Jak zaplanować marketing i sprzedaż inwestycji deweloperskiej na rok 2024, by nie przepalić nawet 75% budżetów?

1h 0m

  • Joanna Rechnio

    Dyrektor Operacyjny

    Joanna Rechnio
  • Patryk Kułagowski

    Expert Social Media (spec. LinkedIn)

    Patryk Kułagowski
  • Kinga Gołębiewska

    Expert Google Ads

    Kinga Gołębiewska
  • Katarzyna Kilka

    Key Account Manager

    Katarzyna Kilka

Podaj maila, na którego wyślemy link do nagrania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się:

jak zaplanować marketing i sprzedaż na rok 2024, by nie przepalić nawet 75% budżetów,

co komunikować w social media, by zwiększać zainteresowanie swoją inwestycją,

czy już teraz przygotować stronę i narzędzia pod GPT (w Bing) i BARD (w Google).

Oni już byli na naszych szkoleniach

Współpracujemy już kilka lat. Długo szukałem kogoś znającego się na reklamie w internecie, ale nie umiałem zweryfikować kwalifikacji ewentualnych usługodawców. Do 4people trafiłem z polecenia i jestem bardzo zadowolony. Ustalamy jasne i mierzalne cele, dostaję regularne, czytelne raporty ze skutkami działań. Umieją nie tylko doradzić, ale również odradzić nieskuteczne działania, które tylko przepalą budżet.

Piotr Langier

Prezes Proinvest SC

  • Engave
  • STRUXI DEWELOPER
  • Wawel Development
  • Tętnowski Development
  • Trzaskoma Development
  • Stabilio
  • Mysza Development
  • Atal
  • Staben Invest

Dziękujemy za zapis na webinar!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.