampanii wizerunkowych w Google Ads, po reklamy produktowe i testimonialne posty w Social Mediach. Kluczowe jest dopasowanie komunikatów do poziomu wiedzy i zaangażowania klienta. Zaniedbanie któregoś z etapów może prowadzić do braku zaufania i niskiej konwersji. Skuteczna strategia obejmuje spójne działania we wszystkich kanałach – od SEO, przez płatne reklamy, aż po Social Media.

Najczęstsze błędy i jak ich unikać – podpowiedź w podcaście

Wielu przedsiębiorców koncentruje się wyłącznie na ostatnim etapie – sprzedaży, pomijając budowę świadomości i zaufania. W najnowszym odcinku naszego podcastu Łukasz Sak, doświadczony Key Account Manager, podpowiada na co zwrócić szczególną uwagę określając lejek sprzedażowy oraz jakich błędów unikać. Sprawdź koniecznie!

🎧 Nie przegap tego odcinka – LINK

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Łukasz Sak

Od ponad 10 lat związany z marketingiem i reklamą jako opiekun Klientów. W 4PEOPLE jako Senior Account Manager buduje długotrwałe relacje na styku Klient-Agencja i odpowiada za prowadzenie projektów. Planuje i wdraża strategie marketingowe oraz czuwa nad ich realizacją, koordynując działania zespołu specjalistów. Prywatnie pasjonuje się motoryzacją – sam jeździ na motocyklu – i relaksuje się przy dobrych grach komputerowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o skutecznym marketingu internetowym, przeczytaj artykuły autorstwa Łukasza na naszym blogu!
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!