PODCAST: Jak wybrać agencję marketingową, która spełni Twoje oczekiwania?

Wybór agencji marketingowej od researchu do pierwszego spotkania

Zastanawiasz się, jakie pytania zadać już na pierwszym spotkaniu? Jak sprawdzić, czy agencja naprawdę zna się na rzeczy? A może nie wiesz, czy brak doświadczenia w Twojej branży to minus?


Wybór agencji marketingowej to nie tylko kwestia budżetu i oferty. To decyzja, która może wpłynąć na przyszłość Twojego biznesu. W najnowszym odcinku naszego podcastu przyglądamy się, jak wybrać agencję marketingową, by nie żałować.

Jak wybrać partnerską agencję marketingową skupioną na celu

Posłuchaj, jak nasz Account Manager tłumaczy, dlaczego jedno darmowe spotkanie może dać więcej niż 20 stron case studies. Dowiedz się też, co przygotować po swojej stronie przed pierwszym kontaktem z agencją, jakie sygnały ostrzegawcze wyłapać w umowie i… kiedy warto zaufać własnej intuicji.

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 1 / 5. Liczba głosów: 1

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Sandra Grzywa

Account Managerka w 4PEOPLE, odpowiedzialna za projektowanie strategii dla potencjalnych i obecnych klientów. Ma doświadczenie w sprzedaży, marketingu, komunikacji oraz mediach społecznościowych. W pracy wykorzystuje swoją naturalną zdolność do dostrzegania nowych trendów i innowacyjnych rozwiązań. Inspirują ją ludzie oraz ich historie, co motywuje ją do twórczego podejścia do każdego projektu. Z pasją dba o każdy szczegół, a jej mocną stroną jest umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie przy zachowaniu spokoju. W wolnym czasie uwielbia podróżować, co pozwala jej odświeżyć perspektywę i wprowadzać nowe pomysły.
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!