Kim jesteśmy?

Misja, wizja, wartości

Misja

Tworzyć skuteczny marketing online oparty o przejrzyste zasady.

Nasza misja to więcej niż puste słowa. To coś innego niż plakat, który mijamy wchodząc codziennie do biura. To wartości, dzięki którym jesteśmy tacy, a nie inni.

Dzięki jasnemu określeniu tego, po co w ogóle chodzimy do pracy, możemy pracować efektywniej, a nowych rozwiązań szukać w sposób bardziej kreatywny. Nasza misja, to przekaz, w którym zawarliśmy sens działania naszej firmy. Prowadzimy kampanie, które przynoszą konkretne, wymierne efekty i robimy to w sposób przejrzysty i czytelny. Po prostu.

Wizja

Marketing online powinien opierać się na twardych danych i rzetelnej analizie. Wierzymy, że w ten sposób może być na prawdę skuteczny. Zamiast obiecywać złote góry w oderwaniu od rzeczywistości - realizujemy dokładnie to, do czego się zobowiązaliśmy. Dzięki takiemu podejściu budujemy szczere i przejżyste relacje z naszymi partnerami. Opieramy się w nich na dialogu i jasnym stawianiu spraw. Uczciwie i skutecznie.

Żeby zrozumieć wizję, która przyświeca naszym działaniom, warto zastanowić się nad tym, czym różni się reklama w internecie od tej telewizyjnej. Emitując spot w porze największej oglądalności jego efekty można ocenić jedynie w przybliżeniu.

W sieci jest inaczej. Tu każdy ruch jest rejestrowany. Dokładnie wiemy, jakie są rezultaty naszych działań. Analizujemy je, wiemy co trzeba poprawić i czego nie robić. Mówimy o tym bez ogródek, ponieważ uważamy, że tak trzeba.

Wartości

Uczciwość, zaangażowanie, rozwój skuteczność.

Oto nasze DNA: wartości, na których opiera się 4People. Są stałe, nie zmieniamy ich dlatego, że taka jest moda albo na skutek jakiejś lektury. To zasady, które są ważne zarówno w życiu prywatnym jak i w organizacji. Wartości 4People decydują o kulturze organizacyjnej naszej firmy. Można je znaleźć w każdym aspekcie działalności: pierwszym kontakcie z klientem, umowach, realizowanych przez każdego członka zespołu zadaniach. Tak, jak DNA, decydują o tym, jacy jesteśmy.

Najważniejsze wartości dla 4people to: uczciwość, zaangażowanie, rozwój (osobisty i klienta), skuteczność (w działaniu na rzecz agencji i klienta).

Informacje

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google Premium

Mamy w swioch szeregach certyfikowanych trenerów Adwords (1 z 17 w Polsce)

Google Adwords Certified Trainer

Zostaliśmy wyróżnieni w rankingu Deloitte Technology FAST 50 w 2011 roku

deloitte.

  • 0%
    specjalistów ds. AdWords
    posiada certyfikat Google
  • 0
    prowadzonych kampanii
    w jednym czasie
  • 0
    osób tworzących
    nasz zespół
  • 0%
    stopień satysfakcji
    naszych klientów
  • 0%
    rekordowy wzrost wskaźnika CTR
    po miesiącu naszych działań
  • 0
    wyświetleń naszych kreacji w serwisie Facebook
    każdego miesiąca
  • 0
    liczba aktualnie
    pozycjonowanych fraz
  • 0
    łączna wartość budżetu na zarządzanych
    kontach AdWords
  • 0
    średnio rozegranych godzin
    w Counter Strike na głowę
  • 0
    prawdopodobna, znana liczba
    dzieci członków zespołu

Realizowaliśmy projekty dla:

Dowiedz się więcej

Chcesz z nami pracować?

Zobacz jakie oferty mamy dla Ciebie.

Dowiedz się więcej

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe – zwykle w przeciągu 24 godzin.

Wróć do strony