Powrót do listy ofert

Content Marketing

Wykorzystaj siłę
Content Marketingu!

Przekonaj klientów słowem, że powinni kupić Twój produkt, wykreuj ekspercki wizerunek firmy za pomocą Content Marketingu lub zwiększ skuteczność działań reklamowych czy SEO! Czego potrzebujesz - bloga firmowego, artykułów eksperckich, e-booka? A może sam nie wiesz, co byłoby skuteczne? Content to nie tylko samo słowo pisane - to także strategia, planowanie i monitorowanie efektów - a my zrobimy to dla Twojej firmy!

Content Marketing

Pracuj z najlepszymi

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.

Certyfikaty

Dlaczego 4PEOPLE?

Treści otaczają Cię w internecie ze wszystkich stron ale to te dobrze napisane czytasz chętniej. Skuteczna sprzedaż zaczyna się właśnie od wysokiej jakości treści. Dlaczego warto postawić na Content Marketing?

Skorzystaj z naszej oferty, jeśli chcesz:

Zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej, wspierając działania SEO
Zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej, wspierając działania SEO
Zbudować lub wzmocnić ekspercki wizerunek Twojej firmy
Zbudować lub wzmocnić ekspercki wizerunek Twojej firmy
Stworzyć interesujące treści, które mają skłonić klienta do skorzystania z Twojej oferty
Stworzyć interesujące treści, które mają skłonić klienta do skorzystania z Twojej oferty
s
Wygenerować większą liczbę leadów w kampaniach LinkedIn Ads czy Social Ads!
Wygenerować większą liczbę leadów w kampaniach LinkedIn Ads czy Social Ads!

Jakie usługi z zakresu Content Marketingu realizujemy?

  • Artykuły do mediów i teksty eksperckie

    Artykuły do mediów i teksty eksperckie

  • Treści na strony internetowe

    Treści na strony internetowe

  • Optymalizacja treści (pod kątem konwersji)

    Optymalizacja treści (pod kątem konwersji)

  • Prowadzenie bloga firmowego

    Prowadzenie bloga firmowego

  • Tworzenie opisów produktów

    Tworzenie opisów produktów

  • E-booki i case studies

    E-booki i case studies

Czym Content Marketing różni się od copywritingu?

Samo napisanie tekstu nie jest dla nas celem - treść ma zwiększyć sprzedaż, widoczność strony w Google czy też zrealizować inne wyznaczone strategie! Copywriting jest więc tylko częścią naszych zadań, które wykonujemy jako specjaliści ds. Content Marketingu:

  1. W przypadku działań blogowych przygotujemy Content Plan i dobierzemy frazy kluczowe, aby zwiększyć szanse artykułu na zajęcie czołowych miejsc w Google
  2. Porozmawiamy z Tobą i przeanalizujemy, jakie są wyróżniki Twojej firmy, aby przedstawić je w artykule do mediów
  3. To my także dobierzemy grafiki, które najlepiej będą oddawać charakter tekstu i wzbogacać go wizualnie
  4. Wykorzystując narzędzia analityczne zweryfikujemy, czy tworzone przez nas treści są skuteczne

A to tylko część naszych obowiązków. Jak widzisz, decydując się na Content Marketing w 4PEOPLE dostarczymy Ci dużo więcej, niż tylko samą treść. Dostarczymy Ci strategiczne podejście, zaplanowane działania oraz - co najważniejsze - wymierne efekty naszej pracy!

Pamiętaj jednak, że Content Marketing nie jest przeciwieństwem copywritingu, tylko jego uzupełnieniem! W naszej agencji realizujemy zarówno typowe zlecenia copywriterskie, jak i bardziej angażujące projekty Content Marketingowe.

Zwiększ efektywność działań SEO i kampanii reklamowych!

Nawet najlepszy tekst nie pomoże w zwiększeniu sprzedaży czy pozyskaniu leadów, jeśli przeczyta go niewielu użytkowników. My o tym wiemy, dlatego zapewniamy Ci możliwość połączenia działań Content Marketingowych z reklamowymi lub pozycjonerskimi! Zobacz, które połączenia są najbardziej efektywne:

Kampanie reklamowe + Content
Kampanie reklamowe + Content

Jeśli zależy Ci na zwiększeniu efektywności kampanii i pozyskaniu tzw. Lead Magnetu, skorzystaj z tego połączenia! Jest szczególnie efektywne w przypadku synergicznych działań contentowych i LinkedIn Ads.

Najczęściej wybierane usługi Content Marketingowe w tym połączeniu:

  • tworzenie artykułów do mediów i tekstów eksperckich;
  • tworzenie e-booków czy case studies.
Social Media + Content
Social Media + Content

Wygraj walkę o uwagę użytkownika w social media nie tylko tworząc treści na profilach firmowych, ale także publikując wysokiej jakości materiały z Twojej strony internetowej lub budując wizerunek poprzez udostępnianie artykułów z mediów!

Najczęściej wybierane usługi Content Marketingowe w tym połączeniu:

  • prowadzenie bloga firmowego;
  • tworzenie artykułów do mediów i tekstów eksperckich.
SEO + Content
SEO + Content

Treści są jednym z kluczowych parametrów SEO, który umożliwia budowanie widoczności strony i dotarcie do użytkowników w wynikach organicznych. Pamiętaj, że w Google “Content is a King”, dlatego traktuj go z honorami!

Najczęściej wybierane usługi Content Marketingowe w tym połączeniu:

  • prowadzenie bloga firmowego;
  • opisy kategorii i produktów.

Pamiętaj jednak, że łączenie działań Content Marketingowych z innymi usługami nie jest konieczne! To rozwiązanie dla osób, które chcą zmaksymalizować skuteczność swoich działań marketingowych.

Zobacz, jaką różnicę możemy zrobić w treściach dla Ciebie

Salon to z pewnością jedno z najważniejszych pomieszczeń w domu. Często cały wystrój wnętrz zaczyna się właśnie od aranżacji tego miejsca. Nic dziwnego - to przecież tutaj spędzisz wiele czasu w gronie najbliższych. Dlatego meble do salonu z naszych kolekcji to bogactwo stylów, kolorów i kształtów. Znajdziesz tu szafy, regały, meblościanki, komody, witryny i półki, które zadowolą nawet najbardziej wymagających.

Bez salonu nie ma domu!

Tu przyjmiesz gości, ale i odpoczywasz po ciężkim dniu. Uczyń z niego swoją oazę, unikatową mieszankę stylu i komfortu. Wizytówka twojego domu musi intrygować! Sofa, stół, pufy, fotele czy nawet lampy nie muszą już razić banałem i nudą. Zerwij z typowym salonem - widujesz je przecież wszędzie.

Czas na świeży design!

Stwórz magiczną atmosferę poprzez zaskakujące oświetlenie i meble o niezwykłej, intensywnej barwie, niespotykane nigdzie indziej. Zrób to po swojemu. Ogranicza cię jedynie wyobraźnia - wszystko, co sobie wymarzysz, jest już u nas. Zamów designerskie meble już dziś.

Często zadawane pytania na temat Content Marketingu

1. Czy współpraca obejmuje jedynie tworzenie treści na stronę internetową, czy również ich publikację na blogu?

Nasza rola nie ogranicza się tylko do napisania tekstów. Publikujemy je także na blogu, tworzymy Content Plany, czyli wybieramy najbardziej poczytne tematy, a także dobieramy frazy kluczowe, aby artykuły mogły się pozycjonować wysoko w Google.

Publikacja na blogu nie jest zadaniem prostym - wymaga dobrania grafiki głównej i dostosowania jej wielkości do standardów Google. Formatujemy również tekst pod kątem nagłówków, wytłuszczeń czy wylistowań, co wpływa na jego poczytność.

Wszystko to sprawia, że tekst jest:

  • wysokiej jakości, jeśli chodzi o warstwę merytoryczną, dzięki czemu może zaciekawić użytkownika;
  • dostosowany do wymagań Google, co umożliwia jego pozycjonowanie;
  • graficznie atrakcyjny, dzięki czemu użytkownik chętniej się z nim zapozna. Atrakcyjna forma graficzna wpływa też na wizerunek marki.

2. Czy oferta obejmuje pisanie artykułów tematycznych do gazet?

Tak, tworzymy również tematyczne artykuły prasowe. Nasi specjaliści ds. Content Marketingu to osoby z doświadczeniem w pracy w mediach, dlatego potrafią przygotować materiały bardzo wysokiej jakości do gazet lub do portali internetowych.

3. Jakie działania Content Marketingowe są realizowane w 4PEOPLE?

Nasze usługi content marketingowe obejmują:

  • prowadzenie bloga firmowego;
  • tworzenie treści eksperckich i artykułów wysokiej jakości;
  • realizację copywritingu sprzedażowego;
  • przygotowanie treści na stronę internetową;
  • opracowanie treści na landing page;
  • tworzenie e-booków, materiałów promocyjnych;
  • tworzenie opisów kategorii czy produktów;
  • tworzenie strategii content marketingowych.

4. Czy usługi copywriterskie obejmują wprowadzenie poprawek do tekstu?

Tak, wprowadzamy poprawki i są one w cenie usługi.

5. Ile czasu zajmuje zrealizowanie zlecenia dla copywritera?

Jest to zależne od wielkości zlecenia, oczekiwań klienta oraz rodzaju usługi. Po zapoznaniu się z potrzebą klienta przygotowujemy wycenę oraz określamy czas realizacji zadania.

6. Czy mogę otrzymać przykładowe teksty przed podjęciem współpracy?

Nie tworzymy bezpłatnych tekstów próbnych, natomiast możemy na prośbę klienta przesłać odnośniki do naszych przykładowych realizacji.

7. Co wpływa w copywritingu na cenę tekstu?

Na cenę tekstu wpływa:

  • ilość znaków do napisania;
  • poziom trudności zlecenia (krótki artykuł dla salonu meblarskiego będzie tańszy niż przygotowanie tekstu eksperckiego dla firmy z branży IT);
  • czas potrzebny na przygotowanie materiału;
  • rodzaj zlecenia (wykonanie opisów kategorii różni się cenowo od napisania artykułu do mediów czy stworzenia e-booka);
  • fakt, czy po naszej stronie jest także stworzenie Content Planu, dobór fraz kluczowych i grafik oraz publikacja tekstu na stronie.

Twój Sukces z Content Marketingiem

Sukces

Prowadzisz na co dzień samodzielnie działania marketingowe dla swojej firmy, ale czasem potrzebujesz specjalistycznego wsparcia w zakresie Social Media, Pozycjonowania, Google Ads lub strategii marketingu internetowego? Jesteśmy tu dla Ciebie! Umów się na bezpłatne konsultacje, a przedstawimy Ci, jak działamy oraz jakie rozwiązania możemy zastosować w przypadku Twojej firmy, aby realizować cele biznesowe.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe.

Wróć do strony