Powrót do listy ofert

Staż w dziale Google Ads

od 1 500 zł do 4 500 zł brutto na UoP

praca hybrydowa biuro (1 dzień) + zdalna (4 dni)

Miejsce pracy: hybrydowo 1 dzień tygodniowo w biurze w Katowicach (w pierwszym kwartale pracy do 3 dni tygodniowo)

Wynagrodzenie:

  • przez okres pierwszych 3 miesięcy: 1 500 zł brutto
  • po zakończeniu stażu na stanowisku Juniorskim: od 4 500 zł do 6 080 zł brutto na UoP

Chcesz postawić pierwsze kroki w marketingu internetowym? Jesteś ambitny, liczą się dla Ciebie długotrwałe wyniki, szybko się uczysz, a jednocześnie masz analityczny umysł? Doskonale się składa - w ramach programu stażowego YuPi! poszukujemy osoby, która wspomoże nas w maksymalizacji liczby konwersji oraz w optymalizacji kosztów ich pozyskiwania. Rozpocznij swoją przygodę z Google Ads i ucz się od  najlepszych specjalistów w naszej Agencji! Wykorzystaj swoją szansę i zostań z nami na dłużej!

Staż przygotuje Cię do realizacji następujących zadań:

  • Budowa skutecznych kampanii reklamowych w Google Ads.
  • Research i dobór słów kluczowych. 
  • Optymalizacja kampanii Google Ads. 
  • Płynne posługiwanie się Edytorem Google Ads. 
  • Korzystanie z Google Tag Managera.
  • Przygotowanie analiz i raportów podsumowujących prowadzone działania.
  • Analiza skuteczności prowadzonych kampanii z użyciem Google Analytics.

W 4PEOPLE, w ramach stażu:

  • otrzymasz wynagrodzenie w wysokości 1500 złotych brutto miesięcznie na umowie o praktyki absolwenckie,
  • dołączysz do doświadczonego zespołu i otrzymasz szansę pracy przy interesujących projektach z różnych branż (polskich i zagranicznych),
  • będziesz uczestniczyć w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz spotkaniach branżowych,
  • wykorzystasz w pracy różnego rodzaju narzędzia takie jak: Zapier, ChatGPT, Asana, Slack, Timecamp -  a jeśli masz sugestie co do nowych, chętnie je wypróbujemy!
  • zyskasz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wdrożysz własne pomysły oraz rozwiązania, bo lubimy czerpać z wiedzy innych,
  • zostaniesz przygotowany/a do samodzielnej pracy na stanowisku Junior Google Ads Specialist, a już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej poznasz możliwości dalszego rozwoju, które czekają na Ciebie po ukończonym stażu,
  • otrzymasz referencje z odbytego stażu,
  • będziesz miał/a możliwość łączenia pracy w biurze (w sąsiedztwie katowickiego rynku) ze zdalną (1 dzień w biurze).

W pakiecie: dogodna lokalizacja (centrum Katowic) i karnet na siłownię (Multisport)! Dobrą atmosferę i możliwości rozwoju masz w standardzie.

Dodatkowo:

Staż to nie koniec! :)

Po spełnieniu określonych celów i pozytywnym zakończeniu stażu będziesz miał szansę rozwoju na stanowisku Juniorskim, z czasem awansując na wyższe stanowiska:

  • Specjalisty Google Ads, gdzie aktualne widełki na tym stanowisku wynoszą od 5 600 zł do 8 110 zł brutto,
  • Seniora Google Ads, gdzie aktualne widełki na tym stanowisku wynoszą od 8 050 do 10 540 zł brutto,
  • Eksperta Google Ads, gdzie aktualne widełki na tym stanowisku wynoszą od 10 470 do 13 400 zł brutto.

Po przepracowaniu minimum jednego roku i spełnieniu wyznaczonych celów masz możliwość otrzymania dodatkowej nagrody rocznej (do wysokości 4,500 zł brutto, wypłacane jednorazowo).

Oczekujemy że:

  • Interesujesz się marketingiem internetowym, w szczególności zagadnieniami związanymi z kampaniami PPC (Google Ads),
  • ukończyłeś lub kończysz studia na poziomie licencjackim lub realizujesz je w trybie zaocznym, najlepiej na kierunkach: marketing, komunikacja społeczna, matematyka,
  • dobrze posługujesz się językiem polskim,
  • znasz język angielski w stopniu wystarczającym do czytania/komunikacji mailowej,
  • wyróżnia Cię staranność i dokładność,
  • jesteś samodzielny,
  • potrafisz sprawnie wyszukiwać, selekcjonować i przetwarzać informacje,
  • jesteś komunikatywny/a i potrafisz pracować w zespole,
  • jesteś dyspozycyjny/a 4-5 dni w tygodniu, a po zakończonym stażu możesz pracować w pełnym wymiarze godzin.

Mile widziane będzie:

  • Zdobyte pierwsze doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kampanii Google Ads.
  • Udział w szkoleniach związanych z Google Ads i Google Analytics.
  • Podstawowa znajomość narzędzi Google takich jak Google Analytics czy Google Tag Manager.
  • Podstawowe doświadczenie w obsłudze Wordpressa.
  • Znajomość HTML, JavaScript lub innych języków programowania.
  • Zdane certyfikaty Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania lub reklamy w sieci reklamowej.

Zainteresowany / Zainteresowana?

Daj się poznać i wyślij do nas swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą. Kliknij poniżej i wypełnij formularz aplikacyjny.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe.

Wróć do strony