Case study:
Słoneczny Ołtaszyn
O tym, jak pomogliśmy deweloperowi przezwyciężyć kryzys na rynku nieruchomości i sprzedać wszystkie mieszkania na nowym osiedlu.

Wyzwanie:
Kryzys na rynku mieszkaniowym
Mieszkania na Osiedlu Słoneczny Ołtaszyn powinny sprzedawać się, jak ciepłe bułeczki. Powinny, gdyby nie kryzys. Załamanie rynku nieruchomości pokrzyżowało plany dewelopera.

Przełom roku 2011 i 2012 to kulminacja kryzysu na rynku deweloperskim. Według GUS wyniki finansowe deweloperów są wówczas najniższe w historii. Rośnie liczba mieszkań na rynku, spada liczba klientów. Nawet solidni, działający w sposób przemyślany deweloperzy mają problem ze sprzedażą mieszkań w których zamrozili przecież poważne środki. Bez ich uwolnienia trudno im myśleć o kolejnych inwestycjach.
Kiedy zaczynaliśmy współpracę z deweloperem żadne z mieszkań na Osiedlu nie było jeszcze sprzedane. Aby rozruszać sprzedaż proponujemy deweloperowi radykalne, przemyślane i szeroko zakrojone działania marketingowe w internecie.
Etap I kampanii:
Rezultaty po I etapie kampanii:
Dzięki kompleksowej kampanii z powodzeniem zrealizowaliśmy stawiane nam przez klienta cele. Sprzedaż mieszkań z I etapu inwestycji dała inwestorowi możliwość rozpoczęcia dalszej części budowy (w lutym 2013 r.).
+0%
Mieszkań sprzedanych!
+0%
Wzrostu zapytań ofertowych
+0%
Spadek kosztu jednej konwersji
Kolejne wyzwanie:
Rodzina już nie na swoim
Rozpoczęcie budowy etapu drugiego oznaczało dla nas kolejne zadania: znalezienie klientów na pozostałe, gotowe mieszkania i chętnych na te, które właśnie powstawały. Dodatkowo pojawił się nowy problem: wygaszanie programu Rodzina na Swoim.
Mimo powyższych przeciwności wyznaczyliśmy z klientem ambitne cele:
- Wzrost liczby wypełnionych formularzy ze strony internetowej.
- Sprzedaż wszystkich mieszkań z II etapu inwestycji/
- Sprzedaż pozostałych 23% mieszkań z I etapu (w 3 miesiące).
Etap II kampanii:
Rezultaty po II etapie kampanii:
Rozbudowana, kompleksowa i uwzględniająca różne grupy klientów oraz różne ich zachowania strategia przyniosła spodziewane efekty.
Dzięki sprzedaży wszystkich mieszkań z I etapu oraz ponad połowy z II etapu budowy inwestor mógł rozpocząć stawianie budynków w ramach III etapu budowy. Co więcej, zaczął także prace nad zupełnie nowa inwestycja, więcej można znaleźć na stronie: www.pcg.pl
+0%
Sprzedanych mieszkań z I etapu inwestycji
+0%
Sprzedanych mieszkań z II etapu inwestycji
+0%
Wzrost liczby wypełnionych formularzy