Powrót do listy naszych klientów

Urząd Miejski w Sosnowcu

Jedną z kluczowych inicjatyw Urzędu Miejskiego, w której obywatele mogą się szczególnie zaktywizować, jest „Budżet Obywatelski”. Mieszkańcy Sosnowca zgłaszają propozycje innowacyjnych projektów dotyczących swoich dzielnic, a następnie w oficjalnym głosowaniu internetowym wyłaniane są zwycięskie inwestycje, które będziemy w przyszłości realizować.

Promocję „Budżetu Obywatelskiego” już po raz drugi powierzyliśmy sprawdzonej agencji marketingu internetowego 4PEOPLE. Naszym celem było nagłośnienie obu etapów działań - procesu zgłaszania projektów obywatelskich oraz głosowania nad zebranymi projektami.

Agencja, analizując dokładnie nasze potrzeby, zaproponowała wdrożenie kampanii płatnych Google Ads. Takie rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć do wielu osób z Sosnowca, zainteresowanych wzięciem udziału w projekcie.

Dzięki współpracy z agencją 4PEOPLE zrealizowaliśmy wspólnie wyznaczone cele, które wcześniej szczegółowo omówiliśmy. Prace dotyczące kampanii rozpoczęły się już w ciągu 3 dni - działania szczegółowo raportowano, a sami specjaliści chętnie dzielili się wiedzą i wyjaśniali podejmowane przez nich kroki w kampaniach Google Ads.

Zaimponowała nam komunikacja i budowanie relacji z naszą instytucją - zarówno przez opiekuna klienta, jak i bezpośrednich realizatorów. Dzięki współpracy z 4PEOPLE skutecznie rozpromowaliśmy „Budżet Obywatelski” wśród mieszkańców.

Szczerze polecamy współpracę z agencją 4PEOPLE wszystkim firmom, które szukają partnera do działań marketingowych online oraz chcą podkreślić swoją pozycję na rynku lokalnym.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe.

Wróć do strony