Powrót do listy ofert

Google Ads Specialist

od 4 500 zł do 5 500 zł brutto na UoP

praca hybrydowa biuro + zdalna

Aktualnie poszukujemy brakującego puzzla do naszego zespołu Google Ads. 

Co się dla nas liczy? Coś więcej niż „szacunek ludzi ulicy”. A tak całkiem poważnie, liczymy na to, że Twoje teksty reklam będą dopasowane do klienta, a konwersja rosła będzie wprost proporcjonalnie do Twojego zadowolenia z wykonanej pracy. 

Jesteśmy drużyną i gramy zespołowo, dlatego pozytywne nastawienie i chęć rozwoju bierzemy z Tobą w pakiecie. Wejdź z nami na wyższy poziom w marketingu internetowym i sprawdź, czego oczekujemy od przyszłego Google Ads Specialist.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads,
  • analiza skuteczności prowadzonych kampanii z użyciem Google Ads i Google Analytics,
  • raportowanie wyników swojej pracy,
  • tworzenie ofert dla działań Google Ads i wsparcie zespołu handlowego,
  • kontakt z klientami w sprawie realizowanych działań,
  • współpraca z grafikami przy tworzeniu materiałów graficznych niezbędnych do realizacji kampanii Google Ads.

W 4PEOPLE:

  • otrzymasz wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję od zrealizowanych projektów w ramach umowy o pracę,
  • dołączysz do doświadczonego zespołu specjalistów Google Ads i otrzymasz szansę pracy przy interesujących projektach (polskich i zagranicznych),
  • będziesz uczestniczyć w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz spotkaniach branżowych,
  • wykorzystasz w pracy różnego rodzaju narzędzia takie jak: Zapier, Supermetrics, Hotjar, a jeśli masz sugestie co do nowych - chętnie je wypróbujemy!
  • zyskasz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wdrożysz własne pomysły oraz rozwiązania, bo lubimy czerpać z wiedzy innych,
  • Będziesz miał/a możliwość łączenia pracy w biurze (w sąsiedztwie katowickiego rynku) ze zdalną (1 dzień w biurze). Ze względu na docelowy model łączenia pracy zdalnej ze standardowym trybem, szukamy osoby z województwa śląskiego lub okolic :).

W pakiecie: dogodna lokalizacja (centrum Katowic) i karnet na siłownię! Dobrą atmosferę i możliwości rozwoju masz w standardzie.

Oczekujemy że:

  • masz przynajmniej 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads - najlepiej w agencji marketingu internetowego,
  • potrafisz biegle korzystać z Google Analytics i wykorzystujesz dane analityczne do optymalizacji konwersji,
  • znasz takie narzędzia jak Google Tag Manager czy Semstorm,
  • masz wiedzę z zakresu budowy stron internetowych - HTML to dla Ciebie nie to samo co CSS :)
  • interesujesz się marketingiem internetowym, aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań na rynku polskim i zagranicznym oraz jesteś up-to-date z tym, co dzieje się na rynku SEM,
  • jesteś osobą samodzielną, ale potrafisz również pracować w zespole,
  • posiadasz umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków,
  • doskonale organizujesz swój czas pracy,
  • znasz język angielski w stopniu wystarczającym do czytania/komunikacji mailowej.

Mile widziane będzie:

Doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych na innych platformach (np. Facebook Ads) lub w innych językach.

Zainteresowany / Zainteresowana?

Daj się poznać i wyślij do nas swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą. Kliknij poniżej i wypełnij formularz aplikacyjny.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony