Zostań naszym rycerzem Jedi w dziale Social Media! Szukamy Specjalist Social Media czyli kogoś kto już ma “tę moc” i chce więcej. Masz już doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi? Wiesz, które zmiany były dla nich rewolucyjne, a które okazały się tylko wydmuszką? Już Cię lubimy, nie zepsuj tego.
Podziel się swoją historią i dołącz do teamu 4PEOPLE, by realizować interesujące projekty dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Rozwijaj się razem z nami, bo razem (jak wiadomo), możemy więcej!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- prowadzenie i moderacja profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
- prowadzenie kampanii Facebook Ads,
- tworzenie strategii marketingowych,
- raportowanie działań w social media,
- tworzenie i edytowanie treści publikowanych w poszczególnych kanałach,
- tworzenie ofert dla działań social media i wsparcie zespołu handlowego,
- współpraca z grafikami przy tworzeniu treści.
W 4PEOPLE:
- otrzymasz wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję od zrealizowanych projektów w ramach umowy o pracę,
- dołączysz do doświadcznego zespołu specjalistów Social Media i otrzymasz szansę na pracę przy interesujących projektach z różnych branż (polskich i zagranicznych,
- będziesz uczestniczyć w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz spotkaniach branżowych,
- wykorzystasz w pracy różnego rodzaju narzędzia takie jak: Zapier, Supermetrics, SoTrender, Asana, Slack, Timecamp - a jeśli masz sugestie co do nowych, chętnie je wypróbujemy!
- zyskasz możliwość rozwoju zawodowego,
- Będziesz miał/a możliwość łączenia pracy w biurze (w sąsiedztwie katowickiego rynku) ze zdalną (1 dzień w biurze). Ze względu na docelowy model łączenia pracy zdalnej ze standardowym trybem, szukamy osoby z województwa śląskiego lub okolic :).
W pakiecie: dogodna lokalizacja (centrum Katowic) i karnet na siłownię (Multisport)! Dobrą atmosferę i możliwości rozwoju masz w standardzie.
Oczekujemy że:
- masz przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji marketingu internetowego,
- świetnie znasz działanie paneli administracyjnych i analitycznych dla poszczególnych platform mediów społecznościowych (m.in. Facebook Insights),
- znasz Business Managera (co, gdzie, kiedy i dlaczego),
- potrafisz korzystać z Google Analytics i wykorzystywać dane analityczne do optymalizacji konwersji,
- sprawnie posługujesz się słowem pisanym i potrafisz poprawnie budować komunikaty reklamowe,
- znasz język angielski w stopniu wystarczającym do czytania/komunikacji mailowej.
- jesteś kreatywna/y! (bo dobry pomysł to podstawa)
- masz poczucie estetyki, które pomoże Ci w projektowaniu wizualnym reklam razem z Graphic Designerem,
- jesteś samodzielna/y.
Mile widziane będzie:
- doświadczenie w pracy nad projektami deweloperskimi (w szczególności inwestycjami mieszkaniowymi),
- doświadczenie w prowadzeniu komunikacji na LinkedIN lub doświadczenie prowadzeniu działań PR-owe,
- doświadczenie w pracy z narzędziami typu AI